© 2025 Auto.ro
Vorbind la Salonul Auto de la Frankfurt, CEO-ul Jaguar Land Rover (JLR), Dr. Ralf Speth, a confirmat ca modelele Range Rover ar fi primele modele care vor beneficia de strategia recent anuntata a companiei de a oferi tuturor vehiculelor sale o anumita forma de electrificare pana in 2020.
Imaginile spion ale unui Range Rover Sport, purtand autocolante de inalta tensiune, au indicat ca un model Plug In Hibrid EV se afla in plina dezvoltare, iar acest anunt de la Frankfurt confirma suspiciunile ca Range Rover se indreapta spre segmentul hibrid.
Hibridele Range Rover si Range Rover Sport vor fi urmate de modelul electric Jaguar I-Pace, care va fi la vanzare in 2018.
Este posibil ca modelele hibride Range Rover sa poata imprumuta o parte din arhitectura trenului de propulsive de la I-Pace. Este, de asemenea, rezonabil sa presupunem ca vor avea motorul cu turbocompresor "Ingenium" de 2.0 litri si o instalatie electrica/motor electric, care ar trebui sa ofere undeva in jur de 300 de CP, impreuna cu o autonomie pur electrica de 48 de km.
Range Rover este deja oferit in modelele HEV diesel-electrice, dar configuratia hibrid plug-in promisa ar face probabil folosirea celei mai populare combinatii benzina-electric.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania