© 2025 Auto.ro
SUV-ul Lamborghini, dezvaluit sub forma de concept la Salonul Auto de la Beijing, va utiliza o platforma a grupului Volkswagen, care se ascunde si sub caroseria modelelor Cayenne, Touareg sau Audi Q7.
Lamborghini Urus nu va ajunge pe piata in forma finala mai devreme de anul 2017, a dezvaluit intr-un interviu Maurizio Reggiani, director al departamentului de Cercetare si Dezvoltare. SUV-ul va fi construit pe platforma PL73 a grupului Volkswagen, baza mecanica folosita si pentru Audi Q7, Porsche Cayenne, VW Touareg si versiunea de seria a conceptului Bentley EXP 9 F.
In pofida sasiului de otel, SUV-ul casei auto din Sant’Agata Bolognese va avea o greutate de numai 1996 kilograme, devenind astfel cel mai usor model din segmentul sau. Pentru a atinge acest rezultat, caroseria va fi compusa din elemente din fibra de carbon, in timp ce capota motorului, hayonul si portierele vor fi fabricate din aluminiu si magneziu.
Desi nu au fost publicate informatii tehnice detaliate, Reggiani a amintit de un motor V8 twin-turbo, care ar putea fi noul 4.0 biturbo de provenienta Audi, modificat pentru a dezvolta nu mai putin de 600 Cai Putere.
Desi creatia Lamborghini beneficiaza de tehnologie germana, productia ar putea avea loc la fabrica italiana din Sant'Agata Bolognese. Producatorul auto spera sa vanda 3000 de exemplare anual.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania