© 2025 Auto.ro
In toiul grabei ce i-a cuprins pe toti marii constructori de automobile, vizavi de introducerea tehnologiilor pentru masini autonome, Maurizio Reggiani, seful departamentului R&D Lamborghini spune ca: Lamborghini, din motive evidente, nu doreste introducerea tehnologiilor pentru masini autonome. In cazul conducerii autonome acesta crede ca Lamborghini va fi ultimul brand care va oferi acest lucru. O masina Lamborghini este achizitonata pentru distractia conducerii, a declarat Reggiani pentru Digital Trends, preluat de Carscoops.
Totusi acelasi Reggiani admite ca Lamborghini va putea lua in calcul anumite avantaje pe care le au tehnologiile de conducere autonome. El a recunoscut ca va include in continuare sisteme de asistare electronice care contin tehnologii autonome, cum sunt: controlul adaptiv al vitezei de croaziera, sistem de monitorizare video, si sistemul de mentinere a benzii de rulare.
In timp ce Lamborghini ezita la adoptarea tehnologiei pentru masini autonome, acelasi constructor va oferi in continuare sisteme de conectivitate in special pentru mai multe modele orientate spre lux, cum ar fi viitorul model de SUV, Urus. Reggiani a mentionat ca orice sistem introdus de Lamborghini va trebui sa fie de exceptie si sa se potriveasca cu asteptarile clientilor fata de produsele companiei.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania