© 2025 Auto.ro
Constructorul american de automobile a lansat oficial noul Compass in Europa. Clientii vor putea alege din opt combinatii de motorizari diferite si cele patru niveluri de echipare cu care ne-am obisnuit pana acum.
Oferta brand-ului aflat sub cupola gigantului FCA (Fiat Crysler Automobile) pentru clientii europeni s-a imbogatit de curand cu un nou SUV in persoana modelului Compass. Acesta vine sa umple golul dintre Renegade si Cherokee si mizeaza pe un design exterior imprumutat de la cele doua modele, dar si pe un comportament de invidiat atat pe asfalt cat si in off-road.
Gama de motorizari este una foarte competitiva si diversificata in acelasi timp, si este compusa din unitati pe benzina si diesel, care incorporeaza tehnologia MultiJet. Vorbim de propulsoare precum cel de 1.4 litri, de 1.6 litri, de 2.0 litri sau chiar de 2.4 litri, disponibil insa numai in Rusia, Africa sau Orientul Mijlociu.
In functie de acestea, clientii pot opta pentru tractiune pe puntea fata sau integrala, iar transmisia oferita va fi una manuala sau automata. Asa cum probabil ti-ai dat seama, combinatia tractiune integrala-transmisie automata va fi disponibila numai pe nivelurile de echipare superioare.
Ca tot vei vorba de acestea, cu siguranta cel mai atractiv este varful de gama Trailhawk, care ii da noului Compass un aer demn de un off-roader. Printre noutatile introduse de acesta regasim o garda la sol mai ridicata cu 2,5 centimetri, scuturi de protectie, carlig de remorcare in spate, bare de protectie redesenate sau un set de jante de 17 inch.
Noul SUV de la Jeep sta foarte bine si la capitolul tehnologie si sisteme de asistenta, unde ies in evidenta Forward Collision Warning-Plus, LaneSense Departure, Rear Cross Path sau cruise control-ul adaptiv.
Initial, Compass-ul va putea fi comandat numai in pietele europene ceva mai importante, inclusiv in Italia, Germania, Franta sau Spania. De la inceputul lui 2018, acesta va putea fi achizionat si in celelalte tari de pe Batranul Continent.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania