© 2025 Auto.ro
Hyundai vine cu o metoda inedita de promovare a noului model i30. Constructorul coreean face apel la celebrul specialist Peter Powers pentru un mic experiment de hipnoza online.
Hyundai Olanda a apelat la o strategie cel putin originala pentru a face publicul sa iubeasca noul i30. In cadrul campaniei, iluzionistul Peter Powers a hipnotizat cateva persoane, care s-au indragostit iremediabil de modelul coreean.
Experimentul a continuat dincolo de scena, online. Hipnotizatorul britanic Peter Powers a conceptul proiectul "Online Hypnosis", prin intermediul caruia orice persoana din spatele calculatorului, care urmareste indicatiile lui Powers, este hipnotizata.
Pentru a trezi si mai mult interesul, Hyundai mizeaza pe caracterul ilegal pe care acest experiment l-ar avea, daca ar fi difuzat pe TV.
Clipul care ruleaza pe Internet il prezinta pe Peter Powers, care hipnotizeaza trei femei. Povestea este 100% reala, iar cele trei persoane sunt oameni simpli, nu actori.
Daca doriti sa luati parte la acest experiment sau sa analizati tehnica celebrului iluzionist, puteti accesa hypnose.i30.nl, numai dupa ce ati declarat ca aveti peste 18 ani si nu suferiti de boli psihice.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania