rss

Ferrari este cel mai fascinant brand pentru romani

  1. 20/07/2012
  2. Categoria: Ferrari
  3. Tags: brand, Ferrari
    Vezi toate fotografiile (1)

    Ferrari este pentru al doilea an consecutiv cel mai fascinant brand pentru romani, Calutul Cabrat reusind sa se pozitioneze si de aceasta data pe primul loc in topul celor mai iubite 50 de marci in Romania, releva studiul realizat in exclusivitate de compania de cercetare de piata Unlock Market Research pentru revista Biz.

    Ferrari este cel mai fascinant brand pentru romani, potrivit unui studiu realizat Unlock Market Research pentru revista Biz. Ca si anul trecut, lansarea celei de-a doua editii a topului „Celor mai fascinante branduri pentru romani” a avut loc la Forza Rossa Caffe, cu brand manageri, bloggeri si jurnalisti.

    „Constatam o dinamica mai mult decat interesanta de la un an la altul. Unele marci au stralucit mai puternic in 2012 comparativ cu 2011 si au impins la baza topului marcile care nu au «fascinat» la fel de mult in acest an”, a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

    Topul nu are legatura cu puterea marcii pe piata sau cu cifra de vanzari, ci cu puterea de a fascina publicul roman. Din aceste considerente, pe lista nu se afla intotdeauna cele mai influente sau mai bine vandute branduri.

    „Am realizat acest studiu pentru ca am vrut sa vedem in ce consta fascinatia pe care unele branduri o exercita asupra noastra. Rezultatele studiului de anul acesta ne reconfirma faptul ca romanii continua sa viseze!”, afirma Marta Usurelu, actionar majoritar si redactor sef al revistei Biz.

    Topul este completat de Jack Daniel’s si Axe pe locuri doi, respectiv trei, acestea fiind urmate de Stella Artois, Heineken, Harley-Davidson, Rom, Porsche si Zara.

    Editia „Branduri Fascinante 2012” a fost realizata pe un esantion reprezentativ urban, de 600 de respondenti, prin metoda intervievarii telefonice (chestionare CATI). Respondentii au evaluat brandurile din cate 4 categorii de produse (dintr-un maxim posibil de 8 categorii), raportandu-se la o serie de atribute pragmatice si emotionale, elemente definitorii pentru nivelul de fascinatie.

    Vizualizari: 1919