rss

Uzina mecanica si sasiuri Dacia, sursa de inspiratie pentru tinerele talente

  1. 23/08/2017
  2. Categoria: Dacia
  3. Tags: Dacia
    Vezi toate fotografiile (1)

    Groupe Renault Romania lanseaza campania creativa « Uzina inspira pasiune». „3800 de colegi semneaza succesul motoarelor, cutiilor de viteza si sasiurilor produse pe platforma industriala Mioveni pentru echiparea modelelor Dacia si Renault din lumea intreaga. Ne-am propus sa facem cunoscuta pasiunea lor intr-un mod inovativ, printr-o campanie care implica tineri talentati din diverse domenii ale artei. Astfel, tehnologia este translatata in plan emotional prin diferite expresii artistice. Campania debuteaza cu creatia propusa de Larisa Dragna, fashion designer din generatia tanara a Romaniei, care a avut drept sursa de inspiratie Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia. Dupa ce a vizitat-o si a urmarit pe timpul unei zile o parte dintre procesele de fabricatie ale motoarelor produse in aceasta uzina, Larisa a imaginat un vizual cu un motor in forma de inima. Asa a luat nastere tricoul inspirat de Uzina si de motorul Energy TCe 90, produs aici. In viitor, acestei campanii i se vor alatura si alti tineri artisti ”, a declarat Adina Ionescu, director Comunicare si Responsabilitate Sociala Groupe Renault Romania.

    „Am acceptat aceasta provocare deoarece, originara fiind din Pitesti, unde am absolvit si Liceul de Arta, stiam de existenta platformei industriale de la Mioveni, o sursa de fascinatie pentru mine, ca artist. Mereu mi-am dorit sa vad si sa cunosc acel univers. Recunosc, nu ma pricep la motoare si alte organe mecanice, insa pentru mine experienta vizitei in uzina a fost o grafica dinamica, cu linii modulate si vibratii hasurate . Prin acest proiect, am incercat sa propun o viziune artistica, concentrarea intregului univers in schita unui motor, simbol al perfectiunii, atat umane, cat si mecanice, transpus intr-o inima mecanica, dar care sa isi pastreze pozitia si dimensiunea reala”,  a povestit Larisa Dragna.

    Publicul invitat la eveniment, format din jurnalisti si bloggeri de presa life style si fashion, a vizionat in premiera filmul (video) in care sunt prezentate toate activitatile uzinei, iar mai apoi a fost invitat sa participe la un atelier inspirational ghidat de insasi Larisa Dragna, dar si de echipa de la V for Vintage. Cei prezenti au avut la dispozitie tricouri pe care au putut desena si picta, inspirati fiind de universul industrial din jurul Uzinei Mecanica si Sasiuri Dacia.
    „Uzina inspira pasiune” se va desfasura si in 2018, implicand artisti diversi care se vor alatura campaniei Groupe Renault Romania.

    Groupe Renault Romania

    Constructor de automobile din anul 1898, Groupe Renault este prezent in 127 de tari si a vandut aproximativ 3,2 milioane de vehicule in 2016. Pentru a raspunde marilor provocari tehnologice in viitor si a continua strategia de crestere rentabila, Grupul se sprijina pe dezvoltarea sa la nivel international. Groupe Renault Romania este singura companie care integreaza toate activitatile specifice constructiei automobilului, ceea ce a condus la o performanta economica sustinuta si la o varietate de oferte de recrutare pentru specializari diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricatie, logistica, comercializare, servicii de business, post-vanzare, finantare. Groupe Renault Romania a depasit anul trecut pragul de 5 miliarde de euro ca cifra de afaceri. Aflat in centrul gamei Global Access (gama din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industriala de la Mioveni), Grupul e lider pe piata locala cu marcile Dacia si Renault. Cei 16.700 de angajati ai Groupe Renault Romania inoveaza in ceea ce priveste produsele si bunele practici, fiind recunoscuti pentru profesionalismul lor.

    Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia
    Cea mai complexa uzina a Grupului Renault, la nivel mondial, in ceea ce priveste procesele si activitatile, inglobeaza o diversitate de tehnologii de fabricatie. In cele patru departamente ale uzinei sunt produse piesele brute din aluminiu, se asambleaza motoarele si cutiile de viteze, se monteaza puntile fata si spate, osiile si cadrele gmp (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama dacia, renault si nissan, asamblate la mioveni si in alte uzine din lume. Uzina foloseste sistemul de productie comun uzinelor din cadrul Aliantei Renault - Nissan, Alliance Production Way (APW). In 2016, uzina a produs in total 448.586 motoare (inclusiv k7),  530.493 de cutii de viteze si 859.000 de sasiuri.

    Vizualizari: 1167
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »