© 2025 Auto.ro
Dacia este marca cu cele mai multe aparitii media in Romania, in perioada 1 septembrie 2011 si 30 noiembrie 2011. Topul este continuat de BMW, cu 17.258 de aparitii media in intervalul precizat.
Cu 28.101 aparitii media, Dacia este brandul cu cea mai mare vizibilitate media, cele mai multe dintre acestea (19.283) fiind pe pe Internet (site-uri, bloguri, forumuri). In social media, producatorul auto a inregistrat 7.745 aparitii, iar in presa scrisa,TV, si radio, 701, 277 si respectiv 95.
Dacia este urmata de BMW, care a avut in ultimele trei luni 17.258 de aparitii media, si Ford, cu 14.694 aparitii. Si brandul bavarez a avut cele mai multe aparitii pe Internet, in numar de 11.509, si cele mai putin la radio, 29.
Ford, de cealalta parte, a inregistrat un total de 14.694, 7503 dintre acestea fiind pe Internet. Clasamentul este completat de Renault (14.137), Mercedes (13.912), Ferrari (4.243), Volkswagen (2.651) si Opel (2.477)
In perioada analizata, brandurile din sectorul auto au inregistrat 211.030 aparitii media.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania