rss

Modelele din gama BMW "i" vor fi vandute si online

  1. 26/07/2012
  2. Categoria: BMW
  3. Tags: BMW, i3, i8
    Vezi toate fotografiile (9)

    BMW va vinde automobile direct pe Internet, strategie ce vizeaza convingerea a cat mai multor clienti, dar si reducerea de costuri adusa de un site de comercializare online. Platforma va fi destinata initial noii game de autovehicule ecologice "i".

    BMW isi dezvolta divizia de vanzari prin implementarea unui website unde vor fi comercializate modelele brandului bavarez. Intr-o prima etapa, casa auto va oferi clientilor posibilitatea achizitionarii de vehicule hibride si electrice din gama "i".

    Totodata, BMW deschide la Londra primul showroom destinat sub-marcii "i", care va prezenta iniţial numai prototipuri si materiale informaţionale, modelele de serie fiind programate pentru lansare anul viitor.

    Primul model ce va debuta pe piata va fi citadina electrica BMW i3, care, potrivit unor informatii preliminare, va fi oferit la un pret cuprins intre 35.000 si 40.000 de euro. Masina de oras, anticipata de proiectul "Megacity", este echipata cu o unitate electrica amplasata pe puntea spate.

    Propulsorul dezvolta 170 Cai Putere si un cuplu maxim de 250 Nm, cifre ce ii permit autoturismului sa atinga 60 km/h pornind de pe loc in mai putin de 4 secunde, in timp ce suta este atinsa in aproximativ 8 secunde.

    Bateriile asigura o autonomie intre 130 si 160 kilometri. Optional, constructorul auto va oferi o unitate REx, pentru a veni in intampinarea clientilor care doresc sa calatoreasca pe distante mai lungi.

    Al doilea model care va purta eticheta“i” va fi supercarul hibrid i8. Acesta va lua nastere din conceptul Vision EfficientDynamics, lansat in 2009. Propulsia sportivei hibride va fi asigurata de aceeasi unitate electrica care echipeaza BMW i3, careia ii sare in ajutor un propulsor termic, in trei cilindri, aflat in curs de dezvoltare.

    BMW a investit aproximativ 3 miliarde dolari in dezvoltarea modelelor i3 si i8, potrivit estimerilor Frost & Sullivan. In plus, bavarezii au incheiat deja un acord cu Toyota, care vizeaza dezvoltarea de baterii litiu-ion avansate, iar acum planuiesc sa preia, tot de la niponi, tehnologii pentru propulsie hibrida si fuel-cell.

    Vizualizari: 1338