rss

Bilant comercial Automobile Bavaria pe 2011

  1. 19/01/2012
  2. Categoria: BMW
  3. Tags: BMW
    Vezi toate fotografiile (3)

    Automobile Bavaria si MHS Truck & Bus, lideri si in 2011 in segmentul de autoturisme premium, motociclete si camioane. Chiar cu aceste rezultate pozitive, Michael Schmidt, presedintele Automobile Bavaria Group a declarat la conferinta de bilant comercial pe anul 2011, referindu-se la vanzari: ” Nu vrem sa facem masa ci clasa”, demonstrand astfel stabilitatea business-ului companiei.

    Automobile Bavaria Group, cea mai mare retea de dealeri autorizati BMW din Europa Centrala si de Est si importatorul camioanelor MAN in Romania, a obtinut vanzari in crestere in 2011, si-a consolidat reteaua de dealeri prin investitii si vizeaza o crestere a activitatii cu 10% la nivelul anului 2012.

    „Ne-am extins in 2011 si in Romania si in Germania. La capitolul realizari, putem trece investitiile pe care le-am facut aici in modernizarea unor centre auto, iar in Germania am inaugurat primul showroom Rolls-Royce.  Pentru 2012 vizam consolidarea operatiunilor, dar suntem atenti si la oportunitatile de  investitii,” a declarat Michael Schmidt, presedintele si fondatorul Automobile Bavaria Group.

    Vanzarile totale de automobile BMW au fost de 2028 de unitati. Pentru MINI, vanzarile au cunoscut o crestere de aproape 50% anul trecut, la un volum total de 145 de autoturisme. „Daca ne uitam la vanzari, cele mai cautate autoturisme BMW au fost cele din gama X (X1, X3, X5 si X6), care au generat impreuna peste 65% din vanzarile noastre. Pentru MINI, cel mai cautat model pe piata din Romania este MINI One,” a declarat Gabriela Turcitu, director executiv adjunct in cadrul grupului si responsabil de vanzari.

    Anul 2012 debuteaza cu lansari importante. „Incepem anul in forta in ceea ce priveste lansarile de noi modele. In luna ianuarie si-a facut aparitia in showroom-ul din Baneasa, singura locatie certificata BMW M in Romania, mult asteptatul BMW M5. In luna februarie, vom lansa noul BMW Seria 3, in cele trei linii de echipare: Modern, Sport si Luxury. In luna martie, brandul MINI, castigatorul ultimei editii a raliului Dakar, isi extinde familia cu un nou membru, MINI Roadster,” a explicat Ciprian Bercea, director executiv adjunct si responsabil de marketing in cadrul Automobile Bavaria Group.

     „In ceea ce priveste modelul BMW M5, am livrat deja prima masina, iar alte doua modele urmeaza sa fie predate clientilor. Anul trecut am comercializat cinci autoturisme BMW M,” a mai spus Turcitu.  
     Brandul de lux Rolls-Royce si-a gasit doi noi clienti in Romania, carora le-au fost livrate un Rolls-Royce Phantom si un Rolls-Royce Ghost. Automobile Bavaria Baneasa a primit, la sfarsitul anului 2010, statutul de service autorizat din partea producatorului de automobile de lux. Astfel, compania a devenit singura reprezentanta Rolls-Royce din regiune, pe o raza de 1.000 de kilometri.

    Automobile Bavaria deruleaza, de asemenea, operatiuni de comercializare de masini rulate. Cel mai nou program lansat in Romania este BMW Premium Selection. Vanzarile de autoturisme BMW rulate au crescut cu 10% in 2011. Estimarile pentru acest an indica o majorare similara a vanzarilor.

    Pe segmentul de motociclete, piata a scazut cu 16%, in timp ce departamentul moto al Automobile Bavaria a inregistrat vanzari in crestere cu 10% la motocicletele noi. Compania a ramas si in 2011 liderul segmentului moto, cu o cota de piata de 15%. Ritmul de crestere a fost mult mai mare la motocicletele rulate, cu un plus de 50%.

    Tot in 2011, centrele din Otopeni si Constanta au fost complet modernizate si reconstruite conform noilor standarde BMW. „Valoarea acestor investitii, raportata la cele doua unitati, a fost de aproximativ 5 milioane de euro. In urma acestor modificari, dealerul Automobile Bavaria din Otopeni devine cel mai important centru pe partea de tinichigerie si vopsitorie la nivelul intregii retele nationale,” a declarat Werner Schmidt, director executiv adjunct si responsabil de  segmentul de after-sales in cadrul Automobile Bavaria Group.

    Camioanele au fost vedetele anului 2011 pentru MHS Truck & Bus, importatorul MAN in Romania. „Am consemnat cresteri de vanzari cu 80% peste nivelul din 2010, la un volum total de 884 de autovehicule. In ceea ce priveste camioanele rulate, vanzarile au fost de 400 de unitati, in urcare cu 60%,” a spus George Geadau, director de vanzari MHS Truck & Bus.  Aceste performante au mentinut MAN in pozitia de lider pe segmentul de camioane, cu o cota de piata de 20%.
    „Ca urmare a acestor performante, cifra de afaceri inregistrata de noi a crescut la 100 de milioane de euro, din care 20 de milioane de euro au provenit din reteaua celor sapte unitati de service,” a explicat Claudia Iordache, Chief Financial Officer in cadrul importatorului MAN.

    Pentru 2012, piata de camioane ar putea ajunge la volume de 5.000 de unitati. „Chiar daca piata totala a crescut cu peste 50% fata de 2010, este inca o cifra scazuta pentru o tara de marimea Romaniei. Simtim ca piata pare sa recupereze, iar pentru 2012 estimam ca se va ajunge la 5.000 de camioane. Acest lucru depinde de cum va evolua economia in Europa si de resursele financiare puse la dispozitia clientilor de camioane,” a sustinut Jorge Leuschner, director general MHS Truck & Bus.

    „Ne-am propus o crestere a vanzarilor de 10% in acest an. Este o crestere prudent-optimista, avand in vedere conditiile economice actuale. Pentru BMW estimam vanzari de 1.550-1.560 de autoturisme, la MINI preconizam 150 de masini, iar la camioanele MAN vizam o majorare la 1.100 de autovehicule. Ne-am pastrat in 2011 pozitia de lideri de piata in segmentul premium la autoturisme, la motociclete si la camioane si intetionam sa ramanem lideri de piata si in 2012,” a sustinut presedintele Automobile Bavaria Group, Michael Schmidt.

    Pe plan extern, grupul este reprezentat in Germania de 5 dealeri, grupati in zona orasului Munchen. Astfel, Autohaus Michael Schmidt Gmbh controleaza 4 dealeri BMW si MINI, iar Autohaus Baierbrunn efectueaza operatiuni de service pentru BMW, MINI si autoturisme rulate. Compania Schmidt Premium Cars detine in Germania contract de dealer Rolls-Royce, cu operatiuni de vanzare si service pentru brandul britanic de lux. „Cifra de afaceri pentru business-ul din Germania a fost de 75 de milioane de euro in 2011. In acest an, vedem o crestere de 20% pentru activitatea din Germania, la 90 de milioane de euro,” a mai spus Michael Schmidt.

    Vizualizari: 2910