X
rss Vizualizari: 56109

Taxa auto: Ce noutati aduce timbrul de mediu

  1. 24/01/2013
  2. Tags: Taxa auto, taxa poluare, timbru mediu
    Vezi toate fotografiile (1)

    Noua taxa auto, aplicata sub forma unui timbru de mediu, conduce la o crestere medie de 10% a sumei de achitat in cazul masinilor Euro4 si Euro3, precum si la o scadere de 60-90% pentru autovehiculelele Euro 2, Euro 1 si non-euro. Mai mult decat atat, in cazul persoanelor care au dat statul in judecata pentru restituirea taxei incasate ilegal si au primit contravaloarea taxei, noul timbru va fi achitat la transcrierea dreptului de proprietate, de catre cumparator.

    Guvernul a definitivat forma noii taxe auto, numita acum "timbru de mediu", cu o formula de calcul diferita, care aduce o crestere a sumei de plata de aproximativ 10%, pentru masinile Euro 4 si Euro, 3 si o scadere cuprinsa intre 60% si 90% pentru masinile Euro 2, Euro 1 si non-euro, mergandu-se pe ideea ca acestea au o durata scurta de functionare si, deci, vor polua mai putin timp.

    Taxa va ramane la acelasi nivel pentru masinile Euro 5, in timp ce pentru Euro 6, autovehiculele hibride si electrice, nu va fi achitat noul bir.

    Concret, in cazul masinilor tip Euro 3, Euro 2 si non-euro, taxa scade de la 1.830 euro la 1.657 euro la masini precum VW Passat 1896 cmc, 154 CO2, Euro 3 din 2004, de la 1.593 euro la 684 euro pentru Dacia Super Nova 1475 cmc, Euro 2  din 2001 si de la 3.321 euro la 363 euro pentru Dacia 1397 cmc, non-euro din 1990, anunta Mediafax.

    Timbrul de mediu va fi aplicat numai masinilor destinate transportului de persoane care au, in afara scaunului conducatorului, cel mult opt locuri pe scaune. Pentru celelalte tipuri de vehicule (tiruri, autocare sau microbuze), va fi achitata in continuare actuala taxa auto.

    In ceea ce priveste masinile inmatriculate in Romania inainte de 2007, Guvernul a concluzionta ca o scutire exclusiv in cazul acestor autovehicule inseamna discriminare. Asadar, in aceste cazuri, se vor recalcula cotele pentru masinile vechi, in functie de perioada de viata, astfel incat suma de plata sa scada.

    Pentru masinile scoase din Romania si inmatriculate in alte tari, se va restitui o parte din taxa platita, ca parte reziduala a acesteia (calculata in functie de perioada de utilizare).

    O surpriza de proportii vor avea proprietarii de masini care au dat statul in judecata pentru restituirea taxei incasate ilegal. Daca li s-a restituit contravaloarea taxei, noul timbru va fi platit la prima vanzare a masinii, de catre noul proprietare.

    Timbrul de mediu va fi calculat, in primul rand, in functie de emisia de CO2, luata in calcul in totalitate, si nu doar 30% cum se intampla in prezent. Timbrul va fi achitat o singura data, la prima inmatriculare pe piata din Romania sau la prima transcriere.

    Comentarii (123)

    add_comment
    • eu

      sunt curios daca cineva face diferenta intre CO si CO2...si care ar fi mai periculos. 24/01/2013 | Raspunde

    • niky

      am o masina inmatriculata in 2007 luna 9 si nu sa recuperat taxa , mai trebuie sa plateasca cumparatorul timbru cand vand masina? 24/01/2013 | Raspunde

    • Gecko

      Nu mai trebuie platita. Se plateste doar in cazul in care taxa s-a recuperat sau a fost inmatriculata inainte de 2007. 25/01/2013 | Raspunde

    Vezi toate comentariile

    • vic

      Ce vroia sa spuna de persoanele care au dat statul In judecata, Nam Inteles Nimica, 25/01/2013 | Raspunde

    • dan

      Am un opel frontera 2,2 dti ,an fabricatie dec.2003 si inmatriculat in ROMANIA in acelasi an,iar in 2006 a fost cumparat de mine.Mai trebuie sa platesc daca il vand avand in vedere ca nu este prima vanzare? multumesc 25/01/2013 | Raspunde

    • claudiu

      am o masina inmatriculata in 07 2010, cumparata in decembrie de l a primul propietar care a si inmatriculat o in romania, de unde stim daca a fost recuperata taxa? exista o baza de date in acest sens? multumesc 25/01/2013 | Raspunde

    • Dragos

      Buna,
      Eu am o masina din 2006 si am cumparato inmatriculata nu stiu daca fostul proprietar a cerut recuperarea taxei, cum aflu daca fostul proprietar a cerut acest lucru? 25/01/2013 | Raspunde

    • ionut

      sintem intr-o tara de tot rahatul 25/01/2013 | Raspunde

    • mariano

      niste excroci... nu mi se pare normal ca pt o masina care provine din ue sa se plateasca. sa faca o taxa de 2-3 sute de euro ptr orice masina din CE si guvernul ar avea mai mult de castigat 25/01/2013 | Raspunde

    • xxxx

      Discutii.....discutiii....discutiiii....sa platim retroactiv pt asinile inmatriculate inainte de 2007......dar nimeni nu pune problema taxei vamale ce am platit-o inainte de introducerea aberatiei de taxa pt prima inmatriculare...am platit vama si acum sa mai platim odata timbru de mediu.......tupeu de strada...furt pe fata..... 25/01/2013 | Raspunde

    • alex

      Ma gandesc ca si cei care au dat statul in judecata pentru inmatricularea fara plata taxei auto si au castigat, intra in aceeasi oala nu? 25/01/2013 | Raspunde

    • CICI

      minciuni pe fata marca Ponta si Crinut...i-as in ...mamii lor de jegosi...fara -oaie.atentie capacitatea cilindrica determina semnificativ calculul...in anexa (tabel)coeficientii de calcul sunt functie de capacitate cil.asa ca votati fratilor si tineti in brate gasca USL-ista...70%votati)e din ce in ce mai rau...macar aialalti ne-au spus-o clar in fata...criza si strangem cureaua...astialalti ne-au promis numai bine...sa le dea Dumnezeu binele asta lor si familiilor lor!!!VOTATI-COPY-lotul si CACARAU!!! 25/01/2013 | Raspunde

    • Cristi

      Pt Dan

      Da in situatia ta da se plateste dar nu platesti tu cii cumparatorul care o cumpara de la tine. 25/01/2013 | Raspunde

    • nicu

      nu 25/01/2013 | Raspunde

    • Radu

      Daca am platit taxa pentru o masina euro 2, acum o sa mi-o recalculeze si-o sa primesc inapoi 60% din ea? Asa ar fi corect. 25/01/2013 | Raspunde

    • adi

      la ANAF va puteti interesa ,acolo exista baza de date ,taxa de timbru se plateste de acum incolo in momentul cind se vinde masina indiferent de citi proprietari a avut,daca nu o vindeti nu platiti taxa. 25/01/2013 | Raspunde

    • daniel

      Nu e posibil au scos taxa dar tot trebuie sa palatim , acum e timbru javre de oameni.Numai asta stiu sa introduca taxe si impozite.Odata ce eu am luat masina de noua si am platit de ce sa mai plateasca si cumparatorul? Eu ca vanzator trebuie sa mai las la pret sa o pot vinde, ADICA SA PIERD BANI. FELICITARI CELOR CARE AU VOTAT USL ATI ALES DE NU SE PUTEA MAI BINE NISTE JAVRE. 25/01/2013 | Raspunde

    • X

      Au facut o lege proasta,la astia ma asteptam la altceva dar nu-s cu nimic mai buni ca timpitiilui Boc. Cum au facut legea se vor aduce doar rable din Europa ,care vor circula si vor polua enorm ,in loc sa puna un barem de virsta si sa interzica E2,E1,sau Non E. Cei care au inscris masini inainte de 2007 trebuie sa plateasca acum,de ce ? De grija lor de a aduna bani? Acei oameni care si-au inscris masinile inainte de 2006 au fost de buna credinta si au platit taxele pentru maisini la acea data ,era taxa vamala ,care culmea era maimare cu citiva euro ca in 2007 in ianuarie cind s-a numit taxa de imatriculare.Acum dupa 6 ani vi ,tu stat hot ,sa pui o taxa pe cei care si-au platit tot ,legal atunci ,vi sa-l taxezi din urma pe ceva ce nu exista la acea data .Dintre acei oameni sint persoane care si-au luat masini pentru ei nu pentru a fi vindute ,acum la 6 ani daca vrea s-0 vinda statul ii taie din pret automat taxa impusa abuziv acum.Sinteti hoti,cu asta sinteti hoti,iar legea facuta asa va aduna toate rablele din Europa la noi.Credeam ca sinteti mai competenti ca cei dinainte,la Rovana nu ma asteptam la asa ceva. 25/01/2013 | Raspunde

    • sandu george

      pai e normal sa faci diferenta intre CO si CO2 ca doar nu mai suntem pe vremea ceausestilor si normal ca, CO este ma periculos 25/01/2013 | Raspunde

    • adrian

      daca achizitionezi un autoturism inmatriculat in RO dupa 2007,noul proprietar de unde ar sti ca vechiul proprietar a dat STATU sau nu a dat STATU in instanta pt recuperarea contravalori taxei? asta nu-i tot o excrocherie de-a statului? 25/01/2013 | Raspunde

    • ady

      cum poate o masina euro 3 din 2004 sa polueze mai putin decat o masina euro 4 din 2004?astia sunt tampiti? 25/01/2013 | Raspunde

    • sandu george

      am si eu o skoda felocia din 95 si nu stiu cat ma costa inmatricularea
      masina este euro 2 cu motor 1,4 si o am de un 2 de zile
      anul trecut mi-a expirat asig si itp
      daca fac asig in Cehia si itp la noi pot circula in continuare cu ea
      problema e ca ma costa drumu dus intors si asig acolo cat m-ar costa inmatricularea in bulgaria
      deci, ce e de facut? 25/01/2013 | Raspunde

    • ady

      mai oameni buni repet>cum poate o masina euro 3 din 2004 sa zicem de 1.6 cmc sa polueze mai putin decat o masina euro 4 din 2004 de 1.6 cmc??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? 25/01/2013 | Raspunde

    • ady

      sa scazi la una taxa de la 1600 la 600 si la cealalta sa ii pui 10 procente.......????????????ca cica cea euro 3 are o durata mai mina de viata.....amandoua find fabricate in 2004??????????????? 25/01/2013 | Raspunde

    • Daniel

      Buna ziua
      Eu am un passat din 2001 , 1.9 tdi cumparat din reprezentanta......la vanzare mai trebuie platita taxa ? Cum se calculeaza aceasta sau cat ajunge ? 25/01/2013 | Raspunde

    • ovidius

      Se pare ca minciuna si amatorismul nu cunosc limite in acest guvern. Pe langa alte promisiuni care nu se vor adeveri niciodata, in campania electorala, USL a promis ca va reglementa "aberatiile" legate de taxa de poluare si le-a reglementat.... Dupa principiul "poluatorul plateste" Guvernul Ponta scade cu pana la 90% taxa pentru euro 2, euro 1 si non-euro si creste taxa cu pana la 100% la autoturismele euro 3,4,5. Ce principiu intors pe dos este acesta ? D-voastra domnilor, nu stiti ca masinile vechi sunt mult mai rezistente decat cele noi si vor polua mult si bine ?
      A-ti reusit sa blocati piata auto atat SH cat si noi, nimeni nu m-ai cumpara si nu m-ai vinde iar banii mult ravniti de d-voastra nu vor veni. Cine credeti ca plateste la un euro 3, 1,9 de ex. - care valoreaza 2-3000 euro, 2000 de euro timbru de poluare? Si daca este asa de ce sa plateasca ultimul proprietar daca masina a avut 2,3,4,5... posesori? Asta nu este discriminare ??? In plus pt masinile SH aduse si inmatriculate in tara inainte de 2007 s-au platit taxe vamale si TVA cel putin la nivelul taxei de poluare, bani care au ajuns inclusiv in programele de mediu din acea vreme. Timbrul de poluare este o dubla impozitare mascata !!!
      Daca era sa se aplice corect principiul "poluatorul plateste", se putea introduce dupa modelul german, o taxa rezonabila in functie de gradul de poluare pe langa impozitul anual si garantez ca toti o plateam fara contestatii in instanta si altele. Astfel, cel care polua platea exact pana ce acea masina era in circulatie - just nu?
      O alta solutie poate mai corecta, ar fi introducerea taxei in pretul carburantului (desi este deja sub diferite forme), o sursa sigura si mult mai mare de venit decat timbrul de poluare, cu rezerva ca masura ar afecta economia prin scumpiri in lant, depinde de nivelul taxei.
      Dupa cum vedeti d-lor si d-nelor guvernanti, solutii mult mai bune exista. De ce a-ti ales-o pe cea mai proasta. Inca nu este tarziu sa corectati greseala si sa dati dovada de maturitate in gandirea economica si politica.
      Inca ceva, nu stiu cum dar acum toata lumea tace si indura toate nedreptatile care se fac. Daca era acum Guvernul Boc jumatate din Romanie era pe strada....
      25/01/2013 | Raspunde

    • ady

      aici cu strada sunt de acord 25/01/2013 | Raspunde

    • adrian

      Am o masina neinmatriculata din 2002,1871 cm.,Euro-4,taxa veche era de 440 euro,iar porcaria asta ce o scot acum,ma costa 751 euro.
      Au lasat pe cei cu masini de euro 3 si 4,sa le acopere gaurile pe care le tot invoca,iar o rabla de 30 de ani care nu ar mai trebui sa se circule cu ea,au lasat-o aproape gratis.
      Sunt dezamagit d-le Ponta si d-na Rovana pentru noua inventie si multi altii ca mine.
      Poate mai rectficati ceva pana nu pierdeti sacii din caruta...! 25/01/2013 | Raspunde

    • a

      si cu faptul ca cel care poluatorul sa plateasca atata timp cat foloseste masina .Eu strang bani sa imi cumpar o masina mai noua mai nepoluatoare iar cel care cumpara o masina mai veche si mai ieftina SI MAI POLUANTA ,e scutit si de taxa BRAVO@@@@@@@@@@ HAI SA CUMPARAM IARASI DACIILE DE LA REMAT!!!!!!!!!!!! HA HA HA 25/01/2013 | Raspunde

    • dan

      Prosteala pe fata din partea guvernului.
      mai ales in cazul celor care au masina cumparata de la cei care si-au recuperat taxa in instanta.
      cel care a adus masina (bisnitar de cele mai multe ori) si-a recuoerat banii iar, fraierul, cumparator de buna credinta pierde la vanzarea ei, chiar si peste doi ani, ca trebuie sa plateascanoul cumparator taxa.
      UNDE ESTE COERECTITUDINEA D-LOR GUVERNANTI FATA DE OAMENII DE BUNA CREDINTA CARE AU CUMPARAT O MASINA MAI PUTIN POLUATOARE IN ANII 2007 2008?
      25/01/2013 | Raspunde

    • adrian

      o alta nelamurire ar fii si daca poate cineva sa mi dea o explicatie concreta si corecta cei care au masinile inmatriculate cu sentinta judecatoreasca definitiva si irevocabila la schimbarea de proprietar va plati cumparatorul acel timbru de mediu? va multumesc anticipat 25/01/2013 | Raspunde

    • Gigi

      Eu o sa ma kak in gura tuturor guvernelor si o sa inscriu masina pe BG, mai ieftin, mai rapid si sunt sigur ca statul RO nu isi bate jos de banii mei.
      Un mesaj pt. guvern: HUUUUUUUUUUUUUUU 25/01/2013 | Raspunde

    • sorin

      De parca nu erau suficiente rable in tara asta ..sa vezi de acum import de vechituri.....cu taaxa cat mai mica.....
      INTELIGENTII ASTIA NE AU SCOS DIN RAHAT SI NE BAGA IN KAKA 25/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      Vreau sa imi inchid firma si trebuie sa trec masina de pe firma pe persoana fizica. Masina a fost adusa din Italia si inmatriculata prima data prin 2003 in RO CTA. Nu stiu daca s-a platit vreo taxa, ceva. Nu am nici o chitanta, nimic. Credeti ca voi plati vreo taxa ? Si chiar daca era Logan cumparat direct din RO, este absurd sa ceri taxa la trecerea de pe SRL/PFA pe PF sau invers. Astept o lamurire / un sfat, va rog. 25/01/2013 | Raspunde

    • Laur

      Nu se poate asa ceva.. cum sa plateasa cineva care are euro 4 mai mult devat un cazan cu euro 2 sau 1 ori non euro.... astea in 5 ani polueaza mai mult decat un euro 4 in 15 ani....O tara frumoasa cu Conducatori de CACAT 25/01/2013 | Raspunde

    • dan

      pentru un vw bora cumparat de nou din romania in 2004 se mai plateste ceva taxe 25/01/2013 | Raspunde

    • muie_samsari

      Dupa ce ca astia nu sunt in stare sa scrie un articol ca lumea ci doar dau copiaza si completeaza cu greselile lor de exprimare mai avem si samsarii care se plang ca au platit vama pentru masini care le-au adus profit cand le-au vandut unor oameni de buna credinta. Asta e problema? Ca nu mai fac bisnitarii bani? Ca nu mai umpleti de masini fara airbaguri? Linistiti-va ca v-a dat Mickey Mouse mana libera sa aduceti vechituri reconstruite... 25/01/2013 | Raspunde

    • victimasistemului

      Nenorocitii!!!!! 25/01/2013 | Raspunde

    • Dan

      Da, se plateste. Deoarece nu au fost platite decat taxele vamale, iar aceasta taxa aberanta nu a fost platita. 25/01/2013 | Raspunde

    • adryyy

      ce te faci in cazul in care ai un motor de 3000cm,masina fabr 2001,adusa in tara in 2005 si ...mare atentie,se platea vama,s-a achitat vama 6000 dolari,cat despre motor ca daca e mai mare se plateste mai mult timbru,dar deja motorul de 3000cm are un impozit la primarie de 2100ron,pentru faptul ca e MARE,deci ce e cu timbrul asta verde? 25/01/2013 | Raspunde

    • marian

      salut,am cumparat acum cateva zile un ford mondeo din 2003,care nu este adus din afara si inmatriculat in tara,a fost cumparat in leasing.eu mai trebuie sa platesc taxa?stie careva? 25/01/2013 | Raspunde

    • Dan

      Tot romanul o sa mearga cu masinile vechi ani in sir de acum inainte si o sa polueze de o sa se sature guvernantii nostrii prosti care nu stiu sa conduca o tara. Eu am un Passat din 2002,si intentionez sa circul cu el pana nu mai raman decat cu volanul in mana.
      Jos taxa, ca nu ne trebuie. Daca vor alesii taxa, sa o plateasca ei. 25/01/2013 | Raspunde

    • Dan

      Pai si tu cel care vinzi masina, nu trebuie sa mai lasi din pret? Logic nu? 25/01/2013 | Raspunde

    • adryyy

      da fra,tre sa platesti,aici e treaba,iti cumperi masina de ROMANIA,si tre sa platesti,in cazul in care nu a fost platita taxa,cal ce o cumpara va achita taxa,deci in concluzie,daca taxa e mare,e o masina pe viata sau...REMAT.asta e dobitocenia 25/01/2013 | Raspunde

    • marian

      unde mortii vostri sa redus cu 10%??//????????? 25/01/2013 | Raspunde

    • ady

      vad ca unele persoane comenteaza pe seama taxei si o dau in politica ca sunt fani ai vechii guvernari corect ar fi sa dea o taxa unica de inmatriculare ca oricum cei cu euro 1,euro 2 se duc in bulgaria si le inmatric si ele se intorc si circula pe soselele din romania si nu le fac nimeni nimic nu ar fi mai bine sa colecteze statul roman acesti bani ,vad ca dau cu parerea uni care au masini noi de bani multi ,bravo lor dar ceilalti nu au dreptul sa aibe o masina de 3000 -4000 de euro si sa plateasca o taxa mica sa o inmatriculeze trebui sa duca in bulgaria cu ea pt ca statul roman ia taxa de 2000 euro. 25/01/2013 | Raspunde

    • Daniel

      Am un Renault Megane din 2000,este inmatriculat inainte de 2007,oare cat voi plati taxa,avand in vedere ca motorul este 1.9 diesel? 25/01/2013 | Raspunde

    • adryyy

      bai fra,ideea e ca poluatoru plateste,da????e,eu am o masina de 3000cm,platesc la primarie 2100ron,bun vecinul meu are o dacia 1310 si plateste probabil 100ron,deci e o diferenta colosala si aku astia vor sa ma convinga ca a mea polueaza,iar a lui nu,stratul de OZON se distruge azi AZI AZI ,nu peste 40 de ani ,DACIOARA polueaza azi,masina mea peste 3-4 ani se uzeaza ...cica,dar a lui polueaza AZI,si acuma ce sa zic astia nu isi dau seama ca o masina veche o poti tine si 100 de ani,dar mai zic o data ea polueaza AZI,asta ar fi ideea,cat despre politica,toti sunt la fel ptr mine 25/01/2013 | Raspunde

    • Richard

      pentru transcrierea unui autoturism avem de plata la RAR, la CEC, la POLITIE, fapt care era pentru unii destul de greu din punct de vedere financiar, iar tu ca si fost proprietar te rugai incontinuu la cel caruia i-ai vandut masina sa o transcrie ca vin amenzi pe numele tau, acum la transcriere daca mai trebuie platita si aceasta noua taxa atunci transcrierea se va face la p___vara, ca noi romanii santem plini de bani si inghitim toate porcariile astea de la dragii nostrii guvernanti, in loc sa iesim si de aceasta data in strada ca oricum ei acolo vor sa ajungem pana la urma. 25/01/2013 | Raspunde

    • KRT

      Ce frumos si bine arata " premierul Ponta " toate promisiuniiile promiiise
      sunt duse la bun sfarsiiiit . Tot guvernul munceste pentru noi cu draga INIMA si
      nu o s-a ne mai fure nimenea-(mule) !
      Trezirea Romani ! ,, ca bani tot nu sunt pentru voi si doar pentru ei !!¡¡

      25/01/2013 | Raspunde

    • tavis

      timbru de mediu este o bomba cu ceas legislativa.cei care au platit taxe la masinile lor cred ca au scapat dar poate ei sau cineva din familie vor dori sa cumpere o masina super buna din 2005-2006 si vor constata ca desi sunt inscrise in romania va trebui sa se plateasca taxa de peste 2000 de euro iar cand o vor vinde cel care o cumpara nu mai plateste taxa pt. ca ai fost tu ghinionistul care a platit-o. e corect? nu e discriminare la dreptul de revanzare al propietatii?corect ar fi sa se plateasca o taxa cu adevarat de mediu anual de toti soferii la o suma din jumatea impozitului anual al masinii,care e calculat deja in functie de capacitatea masinii 25/01/2013 | Raspunde

    • @eu

      @eu: f. buna observatia. cred ca domnii de la RAR o sa puna posesorii masinilor sa sufle in sonda sa-i afle emisiile de CO2 :) 25/01/2013 | Raspunde

    • andrei

      am un audi a4 din 2001 motor de 1.9 cam cat ar fi taxa so inscriu are 131 CP imi poate da cineva un raspuns cat mai aproape de pretul la taxa lui....??? 25/01/2013 | Raspunde

    • rozzu

      bagami-as pl in taxa lor!!cum sa platesti taxa daca-ti cumperi o maisina din tara muriuar tati in cancer ce-o bagat taxa plii!!!!1 25/01/2013 | Raspunde

    • mihai

      De ce naiba nu baga taxa asta in impozit, ar fi cel mai corect,iar la fiecare masina sa se plateasca in functie de norma euro, de ex: Euro 1= 100 lei/pe an iar Euro 4= 25 lei/pe an. In cazul acesta fiecare ar plati respectiva taxa exact atat cat masina va fi functionabila si nu pe ghicite ca masina non euro va circula mai putin ca si cea cu euro 3. Daca eu platesc 1000 euro taxa la euro 3 si a doua zi radiez masina din cauza unui accident, furt, etc. ce se intampla? Raman de fraier, nu? E CORECT??? 25/01/2013 | Raspunde

    • un om nemultumit

      Unde-i unul nu-i putere,unde-s multi puterea creste si guvernul nu ne dovedeste!!!De ce sinteti oii ?Trebuie sa iesim in strada! 25/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      Oare cum se poate afla daca a fost platita taxa auto si daca nu s'au recuperat banii de pe masina??? Vreau sa'mi cumpar o masinuta, cum fac? ms. 25/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      Cum spunea un prieten din UK, cum se descifreaza cuvantul - Politics
      Poli - Many
      Tics - Blood sucking insects ... 25/01/2013 | Raspunde

    • un roman jecmanit

      niste gunoaie infecte toti parlamentarii trebuie sa scoata cumva hotiile care le fac futu va mortii mamelor voastre alea curva care v au borat pe pizdoacele alea infecte crapa v ar docrotii ca nu va mai saturati sa furati si sa omorati tara asta ....MOARTEA SA VA FIE ! ! ! ! ! 25/01/2013 | Raspunde

    • andi

      Rezultatul va fi ca in loc de Golf III de acum incolo se va aduce Golf II din 1989/1990. Asta cu "masinile vechi vor fi utilizate mai putin timp" este o gluma proasta. Vor fi mii de bisnitari care se vor duce cu autocarul in Germania, vor cumpara microbuz, rulota si doua masini vechi la pachet, tara se va umple de rable, iar cei de la RAR isi vor deschide conturi in Gibraltar. 25/01/2013 | Raspunde

    • ady

      sa imi explice si me cineva cum polueaza o masina din 2003 euro4 motor de 1,6 cmc mai mult decat una din 2003 euro 3 tot motor de 1,6 cmc?de la una scade taxa si la nuna creste taxa adica la euro 4? 25/01/2013 | Raspunde

    • adi

      NU MA GANDEAM SA FIE ATAT DE PROSTI CHIAR NU GANDESC CHIAR NU SE VREA SINT VARZA SA COPIEZE DRACU DELA NEMTII AIA DACA NU SUNT IN STARE AU BLOCAT VINZARILE AUTO SH AU BLOCAT TOATA TARA .............. 25/01/2013 | Raspunde

    • bogdan

      Eu am un Cielo euro3 din 2005 cu gpl unic propietar,eu folosesc gpl 100% din drumurile care le fac.Cand am facut ITP noxele pe gpl au dat masina fiind euro5,deci nu poluez ca un euro 3.Iar prostia ca poluatorul plateste este aiurea am masina de 8 ani si doar 70000 km altul are masina de 2 ani si 70000km,care va polua mai mult?!:) 25/01/2013 | Raspunde

    • george

      De unde stiu ei ca o masina cu euro1,2 non euro o sa functioneze pe o durata scurta de timp.Eu am euro 4 si nu am degand sa o tin mai mult de 2-3 ani urmand sa o vand.Astfel cand o sa imi demonstreze ca o masina vechie functioneaza mai putin decat a mea platesc taxa! 25/01/2013 | Raspunde

    • george

      taxa asta este cea mai aberanta taxa care s-a bagat vreodata...o sa se unple tara de rable vechi de la revolutie....mie nu imi vine sa cred cum Ponta spunea pe 3-4 ianuarie la Tv ca taxa bagata de piticania aia de boc este una aberanta...ca nu ar trebui bagata vreodata si acum chiar a mai si marit-o cu 10-40/%...ESTE INCREDIBIL ASA CEVA..ESTE STRIGATOR...NU SE POATE SA TOT ASCULTAM SI SA NE SUPUNEM UNEI ASEMENEA LEGI CARE LOVESTE IN ABSOLUT TOT ROMANUL...SUNT PRIMUL CARE IESE IN STRADA!!!!!!! 25/01/2013 | Raspunde

    • vasi

      Care 10%??? ca o dubleaza. am o masina din 2005 euro 3 ,vechea taxa era undeva la 440e,in schimb asta de mediu naibii mi-o marit-o la 1050 euro.nemernicii 25/01/2013 | Raspunde

    • Gaby V

      Am un opel corsa B din anul 1996 este imatriculat la bulgari oare cat ma costa acum sa il inscriu pe romania.Cine ma poate lamuri. Va multumesc.masina este euro2 1200cm 25/01/2013 | Raspunde

    • Spike

      Poti sa o recuperzi dupa ce vinzi masina. 25/01/2013 | Raspunde

    • GABI

      dar la autoutilitare cum a ramas taxa 25/01/2013 | Raspunde

    • cris

      ,Ceea mai mare hotie ce fac guvrrnantii nostri,pt masinile inmatriculate inainte due 2007 s-a platit taxa vamala dupa care nu s-a putut restitui bani daca vinzi masina DC mai trebuie platita taxa cumparatorul,asa ne trrbuie CA am votat hotii,se bateau in piept CA vor face dar mai rau,muriuar toti in Chinuri politicieni contrabandisti,,haidetzi fratzilor sa iesim in strada CA astia fac mult mai mult rau si acuma stati CA boii in casa si induratzi prostiile pontiste 25/01/2013 | Raspunde

    • Tony

      Numai incurcaturi o sa aduca. Totusi cand se estimeaza ca va intra in vigoare? 25/01/2013 | Raspunde

    • adi

      parerea mea se poate da statu in judecata pentru discriminare intre camioane si autoturisme din acelasi an de fabrictie pentru ca un camion are CO- 2 MAI MARE, POATE TRIPLU ,DECI POLUEAZA MAI MULT. DECI NU SA SCHIMBAT NIMIC DACA PENTRU DACIE NON EURO SE PLATESTE 400 EURO CU CAT POT SA O VAND CAND PRETUL EI NU SARE DE 500 E???.CEL MAI BINE ERA TAXARE ANUALA SAU IN BENZINA DAR NU LE CONVINE TOT DIN CAUZA GRESELILOR GUVERNULUI PENTRU CA TREBUIE SA DEA BANI INAPOI SI DEJA IAU MANCAT PRIN AVERILE LOR COLOSALE.HAI ROMANICA CU SATRA IN UE... 25/01/2013 | Raspunde

    • cip

      buna seara!am o mare nelamurire in legatura cu nebuneala asta de taxa.am un bmw 530 din 2003,si a fost inmatriculat in tara in 26-10-2006.sunt al 5 lea proprietar.k sa o trec pe numele meu... trebuie sa platesc taxa? 25/01/2013 | Raspunde

    • mariuss

      Taxa e clar o hotie ,indiferent cum s-o numi,insa altceva am eu de comentat.Articolele astea chiar nu se citesc inainte de publicare ?Citez ineptia de mai sus: "crestere medie de 10% a sumei de achitat in cazul masinilor Euro4 si Euro3, precum si la o scadere de 60-90% pentru autovehiculelele Euro 2, Euro 1 si non-euro...Concret, in cazul masinilor tip Euro 3, Euro 2 si non-euro, taxa scade de la 1.830 euro la 1.657 euro la masini precum VW Passat 1896 cmc, 154 CO2, Euro 3".Deci creste cu 10 procente la euro 3,dar concret scade.Acuma hotarati-va creste ,scade la euro 3,ca afirmatiile facute mai sus chiar nu au nici o logica.Numai bine,jos taxa!!! 25/01/2013 | Raspunde

    • ginel

      am un opel astra g, din 16/04/2003 ,1700 DTI, cat dau la inmatriculat ? daca stie cineva , MULTUMESC, or cum este inmatriculata pe bg , multumesc 25/01/2013 | Raspunde

    • iona

      Eu am o masina inmatriculata in 2006 ,Nu am platit taxa de prima tnmatriculare ,dar am platit TVA .
      Acel TVA platit de mine a fost mai mult decat taxa de prima inmatriculare. 25/01/2013 | Raspunde

    • aurel

      haideti oameni buni sa distribuim postari pe facebok ,sa iesim in strada ,sa blocam centrele oraselor din tara in semn de protest,si parerea mea este ca vom avea un succes nesperat. trebuie doar sa ne mobilizam.eu propun data de 2 feb ora 10 distribuiti pe retelele de socializare si veti fii uimiti cate LIKE-uri o sa aveti,este singura sansa sa ii oprim pe hotii astia
      luati exemplu solidaritatea cu ARAFAT din MURES de anul trecut 25/01/2013 | Raspunde

    • adi

      wow..... un text prost compus cu multe greseli informatii incomplete din care nu se intelege mare lucru. auuuuuu 25/01/2013 | Raspunde

    • adrian

      sa se duca la masa acasa ponta cu tot USL lui! am fost cel mai mare prost ca l-am votat!!!!!!! dar vor veni iar alegerile si vor fi si ei taxati cum a fost taxat PDL-UL! din partea familiei mele a pierdut minim 13 voturi!!!!!!trebuie bani la buget ca leprele venite in parlament nu pot sa stea in chirie sau la hoteluri de 2-3 stele trebuie sa fie minim 5 si PROSTI (adica cetateni) trebuie sa plateasca taxe peste taxe pt a va asigura comfortu voua ! sunteti mai penali ca basescu si diaconescu la un loc! faceti un gest de onoare macar o data in viata si apucati-va de crescut capre ca cei ce cresc capre s-au apucat de politica!sper ca se va organiza un protest pt aceste monstruozitati de taxe...asa ca nu mai trebuie sa asteptam sa ne cada de sus..... 25/01/2013 | Raspunde

    • Marian

      O decizie SUPERCORECTA,este cea mai corecta varianta a taxei auto de pana acum.Felicitari Dn-ului Ponta pt aceasta decizie si sper sa nu mai fie schimbata ca pana acum.Se vede intradevar ca avem o guvernare corecta si sunt oamenii capabili de a lua decizii si de a multumi toti cetateni. 25/01/2013 | Raspunde

    • Bogdan

      As dori sa aduc in atentia dvs cateva lacune din noul dvs timbru de mediu .

      Un ex simplu : cumpar o masina care a fost inmatriculata dupa 2007, deci s-a platit taxa, si nici nu s-a recuperat . Ma duc o transcriu pe numele meu, fara plata nici unui timbru de mediu, apoi vechiul proprietar, merge la tribunal, si isi va restitui banii de pe taxa veche . Deci ce a-ti rezolvat ???

      Alt ex : Cumpar o masina inmatriculata inainte de 2007, deci va trebui sa platesc timbul de mediu . Presupunem ca sunt cetatean corect, si o fac . Dar dupa ce fac transcrierea pe numele meu , din diferite motive, dupa o luna de zile vand masina . Cum timbrul de plateste o singura data pe toata perioadata vietii masinii, doar eu voi fi cel care a platit timbrul. Si... parca era vorba ca poluatorul plateste . Deci eu am poluat o singura luna, si am platit. Restul proprietarilor care vor urma, vor polua mult si bine fara sa plateasca nimic . E corect ? Deci ce ati rezolvat ???

      Cat despre faptul ca este aberant sa propui o lege retroactiva ... banuiesc ca a-ti mai auzit .... dar totusi ceea ce nu inteleg eu, este cum de bulgarii pot incasa bani din taxa si de la concetatenii lor, si de la vecini, iar noi nu putem nici macar de la ai nostrii . Pt ca banuiesc ca sunteti realisti, ca nu isi va transcrie nimeni masina pe numele lor, si vor merge toti cu actele pe numele proprietarului precedent .

      Inteleg ca sunt unele sanctiuni europene pt poluare, ca riscam acel "enfrigement"... dar ceea ce ma frapeaza cel mai mult este faptul ca bulgarii inteleg ca prin taxa lor pe care nu o contesta nimeni au reusit sa nu atraga asupra lor nici o sanctiune si nici un "enfrigement" . Probabil trebuie sa trageti cu ochiul la ei, pt ca noi nu incasam impozite pe masinile noastre, ci ei .

      De ce nu faceti o taxa, ca cetateanul nostru drag si scump sa mearga cu inima deschisa sa o plateasca, si apoi sa incasati bani de pe urma lui ...impozit, accize din benzina, impozitul pe profit de la compania de asigurare care il va asigura, impozitul pe profit de la firmele de serice unde isi va repara masina, impozitul pe profit de la firmele de piese unde acesta va comanda peiesel necesare reparatiei masinii sale, impozitul pe profit de la firma unde acesta isi spala masina, rovinieta, etc ?

      Cred ca daca faceti un calcul simplu ... de adunare a ceea ce am enumerat eu, a-ti fi mult mai in profit decat o taxa imensa pe care oricine va evita sa o plateasca, iar in cazul in care o va plati ( fortat de imprejurari-importul unui auto SH din strainatate ) ca da in judecata statul si isi va recupera taxa. Deci absolut totul este anapoda.

      O idee in calcularea acestei taxe ar fi o evaluare tip CASCO (km, uzura, optiuni), unde sa conteze si valoarea masinii, nu numai poluarea pe care o produce. Pt ca de aia nu va palti nimeni, pt ca nu renteaza . Daca ar fi un procent convenabil din valoarea masinii cred ca nu ar mai face nimeni" scandal" . Totusi este doar o parerea, si imi place sa cred ca cine va citi aceste randuri este mult mai experimentat decat mine, si stie ceea ce face .



      Sper ca a-ti avut rabdare sa citit pana la sfarsit. Fi-ti cu MINTE, nu cuminti !
      26/01/2013 | Raspunde

    • ady

      da frate,ai dreptate sa faca o taxa unica pt inmatriculare si diferenta pe cilindree se plateste la primarie prin impozit iar autoritatile precum RAR sa aiba grija sa nu mai circule masinile care nu sunt in stare tehnica buna pe sosele si sa se termine odata cu aceasta taxa care oricum ar dao nu este legala fata de ce se intampa in occident. 26/01/2013 | Raspunde

    • vasile bustean

      Cade si taxa asta indata, ca de nu, cade usl... 26/01/2013 | Raspunde

    • mihai

      Mari jigodii de guvernanţi..eu voi ieşi în stradă...parcă se propusese pe 02.02....cine e pentru ?
      27/01/2013 | Raspunde

    • adrian

      domnilor cred ca ne invartim in jurul cozii, daca e taxa de mediu (timbru)atunci poluatorul ar trebui sa plateasca,poluarea cea mai mare este din arderea combustibilului si atunci cine arde mai mult sa plateasca mai mult. ex.eu sunt pensionar, fac aprox. 300km. pe luna si un nabab face probabil 3000km./luna este evidenta dif. de poluare plata este aceasi. eu cred ca daca se facea un studiu si ar fi adaugat cativa banuti la litru de combustibil era suficient si nu era nici o discriminare, subiectul ar putea fi dezvoltat. 28/01/2013 | Raspunde

    • fox

      Am un skoda cumparata nou de la reprezentanta din 2001.Pentru fiecare masina cumparata nou era platita taxa respectiva la inmatriculere,intrebarea mea este ca daca vreau sa vand oare cumparatorul mai plateste taxa in cazul asta sau nu.Mersi 28/01/2013 | Raspunde

    • ovidius

      Proiectul de ordonanta se afla in dezbatere publica pana pe 30.01.2013. Se pot trimite pana atunci comentarii si propuneri pe adresa de mail: timbruldemediu@afm.ro
      Daca vrem sa schimbam ceva trebuie sa actionam protestand prin toate mijloacele legale.Nu trebuie sa ne lasam calcati in picioare. Ei se bazeaza pe faptul ca romanul tace si indura.Poate nu este asa ! 28/01/2013 | Raspunde

    • ovidius

      Sunt de acord cu data de 02.02 .2013 pentru un protest in strada. Cred ca asa am putea sa-i facem sa regandeasca taxa. 28/01/2013 | Raspunde

    • serifu

      Am gasit o masina dusa in tara in septembrie 2012, si a fost inscrisa in dec 2012 prin sentinta judecatoreasca, fara sa plateasca taxa. Eu daca iau masina o sa ma puna sa platesc taxa la transcrierea pe mine daca fac asta zilele acestea, a intrat legea in vigoare?. Masina este pe Bihor iar avocatul acestuia zicea ca se poate sa o inmatriculez si eu prin acea sentinta, este adevarat? Am mai inteles ceva ca taxa se plateste de vanzator nu de cumparator, nu stiu cat este de adevarat. Inca ceva, de ex eu o inmatriculez zilele acestea fara sa platesc daca inca nu a intrat legea in vigoare, cand o vand la al 3 lea se platest? Astept un raspuns. Multumesc! 28/01/2013 | Raspunde

    • andreea

      da baza de date se afla la finante...daca ti ai recuperat banii noul proprietar va plati taxa de timbru..daca nu ti ai recuperat banii atunci va lua o hartie de la finante precum ca banii nu au fost restituiti si cu aceasta hartie va merge la politie sa inmatriculeze masina 28/01/2013 | Raspunde

    • andreea

      da se recalculeaza,,mergi la finante 28/01/2013 | Raspunde

    • andreea

      vreau sa inamticulez o masina euro 3 fara sa platesc taxa de inmatriculare...doar cu hotararea judecatoreasca,cine ma ajuta cu un avocat bun care stie ce e de facut in cazul acesta,sunt din bacau.multumesc! 28/01/2013 | Raspunde

    • daniel

      Eu detin un Audi A4 2.5 quattro inmatriculat in Romania in 2006 ,daca as vrra sa il scot la vanzare ce taxa ar trebui sa plateasca cumparatorul? e aberant ,o masina care e deja inmatriculata !!! 28/01/2013 | Raspunde

    • CRISTIAN SIMON

      VREI SA-TI RECUPEREZI TAXA DE POLUARE? INTRA PE WWW.DECALEX.RO SAU
      SUNA LA UNUL DIN URMATOARELE NUMERE DE TELEFON:
      0740.591.020 0724.417.920
      29/01/2013 | Raspunde

    • costel

      da se va plati la prima vinzare taxa 29/01/2013 | Raspunde

    • eugenius

      AM UN TERRACAN DIN 2004 2900 CM3
      DACA VREAU SA-L TRANSCRIU PE ALT NUME TREBUIE SA PLATESC TAXA DE PRIMA INMATRICULARE ( NOUL TIMBRU DE MEDIU ) DE 3500 EURO APROX ? 14/02/2013 | Raspunde

    • Ionut

      Am primit o masina ca urmare a unei datorii avute de proprietar la mine, el zice ca nu mai tine minte daca a recuperat sau nu taxa, cum pot afla informatia asta? Va multumesc. 24/02/2013 | Raspunde

    • FANY

      daca am platit taxa de inmatriculare inscriere in decembrie 2012 si nu am inmatriculat ca am fost programat in ianoarie mai platesc taxa?
      15/03/2013 | Raspunde

    • dana

      si eu vreau sa cumpar un logan din 2007 si cel car mi-o vinde spune k el a platit taxa in 2007 luata de noua
      16/03/2013 | Raspunde

    • Adi

      Si daca am inscri masina prin hotarare cel care cumpara mai plateste? 16/03/2013 | Raspunde

    • Ramses

      Pai atunci eu daca am cumparat o masina in anul 2007 care era deja inmatriculata in Romania de ce trebuie sa mai platesc taxa de timbru?!? Fostul proprietar a adus-o din Germania in 2006, a inmatriculat-o si eu am luat-o in 2007 de la el. Normal ca n-a platit nicio taxa atunci pentru ca nu exista asa ceva. Eu la fel, cand am inmatriculat-o, n-a trebuit platit nimic. Acum, ca s-o vand, trebuie sa platesc in jur de 2000 de euro taxa si atunci ar trebui sa cer cumparatorului 5-6000 de euro! Pentru o masina din 2001! E curata nebunie... ca sa nu spun altceva mai urat!!! 20/03/2013 | Raspunde

    • Anca

      Am o masina luata in leasing in 2009 , trebuie sa achit taxa daca se termina leasingul si o trec pe numele meu ???stie cineva? 21/03/2013 | Raspunde

    • Radu

      Semnati petitia linkul aici http://jostimbrudemediu.info/
      Poate daca se strang 100.000 semnaturi exista vreo sansa sa o dam jos.
      Pana atunci iesiti fratilor in strada.
      25 martie ora 14, este organizat miting in bucuresti. Ne gasiti si pe facebook
      http://www.facebook.com/groups/344226695664796/
      Inregistrati-va.
      Nu mai stati pe net sa va plangeti. Iesiti afara si exprimati-va ofurile.
      JOS TIMBRU DE MEDIU. JOS PONTA, JOS CACARAU.
      JOS TOTI PARLAMENTARII HOTI care nu stiu altceva decat sa f..a poporul cu noi si noi taxe.
      Mai avem un pic si o sa platim taxa pt ca respiram. 24/03/2013 | Raspunde

    • 3370

      daca masina o fost transcrisa dupa 2007 se mai plateste timbru de mediu?din cate stiu pana sa se dea timbru de mediu masinile transcrise nu plateau taxa auto...ast. raspuns explicit multumesc anticipat 26/03/2013 | Raspunde

    • puia

      am un ford escort si lam inmatriculat in 2011 fara a platii taxa de inmatriculare ..am dat statu in judecata..dak vreau so vand cumparatorul trebuie sa plateasca taxa de timbru sau nu? 01/04/2013 | Raspunde

    • tim

      vreau sa-mi cumpar masina de firma inmatriculata in 2008, si sa inmatriculez pe mine. trebuie sa platesc taxa de mediu? 08/04/2013 | Raspunde

    • pad romi

      cat ma ajunge taxa la un suzuki samurai din 1990 non-euro?ms 22/04/2013 | Raspunde

    • osorhean gheorghe

      vreau sa cumpar o masina din 2003 la care s-a platit taxa de prima inmatriculare. Proprietarul a dat statul in judecata pentru recuperarea taxei, dar procesul fiind pe rol, a putut sa scoata de la ANAF dovada ca taxa a fost platita si nerecuperata.Intrebarea mea e: cum poti sa recuperezi taxa pe un bun care nu-ti mai apartine? Ma gandesc ca in acest caz toti proprietarii care au platit taza si au vandut masinile pot sa-si recupereze banii din taxe fara sa-si anunte noii proprietari, iar acestia sa se trezeasca ca nu-si mai pot vinde masinile deoarece taxa intre timp a fost recuperata. 23/04/2013 | Raspunde

    • robi

      vreau sa cumpr o masina si ii transcrisa pe firma si dak vreau so transcriu pe mine cam cat mar costa??? 24/05/2013 | Raspunde

    • Balas

      buna ... am si eu un Audi A4 din 95 .. euro 2 inscris inainte de 2007 in tara ... si vreau sa o trec pe maicamea k eu am 23 de ani si ma rupe la asigurari ... stie cineva ce ar trebui sa fac si daca trebuie sa platesc sumele alea imense de mii de euro pt a o transcrie pe ea ? Va multumesc. 03/06/2013 | Raspunde

    • Balas

      Buna.. am si eu un Audi A4 1.8 din 95' EURO 2 si vreau s`o transcriu pe maicamea k eu am 23 de ani si ma rup astia cu asigurarile... iar masina a fost inscrisa in tara inainte de 2007. Stie cineva cat ma costa treaba si ce trebuie sa fak ? va multumesc mult ! 03/06/2013 | Raspunde

    • adrian marinoiu

      ce inseamna scaderea intre 60 si 90% din taxa..pt. masinileeuro 1 euro 2 si non euro? 07/07/2013 | Raspunde

    • ossut

      am cumparat o masina inmatriculata si cumparata de noua in 2010 de noua,proprietarul a spus ca la data cand a inscriso nu se platea taxa,deci nu are ce hartie sa imi dea ,acum intreb eu trebue sa platesc taxa si cat?,motorul fiind 1.6 benzina. 14/11/2013 | Raspunde

    • Timar Ioan

      am cumparat o masina adusa de cineva din germania vw caddy din 2007 ia scos nr rosi iar eu am inmatriculato pe numele meu . mai pot sa recuperez taxa de 4350 ron, 03/12/2013 | Raspunde

    • cristi taras

      ati scris un articol slab si partinitor, in sensul ca sustineti punctul de vedere al OUG 9/2013 si sunteti de acord cu discriminarea facuta de Statul Roman intre cetatenii docili, cei care au platit taxa si nu si-au cerut banii inapoi si cei care au facut demersurile in instanta bazandu-se pe legislatia comunitara. Presa, in general trebuie sa fie cainele de lupta al democratiei si nu aparat de propaganda a celor care conduc tara. 11/12/2013 | Raspunde

    • Alex

      Daca am o masina care a fost achizitionata din Romania in anul 2003 ( 2002 anul fabricatiei ) si vreau sa o vand, cumparatorul are de platit taxa ? Teoretic, n-am recuperat nimic de la stat nu ar fi de platit nimic..atunci nu se percepea timbru de mediu si chestii de astea. 12/12/2013 | Raspunde

    • claudiu

      buna am si eu un opel merinda din 2004 cat mar costa sa il inscriu in ro ms pentu ras 29/01/2014 | Raspunde

    • Ciprian

      Salut! Am un vw t4 din 91 inmatriculat in 96 ro, si cumparat de mine in 2010 , acuma asi dori sa trec masina pe firma! Tb sa mai platesc ciufuta asta de TAXA? Multumesc 27/03/2014 | Raspunde

    • Ciprian

      Salut! Am un vw t4 din 91 inmatriculat in 96 ro, si cumparat de mine in 2010 , acuma asi dori sa trec masina pe firma! Tb sa mai platesc ciufuta asta de TAXA? Multumesc 27/03/2014 | Raspunde

    • Marian

      Am inscris o masina adusa de afara in 2013 iar cei de la.primarie imi cer sa platesc impozit din 2010 anul in care am cumparat masina.specific k toate taxele pana in 2013 au fost platite in tara respectiva.e posibil asa ceva.va multumesc 25/04/2014 | Raspunde

    • marius

      Daca taxa a fost castigata in instanta si vand masina atunci cumparatorul trebuie sa o plateasca la transcrierea pe numele lui? 10/07/2014 | Raspunde

    • gabi

      as vrea sa vin sa inmatriculez un camio scania R480 din anul 2008(martie) este cu motor euro 4. cit se plateste taxa de inmatriculare ? multumesc 12/08/2014 | Raspunde

    • gigi

      Daca se vinde un daewoo-cielo din 1999-euro2 cat este taxa de timbru si cine o plateste vanzatorul sau cumparatorul ?
      Astept raspuns de la cunoscatori...multumesc. 23/11/2014 | Raspunde

    Adauga comentariul tau

    • Nume: Adresa de email: Cod: Ma abonez la newsletter-ul Auto.ro

    • Comentariul tau: