X
rss Vizualizari: 20039

Dacia reactioneaza: Timbru de mediu dublu pentru Euro 3 si Euro 4!

  1. 28/01/2013
  2. Categoria: Dacia
  3. Tags: Dacia, Taxa auto, timbru de mediu
    Vezi toate fotografiile (1)

    Nemultumiti de noul timbru de mediu, oficialii Dacia le cer guvernantilor sa dubleze coeficientii de calcul pentru autoturismele Euro 3 si Euro 4, pentru a evita scaderea dramagtica a vanzarilor de masini noi in Romania.

    Jerome Olive, Directorul General al Automobile Dacia, doreste o taxa dubla pentru autovehiculele Euro 3 si Euro 4. In caz contrar, constructorul auto prevede concedieri de sute sau chiar mii de angajati. Potrivit casei auto, doar in acest fel vor putea fi prevenite scaderea piete de masini noi si importurile masini de automobile poluante din Vest.

    "Romania risca sa devina cosul de gunoi al Europei. Cerem multiplicarea cu doi a valorii timbrului de mediu pentru masinile Euro 3 si Euro 4 fata de cuantumul propus in aceste zile. Proiectul de lege nu respecta principiile pentru Euro 3 si Euro 4 diesel pentru ca aceste motoare sunt foarte poluante atat in ceea ce priveste emisiile de dioxid de carbon, cat si la hidrocarburi. Daca lucrurile vor ramane asa, vanzarile de masini Euro 5 vor scadea masiv, iar companiil au investit sume importante in dezvoltarea acestor modele", a declarat Jerome Olive, Director General Automobile Dacia.

    Constantin Stroe, vicepresedinte al Dacia si reprezentant al Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania sustine si el ca formula propusa a timbrului de mediu poate duce la pierderi masive pe piata interna in materie de vanzari ale automobilelor noi. Totodata, Stroe estimeaza ca numarul automobilelor rulate din Romania va ajunge la 350.000 unitati in 2013.

    Timbrul de mediu 2013 este inca in faza de dezbatere publica, acesta nefiind inca adoptat. Noua formula de calcul conduce la o crestere medie de 10% a sumei de achitat in cazul masinilor Euro 4 si Euro 3, precum si la o scadere de 60-90% pentru autovehiculelele Euro 2, Euro 1 si non-euro.

    Mai mult decat atat, in cazul persoanelor care au dat statul in judecata pentru restituirea taxei incasate ilegal si au primit contravaloarea taxei, noul timbru va fi achitat la transcrierea dreptului de proprietate, de catre cumparator. In aceeasi situatie sunt si autovehiculele inmatriculate in tara inainte de 2007, pentru care se va achita timbru de mediu la prima vanzare.

    Comentarii (123)

    add_comment
    • Andrei

      Cum sa ceara dublarea unei taxe care in primul rand este ILEGALA!!! Din acest motiv nu voi cumpara nici odata renault sau dacia!!!
      Daca ei nu sunt in stare sa construiasca masini bune evident ca le vor scadea vanzarile dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne oblige sa cumparam rahaturile lor!! 28/01/2013 | Raspunde

    • George

      O taxa de poluare este oricum in pretul combustibilului.Am un logan euro 4 si mi se pare absurd sa platesc o taxa de poluare mai mare decat o masina non-euro!Nu poate sti nimeni cat va circula cu autovehiculul non-euro si cat voi circula eu!Refuz sa platesc aceasta taxa aberanta si imorala! 28/01/2013 | Raspunde

    • clau

      Le este frica ca nu se mai vinde caruta lor si merg romanii cu carute second. poate unii nu au bani nici de caruta lor second. mari magari. 28/01/2013 | Raspunde

    Vezi toate comentariile

    • clau

      si oricum loganul lor este printre cele mai poluante masini din romania, acel euro5 fiind stabilit de ei arbitrar ca nu cred ca are dacia filtru de particule.ce uita ei este ca romanul este prea sarac ca sa cumpere ceva atat de ieftin cum produc ei. 28/01/2013 | Raspunde

    • ovidius

      Se pare ca vom fi obligati sa ne cumparam masini noi ? Alta aberatie ! Singura solutie viabila, introducerea taxei de poluare anuale pe langa impozit sau in pretul carburantului, in caz contrar vom avea in curand doar masini noi sau fiare vechi. Dacia, cred ca prin santaj doreste monopolizarea pietei auto in Ro. 28/01/2013 | Raspunde

    • P-ta Universitatii

      Numai plangeti degeaba pe aici, in P-ta Universitatii e solutia. 28/01/2013 | Raspunde

    • oiuhgfc

      daca s-ar respecta principiul "poluatorul plateste" atunci ar fi taxa astronomice pentru non-euro, euro 1 si 2 si taxa ar scadea pana la euro 6.
      in felul asta scapi si de masinile foarte vechi, pentru ca nimeni nu isi va mai permite sa tina in circulatie oltcituri sau dacii vechi sau mertane cobra sau passat din 90...
      mi se pare aiurea sa spui ca aplici principiul poluatorul plateste, iar euro 3 si euro 4 sa plateasca mai mult decat euro 1 sau 2...
      de ce nu se baga taxa asta in combustibil? in felul asta, cine circula si cine consuma mai mult, plateste mai mult, e logic, nu? 28/01/2013 | Raspunde

    • George

      Taxa normal ca e ilegala dar sa nu amestecam autovehiculele cu taxele!Masinile nemtesti gen volkswagen pune in cur la orice ora un renault!Parerea mea e ca nici o masina nu ar trebui sa platesca timbrul de mediu ,aceasta taxa fiind platita oricum in pretul combustibilului,rovinietei,etc.
      28/01/2013 | Raspunde

    • Mishu

      Pentru aberatiile astea nu mai iese nimeni in strada? Anul trecut in perioada asta era plina Piata Universitatii de revoltati.
      Cum sa platesc eu mai mult pentru euro 3 sau 4 decat pentru un non-euro?... De unde stie Ponta ca automobilele non-euro vor mai ramane pe strazi mai putin decat cele euro4?
      Sunt masini non-euro care polueaza de 23 de ani incoace fara probleme. Si vor polua inca 10 cel putin...
      Am asa o impresie ca domnul prim ministru ne vrea pe toti in Lada si Moskvitch de import din mama Rusia in timp ce dumnealui se plima cu Mitsubishi Lancer Evo...
      Parerea mea... 28/01/2013 | Raspunde

    • gaby

      Nu gandesc . Cum au sa mai faca baibak la msinile care le-au vandut , sunt mii de masini vandute inaite de 2007 euro 3 , ce vor face cu acele loganuri care vor ramane pe veci la proprietar ca nu le v-or putea vinde ca taxa e cat masina si asa nu vor merge sa cumpere masini noi . Nu sunt normali , cer ceva ce le aduce pe moment avantaj, dar pe viitor ? 28/01/2013 | Raspunde

    • Andy

      Pai normal ca vor sa dubleze..cine dreak mai cumpara conservele lor de Dacii in Romania. Sa plece la francezi la nemti sa le vanda..acolo mai sunt gaste care cumpara asemenea masini. 28/01/2013 | Raspunde

    • adi

      Ai dreptate andrei astia chiar au tupeu de la dacia 28/01/2013 | Raspunde

    • MARIUS

      TOATE MASINILE EXISTENTE POLUEAZA,AR TREBUI TAXATE DOAR CELE CARE SE FABRICA DE ACUM PENTRU CA ELE MARESC NUMARUL DE MASINI POLUANTE SAU OBLIGATI CEI CARE CUMPARA O MASINA NOUA SA DUCA UNA LA REMAT .ASA AR FI NORMAL NU????DOMNILOR DE LA DACIA CARE IN 2006 PUNEATI PE LOGAN EURO3 IN TIMP CE CEILALTI DE PRIN 2001 AU TRECUT LA EURO4.DAR V-ATI GANDIT CA CEL CARE ARE LOGAN DIN 2006 VA VREA LOGAN NOU(2013)PAI VOI CREDETI CA EL ISI VA LUA UNUL NOU SI IL VA PASTRA SI PE CEL VECHI SAU VA INCERCA SA-L VANDA PE CEL VECHI SI SA PUNA O DIFERENTA PENTRU LOGANUL NOU,DAR DACA NU VA MAI PUTEA SA-L VANDA PE CEL VECHI VA RAMANE CU EL SI NICI VOI NU VETI VINDE NIMIC. 28/01/2013 | Raspunde

    • cristi

      Cei de la dacia sa faca mai intai o masina serioasa si apoi sa ridice pretentii 28/01/2013 | Raspunde

    • gigi

      Imi bag pla in oficialii dacia!! 28/01/2013 | Raspunde

    • ade

      pt cei care fac taxa de mediu numai masinile care circula pe sosele polueaza?tractoarele de peste 30 de ani si masinile de teren cu motoare mari neinmatriculate ce umbla pe campuri nu polueaza?puneti in combustibil ceva procent (daca cumva nu este) si lasati pe toti oamenii sa aiba o masinuta de care o fi ea.daca e rea nu primeste verificare si nu poate circula, daca nu are bani iar nu polueaza pt ca sta. 28/01/2013 | Raspunde

    • clujean

      In stilul asta ajung sa cear interzicerea importurilor de autoturisme, fie ele noi sau SH. Sa fie ca inainte de 89 vrei nu vrei tot Dacie iei ca altceva nu e. Daca renault a prins ca vaca din romania e usor de muls de ce sa nu profite, bine face daca poate.

      28/01/2013 | Raspunde

    • 1nu

      In primul rand sa va iau Ndacia in pix! mie sila de acei ce cer sa creasca taxa la euro 3-4, pai ei au dacia chiala ca masina personala? duceti-va dacu cu ndacia voastra din ro sa vina alti care stiu sa faca masini nu cocini pe 4 roti la 10000 euro, cat un bmw din 2009 uuuuuuuaaa
      cui nu ai convine opina mea sa-i scrie lui Tariceanu ca el a bagat taxa de ccat,va rezolva el. 28/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      Da sa imi bag P**A in ele masini marca Dacia....Daca si Dacia e masina...at mai bine ma plimb cu trotineta...Sa o dubleze pe mumasa cu taxa p**I...dupa ce ca e ilegala mai au si pretentii gunoaiele de la Dacia...mearga draq toti.....Fratilor bagati dosare si contestati taxele astea aberante in instanta....cel mai bine... 28/01/2013 | Raspunde

    • sas

      Dacia_Renault....voi nu a-ti urmareit deciziile Curtii EWuropene de Justitie care au dat castig de cauza ceklor care au actionat statul in instanta pentru taxa autoi introdusa de Tariceanu si mentinuta de celelalte guverne? Cum vine aiua e taxa ilegala doar de la masinile 8+1 si celelalte platesc taxe de timbru? O aiureala din care doar inteligentii de politicieni inteleg ceva noi astialaltii nu intelegem nimic..E o rusine sa ppui taxa vamala mascata in UE...asta fac guvernele ne sug.....de bani...era sa zic ceva frumos :))))))))) 28/01/2013 | Raspunde

    • aljazeera

      daca ce scrie aici este adevarat sunt niste nemernici si imbecili deoarece cei care isi achizitioneaza o masina second o fac din doua motive:
      1-nu au bani pt.a cumpara o masina noua si 2- cei care au bani pt. a cumpara tigaia lor de 11000 de euro prefera sa dea banii pe o masina mai veche si de 5 ori mai confortabila. Deci chiar daca s-ar dubla taxa de poluare se vor cumpara masini mai ieftine pt. a se putea plati taxa de smecher a guvernului si jegurile tot in freza o vor lua.
      28/01/2013 | Raspunde

    • Gabi

      Se va umple din nou tara de masini vechi.. ei ne pun taxe.. noi ii dam in judecata si le recuperam.. si ne plimbam cu ele tot inscrise fara taxa.. :)) Urmatorul proprietar va face la fel.. si tot asa.. 28/01/2013 | Raspunde

    • max

      Daca le fac la calitatea de masina SH din 2002 pana in 2010 normal ca le este frica . Ca si lege care ne dezavantajeaza pe toti si ne fura pur si simplu o multime de bani din buzunar nu terbuie sa lasam sa se intample acest lucru. Romanii au ales schimbarea in bine nu in rau (se pare ca ne-am pacalit din nou). 28/01/2013 | Raspunde

    • gabi

      Oricum la orice ora as lua aceeasi decizie.. decat o Dacia noua de la 6500 de euro in sus mai bine una second de pe germania la aceeasi bani ca e de 10 ori mai masina, fie ea cu 200.000 de km.. doar ca mai trebuie schimbata distributia.. in cazul in care nu e pe lant :)) Apropo.. ne obliga sa le cumparam rahaturile de masini care se rastoarna pe drum la orice adiere de vant ca sa nu concedieze 1000 de oameni? Dar daca de maine decide renault sa mute fabricuta in maroc.. atunci ce mai facem? Renaultul ne trage in teapa.. cum ne-au mai tras si altii cu Aro.. mai demult.. dar tot nu am invatat nimic din asta :)) 28/01/2013 | Raspunde

    • x`ulete

      Tu cu caruta ta de 10 ani obosita in germania te rastorni pe drum si ne pui si pe noi in pericol,sa nu se mai inmatriculeze nici o caruta din germania ( golf 4 etc ) nemti le duceau la rabla daca nu erau prosti ca tine sa creada ca sunt super masini... 28/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      Eu am spus NU VOI MAI CUMPARA NICIODATA DACIA!!! Mai bine un passat din 2006 cu volan pe dreapta la 4000 euro decat o rasnita de dacie... 28/01/2013 | Raspunde

    • Suzuki

      Astia chiar ne iau de fraieri?asta-i taxa de mediu?pai ala ce polueaza mai mult plateste mai putin? ce taxe si suprataxe vor mai inventa?A zis Ponta ca le dam oamenilor care au platit taxa banii inapoi:deci eu iau banii inapoi iar daca vand masina va plati cumparatorul cum am calculat eu dublu? pai va zice ca-si cumpara una Euro2 sau 3(si va polua mai mult) si-i va ramine si bani ori vand eu la pret de nimic.Iar de Dacia numai favoruri peste favoruri avea de aia dadea mai ieftin ca altii 28/01/2013 | Raspunde

    • marius

      sincer as inchide de tot dacia pentru masinile de proasta calitate pe care le face. 28/01/2013 | Raspunde

    • x`ulete

      Pai daca dacia este rasnita pentru statutul tau de ce nu iti iei passat nou cu volan pe stanga ? pt ca nu ai bani de unul nou si preferi sa fii pericol public pe strazi cu caruta ta cu volan pe dreapta cu sute de mile.Suntem cea mai proasta natie din europa.... 28/01/2013 | Raspunde

    • Cristi

      Deci,aceast Jerome Olive este aberant si hraparet!El cand cere dublarea taxei de timbru pentru euro3 si 4 nu se gandeste ca 90% din Loganurile lui de pe piata Romanesca sunt euro3 si respectiv 4?Adica,cu alte cuvinte,isi bate joc de cei care au cumparat masinile lui,nu il intereseaza de fraierii care au cumparat aceasta marca de rahat,doreste sa le dubleze taxa!Oare peste cativa ani va vorbii la fel si de euro5,masinile care se bazeaza ca le vor mai cumpara Romanii in acest moment?La el in Franta asa sunt taxele?Sau numai ROMANII sunt prosti si ii suporta mitocaniile lui? 28/01/2013 | Raspunde

    • Anton

      Stroe,f**-mas in groapa ta,am vazut cu ochii mei cum se moare in loganul tau facut din conserve de ton cu airbag pt sofer! 28/01/2013 | Raspunde

    • Anton

      x'ulete ia iesi ma de dupa claia de coceni cu care invelesti loganul si detaliaza de ce ne dam paste cap noi cu passat,vectra c si golf 4 si 5! 28/01/2013 | Raspunde

    • x`ulete

      Daca o ai de noua nu am nici o treaba , si ca sa nu se interpreteze eu am alfa romeo nu dacia,dar am mers cu loganu si e ok pt bani lui e prea bun ,atentie eu ma refer prea bun pentru cat costa el nou si alte masini noi, nu carute sh din germania. 28/01/2013 | Raspunde

    • cipri

      sa se duca dr...de jegosi cu caruciorul lor cu volan ce il vand ca de banii dati pe un logan nou iti aduci un euro4 de dincolo cu dotari si comfort la care cei de la dacia doar pot visa.sa mai lase la preturi daca vor sa vanda ca oricum masinile lor nu valoreaza nici jumate din pretul cerut 28/01/2013 | Raspunde

    • Luci

      Oricum au luat o gramada de bani de la stat si scutiri de taxe si impozite avand acelasi motiv intotdeauna:nu dam angajatii afara,de parca ar putea face masini fara angajati. 28/01/2013 | Raspunde

    • Rudy

      Sa va ia naiba cu catastrofele voastre de dacii si cu interesele voastre cu tot de imputiti ce sunteti ...da cine dracu vrea sa dea 7,8 mii de euro pe gozurile voastre de dacii si nu toti dispun de atatia bani sa-si cumpere dacia noua ca asa vreti voi!!!!! Nu ne obligati sub nicio forma sa va cumparam conservele !!! 28/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      "dumnealui"?? ha haa.. rahat cu 4 ochi mai degraba.. 28/01/2013 | Raspunde

    • narcis

      sa iti bag *** in gat domnu direcyor de la dacia.*** mea nu o vrei??cu rablele matii de dacia.... 28/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      Spunemi un lucru mai bun/ de calitate/ performanta etc. la care este mai presus o dacie decat un golf din acelas an:)))) 28/01/2013 | Raspunde

    • KATA

      Cum poate sa abereze in halul asta parlamentarii cu....De ce autoturismele 8+1 PLATESC TIMBRU DE MEDIU iar autoutilitarele sunt scutite? Ele nu polueaza tot la fel ? 28/01/2013 | Raspunde

    • x`ulete

      Pai golfu din acelasi an e la aceeasi bani prietene ? 28/01/2013 | Raspunde

    • vasi

      De cand au venit francezii la Dacia avem parte numai de compromisuri,pentru a putea vinde ei masinile. Si pentru a putea scoate profitul din tara .De la inceput au amenintat nonstop ca vor da oameni afara daca nu se face asa cum vreau ei.Acum sincer, cei de la Dacia au fost vreoadata interesati ca atatia romani nu au locuri de munca dar trebuie sa plateasca taxe de inmatriculare doar pentru a vinde ei? Nu cred. Si atunci de ce nu se baga in impozit exact ca in alte tari? Sau in combustibil (oricum ar incasa mult mai multi bani)si atunci taxa ar fi intradevar pentru toti? Ponta...de cand au venit la putere si astia doar baga taxe peste taxe.E flamand statul ...are burta goala...si uite asa se uita toate promisiunile preelectorale facute catre popor . 28/01/2013 | Raspunde

    • Gicu

      Ma baieti, nu va mai agitati atat. Bg este solutia, eu am trei masini cu numere de BG, de ce sa dam bani statului roman si hotilor de la primarie. Platim mai ieftin la bulgari ca astia respecta cetetenii si administreaza si banii mai eficient. Nu mai dau nici un leu la hotii din guvern si parlament, nu vreau sa mai platesc chiulul lor antinational.
      Le transmit si un mesaj guvernantilor sii parlamentarilor: HUUUUUUUU, sa va roada cancerul si buba neagra. 28/01/2013 | Raspunde

    • laurentiu

      dmn olive sa se duca an franta cu ideeeeiile lui si mi-se par cam amenintatoare , la adresa angajatilor,,,, romani sa facem noi o masina tapana si sa-l trimitem pe renault la el acasa, ca a supt destul de la noi . ps . si concediazate pe tine primu olive 28/01/2013 | Raspunde

    • Costel

      Numaiintelegnimic,toticarevinlaguvernaredauinceicumasini.Ammasinaeuro3,ovandsidacasemairetinesitimbru,eucucatmairaman,casa-mipotluaaltamainoua.Dacaesteilegala,deceseaccepta,undeneaflam?Nuamposibilitatesacumparinlesing,amsalarulmic,cefac?Cumparunanoneurosicirculcuia10anisiodaulaprogramulrabla.Nenorocitiipecarei-amvotat.

      28/01/2013 | Raspunde

    • x`ulete

      Da gicule BG e solutia,si daca ma lovesti tu cu caruta bulgareasca mie cine imi face masina ?

      Tu ar trebui sa te muti in bulgaria de tot,ca nu avem nevoie de oameni ca tine. 28/01/2013 | Raspunde

    • KATA

      Stati linistiti ca nu ramane asa cu taxele la non euro 1,2 .Le schimba si pe astea pt.sunt inca inca in dezbatere. eu zic ca le maresc sau raman tot asa cum sunt acum,oricum euro 3 si 4 le dubleaza pt. ca au vazut ca anii anteriori cele mai multe masini au intrat in tara euro 3 si 4 .E posibil sa scoata taxa asta retroactiva cele inmatriculate inainte de 2007 sa nu mai plateasca nimic, doar transcrierea 28/01/2013 | Raspunde

    • Constantin

      Bataie de joc,avem si noi o masina pe care o cumparam cu mare chin si acum ne taxeaza de ne ies ochi.Sa platim anual o taxa de poluare ca in alte tari.Nu maqi stiu cum sa ne taxeze,imi pare rau ca i-am votat.Am scapat de dracu si am dat de mama lui.Unul care are euro 2 poate sa circule mai mult ca mine si polueaza dublu ,nu stiu dupa ce se orienteaza "specialistii"hoti. 28/01/2013 | Raspunde

    • Razvan

      Eu am luat masina pe 21Dec 2012, clio din 2005, euro 3. nu am reusit s-o inmatriculez atunci, iar acum taxa pentru masina inscris in romania e 2000 euro.

      e jenant sa gasesc solutii, cum ar fi inscrierea in bulgaria, mi se pare nedreapta aceasta lege pentru ca PRACTIC, nu e nicio diferenta intre cel ce merge cu clio pe strada si nu-si vine masina si eu, care am cumparat un clio inmatriculat in romania.

      eu daca nu platesc taxa ca nu am bani trebuie sa radiez masina, iar cel care n-o vinde nu!?

      unde e dreptatea?! 28/01/2013 | Raspunde

    • Viorex

      Ne plangem ca avem taxe mari ,ca e benzina scumpa,la fel si motorina,asigurarile se maresc an de an dar fratilot strazile sunt pline de masini, deci ? 28/01/2013 | Raspunde

    • danniel

      dar chiar de treaba acest director JEROme olive brusc si-a dat seama ca motoarele euro 3 si 4 polueaza pai ei cei de la dacia pana in 2010 au avut motoare euro 3 si 4 si poate si acum el e preocupat de vanzarile grupului renault ca si asa au pacalit guvernul RoMANIEI de l-au rupt cand au preluat dacia lasane domn director sa alegem noi cumparatori ce masini cumparam sh sau noi mai bine ganditiva cum sa atrageti clienti dar nu prin metode din acestea obligatorii vrem sa alegem noi ce cumparam nu sa ne bagati dv mana in buzunar numai ideea de a santaja guvernul romaniei cu ;;vor duce la concedieri masive sute sau chiar mi"" sau ROMANIA va deveni :COSUL DE GUNOI AL EUROPEI : pai domnule JEROME pote va Dam in judecata la cate loganuri sunt in romania cu euro 4 de ce l-ati fabricat daca stiati ca sunt atat de poluante brusc devenim cosul de gunoi al europei , problema e ca s-ar putea sa va scada vanzarile pt ca tendintele arata ca la ora actuala exact aceste masini se cauta cele euro 3 si 4 adica golf 4 golf 5 opel astra mercedes diferite clase etc nu ca va intereseaza pe dv ecologia din romania va intereseaza absolut vanzarile si vaceti orce pt acest lucru .Datorita acestui fapt caa ma obligati sa cumpar o anumita marca de masina produsa de dv nu cred ca mai vreu sa cumpar un produs mai mult cu forta si care obtine 3 stele la testele euroncap si vb de poluare luatine bani ca si asa viata noastra nu conteaza am vazut cat de sigure sunt masinile dv apropooo va amintiti cati oameni au murit va spun eu 3. lucrati mai mult la siguranta si lasati vrajeala cu datul oamenilor afara din fabricile grupului renault ca daca n-ati uitat v-au adus profit si acum e posibil sa-i dati afara ???? rusine
      28/01/2013 | Raspunde

    • Dan

      In primul rand cei de la Dacia sa faca masini care sa concureze cu cele euro3 si 4 din alte tari si dupa aceea sa impuna guvernului aceasta metoda de constrangere. De ce ameninta ca face disponibilizari, ce au avut mai multe vanzari sa- u mai putine ca in anii precedenti? Ei nu au auzit de criza?
      Eu am un passat din 2002 si nu-l dau pe un logan fie el cum o fi. Pai am vazut accidente cu loganuri si am vazut accidente si cu masini straine in care loganul era praf inclusiv pasagerii iar cele straine pate cateva zgarieturi. O sa-i fac tinichigeria, motorul daca va fi cazul, dar pana nu fac o masina mai sigura cei de la dacia, nu o sa-mi iau niciodata. Am avut un Logan 1.5 dci si nu l-am tinut decat 6 luni. Sa faca masini , nu cosciuge pe roti cei de la Dacia si apoi sa vorbeasca. SUNTETI DE ACORD CU MINE?
      Oricum nu sunt de acord cu taxa. Nu mai au din ce sa sustina 588 de puturosi in parlament? 28/01/2013 | Raspunde

    • Peter

      IMPORTANT si totodata sigur: noi deja suntem cosul de gunoi al Europei de aia au nevoie de noi !!!! E clar: taxa pt non euro,euro1 si euro2 IARASI este mai mic...de ce??? Ca sa curatam Germania si Franta,Belgia,Olanda de POLUATORI!!! O masina euro 1 AUDI 80 sau Suzuki Vitara,etc o sa mearga si peste 10-12 ani cand un Logan deja este 2000 de euro pe piata,pana acum asa a fost...Logan 2005 este 2000 de euro si sunt multe golfuri si audi 80 frumoase si bune....tot la 1800-2000 de euro!! A aparut un " ajutor " : cu cat .B poti sa conduci un auto cat B+trailer pana la 3500kg !!! De ce??? Ca sa mearga si mai multi afara,oricum si pana acum au fost multe cazuri din asta si fara lege!!! Cat despre renault si dacia...stim bine max price 4000-5000,mai mult nu merita niciun model dintre ele. 28/01/2013 | Raspunde

    • bogdan

      pai daca loganu nou 2012 scoate 105g/km si un euro 3 150g/km si fac saptamanal 100km iar unu cu loganu lui face 200 km. cine polueaza mai mult ? taxa de mediu nu poate aproxima poluarea doar daca se include in combustibil cea ce este deja facuta. NU VEDE NIMENI CA TAXELE SUNT ILEGALE SI ABSURDE ? 28/01/2013 | Raspunde

    • Gicu

      x-lete sa ma pupi la qulete. daca esti din guvern dute pa bonta si convinge-l ca este prost. 28/01/2013 | Raspunde

    • Andrei

      X-LETE cretin cu 6 clase... 28/01/2013 | Raspunde

    • Peter

      Solutia ar fi: o taxa de timbru verde anual pt fiecare masina DAR: 10 Ron pt non euro si 4 Ron pt euro 5 de exemplu...deci NU INVERS si asta anual pentru fiecare masina care este deja inmatr. indiferent de data inmatricularii si pt cei care vin de acum incolo din afara. Taxele deja platite care oricum se ia inapoi prin judecatorie sa dea inapoi direct si simplu pe baza chitantei...de ce??? Ei plang ca nu sunt bani,dar !!!!!!o taxa deja platita si recuperata ( de ex. 3400 ron ) cand ajunge in final inapoi la ala care a cerut,prin dobanzi ajunge si la 5000 sau 6000 ron!!!!! Nu ar fi mai ieftin sa dea atunci inapoi direct suma fixa,nu cu dobanda??? Plus judacatoriile suprasolicitate.....mai,mai....ce legi,ce magarii!!!! Astia 588 de idioti sunt o mafie,repede se fura pana cand au posibilitate si sunt lasati pana cand fac ce spune UE....ei nu fac nimic fara FMI,NU IAU DECIZII !!!!!! De ce ne trebuiesc atunci???? La sapa si la santier cu ei!!!! 28/01/2013 | Raspunde

    • Florin

      Astia sunt nebuni eu decat sa cumpar dacia mai bine merg cu volan pe dreapta , ce idee tampita ca daca ne pun guvernanti taxe mari o sa luam numai Dacia , doamne cum au ajuns sa conduca straini tara ,sper ca Ponta sa nu fie un fanariot cum au fost si alti pana acum , 28/01/2013 | Raspunde

    • Krys

      nu o sa schimb niciodata BMW-ul meu 330 diesel din 2003 pe o caruta de Renault Logan sau cum dracu ai zice la panarama aia ,,, 28/01/2013 | Raspunde

    • ioan

      !!!! HAI CU USL-UL !!!! mai rau trebuie sa dam tot la hotii astia 28/01/2013 | Raspunde

    • Iliescu

      sa va chis in freza cu dacia voastra,decat dacie mai bine bicicleta! 28/01/2013 | Raspunde

    • vio

      e simplu...trebuie sa protestam ca altfel nu se mai poate 28/01/2013 | Raspunde

    • ALIN

      voi sunteti chiar cretini?..de ce nu dublati la euro 1 si 2 ca alea sunt vechi nu 3 si 4 ca astea sunt cele mai accesibile romanilor..adica a scos si dacia cu chiu cu vai euro 5 si gata sa vanda numai ei?poate unii nu vor dacia,eu personal decat sa dau pe o dacie 8000 de euro imi iau o masina de 3 4 5 ani nu conteaza marca,oricum nu se compara.ca un exemplu am cumparat un mercedes e 220 din 2005 euro 3 si am platit 3500 euro de inmatriculat.polueaza asa tare masina aia in comparatie cu daciile voastre?tata are dacie din 2005 si e praf acum..luati-va voi dacie 28/01/2013 | Raspunde

    • Mircea

      Pentru Dacia Logan,fabribata in2009,se plateste taxa Timbru de mediu? La ce valoare? 28/01/2013 | Raspunde

    • Ciprian

      Cred ca d-l Stroe ar trebui sa isi bata capul sa produca un automobil pe care sa si-l doreasca romanii, nu sa il cumpere fortati de diverse taxe.
      P.S. Nu doar la Dacia pot fi concediati angajati si de aceea nu e corect ca pentru cateva sute, chiar mii de angajati, sa fie ingraditi cateva milioane in a-si cumpara ceea ce doresc pe banii lor. 28/01/2013 | Raspunde

    • fanel

      O noua taxa aberanta , mai ales crestrea taxei la euro 3 si 4 , care normal trebuia s-a scada semnificativ . hai sa ne unim fratilor sa nu-i lasam sa aprobe taxa asta discriminatorie. Cu totii vom iesi iar in strada ! 28/01/2013 | Raspunde

    • crazy

      ASA DA REFERITOR LA EURO 2 SI 1 !!! 28/01/2013 | Raspunde

    • Vasile Petcu

      Nu e posibil ca o masina euro4 sa polueze mai mult decat un VW euro 2 sau euro3!!!Asta inseamna ca tehnologia oferita de Dacia este o ecscrocherie, mascata doar de face-lifturi uneori nereusite!!!Sunt proprietar de Logan Euro 3, 2005 si sunt nemultumit de faptul ca trebuie sa-l vand pe nimic desi e mai bun decat modelele noi........RUSINE DACIA!!! 28/01/2013 | Raspunde

    • ionut

      se tem ca nu mai vand ,carutele ,sa le faca masini si dupa aia sa comenteze 28/01/2013 | Raspunde

    • albaiulia

      sa se duca dracului cu taxe cu tot,ca la romani la nimeni!!!!! 28/01/2013 | Raspunde

    • Andreea

      Cum mama dracului sa faca taxa dubla ca ii dau foc la masina , mie mi-a crescut taxa de la 3500 la 3727 la masina din 2004 , pai normal dacia si renault atunci nu se mai vinde . oricum sa-ti iei logan si sa ai probleme cu el ,sincer sunt mai scumpe piesele deat la volvo meu ! asa ca mai mereti in p..a calului de idioti . nu va ganditi ca ne omorati cu taxele pacii cretinilor ! 28/01/2013 | Raspunde

    • lavy

      sugemi-ar melu di *** nenorociti 28/01/2013 | Raspunde

    • manu

      o sa vedem in curand o Romanie plina de biciclete fratilooooor cu atatea taxe, si daca ne vor vedea cu ele o sa ne bage taxa pe diametrul rotilor sau pentru presiunea din camera la cat de mult ne jupuiesc baietii astia de ne conduc tara 28/01/2013 | Raspunde

    • luci

      Astia de la Dacia sunt sariti de pe fix, isi fac publicitate proasta la masinile lor, logan din 2005-2006 ii euro 3, daca ei cer lucrul asta nu imi voi lua logan in veci, am un w124 mai duce cat 2 loganuri noi, si daca se strica il repar si tot cu el voi circula si tot nu imi voi lua masina noua ca asa vrea statul roman, sunt liber si independent sa-mi iau ce masina vreau nu trebuie sa ma oblige nimeni sa-mi iau masina noua, si daca mai baga taxe din aste imi radiez masina din Romania si o inscriu pe Bulgaria si tot cu ea voi circula. de asta ne-am batut in 89 ca sa fim liberi nu ca sa ne omoare statul cu taxe. stima tuturor 28/01/2013 | Raspunde

    • bogdan

      asa va trebuie daca ati votat USL .... 28/01/2013 | Raspunde

    • boss

      Daca guvernul asculta de pungasii de la dacia inseamna ca trebuie sa luam masuri fratilor.
      oricum Loganul e o masina slab cotata o masina troaca cu un pret prea mare la dotarile standar care le au ei,in primul rand e ceva de 'rahat' sa fabrice masini in 2013 fara servodirectie si AC,si mai nou francezi de la renaul fac legea in Romania.
      Tara ne-au luat-o Ue si FMI-ul cu totul, ne-au vandut. 28/01/2013 | Raspunde

    • lica

      Sa se duca n p....mamei lor cu rasul de dacie cu tot ca de cand sant astia in Romania numai sula n coaste ne au pus sa le luam cosciugele .in strada fratilor ca nu se mai poate in toata europa e altfel numai la noi e pe invers defapt noua romaniilor ne place sexul ne place sa ne arda tare altii asa ca nu mai stati aplecati. 28/01/2013 | Raspunde

    • ALIN

      http://www.petitieonline.com/anulati_taxa_auto_abuziva 28/01/2013 | Raspunde

    • ALIN

      haideti sa luam atitudine nu doar sa vorbim 28/01/2013 | Raspunde

    • mada

      vaai nu se mai vand jafurile de la Pitesti.... ce pierdere... nu-mi mai pot stapani lacrimile... 28/01/2013 | Raspunde

    • roy

      x,uleteee cu banii care ii dai pe o caruta de dacie noua,adica 6500euro ,te duci in italia si iti iei un lancia thesis de nici nu ai visat vreodxata si nici nu o sa visezi in cele mai frumoase tale visuri cum e sa mergi cu o adevarata masina.alfa romeo a ta e pistol cu apa pe langa lancia thesis din 2007 la 6500 de euro.uitate pe internet si te convingi.daca stii ce e ala internet. 28/01/2013 | Raspunde

    • costy

      astia sa vorbeasca doar cand or fi in stare sa faca masini la fel de bune ca nemtii 28/01/2013 | Raspunde

    • iulian

      fratilor astia au inebunit complet.mi-am cumparat in decembrie un ford focus din 2001 imatriculat in romania in 2008 lna 08,s-a platit taxa la ea(860e)pe vremea aceea.proprietaru si-a recuperat taxa in 2010.eu am cumparat-o in decembrie nestiind ca daca vechiul proprietar daca si-a recuperat taxa trebuie sa o platesc eu la transcriere.acum ca sa transcriu masina p numele meu ma costa 1300e.eu am dat p ea 3200e.practic dau aproape jumate din valoarea masini la stat sa o imatriculez p numele meu.nu am vrut sa imi iau neinmatriculata ca sa evit plata taxelor aberante la stat s acum au dat legea p...i sa ne f..a cum vor ei.nu iti dau pace sa traesti.niste cretini care li se scoala peste noapte sa dea legi.eu nu inteleg daca este ilegala aceasta taxa de ce este aplicata???niste idioti....mai cumpara masina din romania.avem niste salarii de rahat s taxe aberante.nu se mai poate asa.o sa se duca de rapa tara asta din cauza idiotilor de la conducere.tot timpu ii auzi ,;;de la data de crestem carburantu cu..-d la data de crestem taxele si impozitele cu x/100 da nu-i auzi ,,ba de la data de majoram salariila,pensia ,alocatia,oferim mai multe locuri de munca etc.atat stiu sa ne ia bani.trebuie sa iesim in strada.toti tacem s ne supunem legilor aberante s gandite pe buda.hai sa mai punem s piciorul in prag..ei vad ca le merge s continua sa ne prostesca.totul are o limita. 28/01/2013 | Raspunde

    • Pitbull

      X`ulete esti depasit in totalitate de domeniul auto...Afla ca preaslavita Dacie cu care ai mers si ti sa parut ok e depasita la orice capitol de orice masina de fabricatie germana, fie ea veche de 10 ani...Ar trebui sa incerci si u sa te sui intr-una intr-o buna zi! :))) 29/01/2013 | Raspunde

    • puiu

      dar in franta platesc acasta taxa? sau numai la fraieri (romania) 29/01/2013 | Raspunde

    • jon

      o masina de 10 ani adusa din germania este mult mai buna si mai sigura decat cazaturile lor de loganuri care dupa 4 ani este mancata toata de rugina,iar la capitolul siguranta "nemtoaica" de 10 ani nu se compara cu caruta de logan.......... 29/01/2013 | Raspunde

    • pripici

      pai ei nu au pe piata euro 4 logan di 2006 e euro patru de exemplu la aia nu se gandesc ca au cumparat tot de la ei se gandesc numai la buzunaru lor ce vina avem noi ca nu au ei de munca sasi gaseasca alta meserie daca nu le convine 29/01/2013 | Raspunde

    • Ovi

      Eu unul m-am saturat sa tot vad pe sosele jafuri aduse de dincolo si cu care smecherasi de 18-25 de ani se cred buricul pamantului, omorand oameni nevinovati. Taxa auto cat mai mare frate ! Asa trebuie ! Bravo Dacia ! 29/01/2013 | Raspunde

    • marius

      Cand vor face si ei dacia o masina de clasa superioara atunci sa ceara cresterea timbrului de mediu pana atunci sa le vanda in ce tara vor ei, pana dau 7000E pe un logan care are doar dotari clasice mai bine cumpar o masina de productie externa care iti ofera calitate si siguranta. 29/01/2013 | Raspunde

    • kala

      NOTA 10!!!!!!!!! 29/01/2013 | Raspunde

    • cristian

      Asta este cea mai mare aberatie sa dubleze suma care si asa este destul de mare ca sa fim obligati sa cumparam cele mai proaste masini care se fac sau facut si se vor mai face ...RUSINEEEEEEEEEEEE SA VA FIE .Oricum vom iesi in strada iar cand va fi cazul sa votam suportul nostru nu l veti mai avea dragi uselisti ca si voi sunte ti niste micinosi si hoti 29/01/2013 | Raspunde

    • ION

      Sa-mi dea gratuit o Dacie/Renault si nu-mi trebuie. Vreau sa se puna taxa de poluare de 4 ori mai mare pe toate produsele Dacia/Renault, indiferent de clasa lor de poluare.
      Au preturi mari si calitate foarte proasta, asta in comparatie cu alte masinidin aceeasi clasa de la alti producatori. Dacia sa se vanda doar in Antarctica si Africa. Sa fie interzise pe piata Europeana. Astia ne dicteaza ce sa mancam???? Niste PARAZITI JEGOSI !!! 29/01/2013 | Raspunde

    • nescafe

      Dar cine shlapul meu sunt Dacia astia nene de ei CER dublarea unei taxe? Cata nesimtire in tara asta. EI CER DUBLAREA TAXEI sa aiba ei piata de vanzare si cica noi avem democratie si economie de piata ... hai marsh cu dacia voastra de aici NESIMTITILOR !!! 29/01/2013 | Raspunde

    • Claude

      Vinzarea de Dacii si Renault aduce bani la buget. Si nu e o suma mica deloc Din banii aia beneficiati si voi, astia care ati mers cu caruta sh. Daca se retrage Renault, Pitestiul colapseaza. Asa ca mai ginditi putin inainte de a incepe aberatii cu "sa faca masini mai bune la preturi de doi lei". 29/01/2013 | Raspunde

    • MARIUS

      te-ai gandit(vorbind in norme euro)cine cumpara masini noi????cei care au masini euro 0,1,2 sau cei care au masini euro3si4 sau cei care nu au avut masini niciodata????pai cei de la dacia sunt idioti ptr ca potentialii lor clienti sunt cei cu masini euro 3 si4 dar daca acestia nu isi mai pot vinde masinile actuale(pentru ca timbrul de mediu e foarte mare) nu isi vor mai cumpara masini noi. 29/01/2013 | Raspunde

    • victoras

      E simplu de tot,de fiecare data cand guvernantii nostrii au reformulat TAXA AUTO,s-au bagat astia de la Dacia,pai mai bine sa concedieze sute de angajati decat sa impovareze o intreaga tara.Ei nu inteleg ca nu poti obliga pe nimeni prin santaj sa cumpere masinile lor,fiecare face ce doreste ca doar e DEMOCRATIE.JOS DACIAAAA!! 29/01/2013 | Raspunde

    • ADI

      BA CRETINILOR DIN GUVERN UN COPIL DE CLASA A-III-A POATE SA DEA O SOLUTIE MAI BUNA DECAT VOI
      Exemplu:
      non euro-100 lei\
      euro 1-80 lei
      euro 2-60 lei
      euro 3 -40 lei
      euro 4 -20 lei
      euro 5si 6- 10 lei
      pe an se aduna mai mult decat jecmaniti voi si poate asa nu e discriminare
      insa voi sunteti la fel de hoti si hrapareti ca si pdl-ul
      ULTIMA SANSA AL MANDAT NU MAI PUPATI CA O SA NE SCARBIM SI DE VOI 29/01/2013 | Raspunde

    • nu_conteaza

      Prea TARE ! 29/01/2013 | Raspunde

    • Radu

      Timbrul verde ar trebui scos de tot, daca nu se poate atunci sa fie in concordanta cu salariile din Romania nu cu cele din Germania si ca sa fie corect sa fie platit anual de proprietarul masinii. Nu vad de ce sa se plateasca o singura data, banii gramada pentru guvern? Nu cred ca guvernul face ceva in privinta asta pentru romani, mai degraba pentru bugetul lor si pentru cei de la Dacia. Auzi si asa au propus un timbru verde dublu fata de taxa lui Boc la E4 si E3, acum vine Dacia si vrea inca o dublare. Unde se dezbate public legea asta? Cred ca in strada o sa o dezbatem cel mai bine daca vrem sa ne auda cineva! 29/01/2013 | Raspunde

    • Radu

      In strada!! haideti sa iesim in strada poate ne aude cineva! 29/01/2013 | Raspunde

    • CRISTIAN SIMON

      VREI SA-TI RECUPEREZI TAXA DE POLUARE? INTRA PE WWW.DECALEX.RO SAU
      SUNA LA UNUL DIN URMATOARELE NUMERE DE TELEFON:
      0740.591.020 0724.417.920
      29/01/2013 | Raspunde

    • ZEK

      este mai rau ca pe timpul lui ceausescu, ne obliga sa cumparam dacii ca altfel dau faliment.dacia e o caruta fata de ford sau altele.asta este democratia lui PONTA si a guvernului.SA TRAIM BINE. in statul asta COMUNIST. TAXE PESTE TAXE.dar din ce sa platim din 600 ron salar.RUSINE SA VA FIE. 29/01/2013 | Raspunde

    • ZEK

      sa iesim toti in strada,JOS GUVERNUL PONTA. 29/01/2013 | Raspunde

    • Radu

      Ce idei idioate pot avea unii. . . Sa propuna ei dublarea taxei, doar, doar vor mai vinde si ei ceva. Au avut noroc de programul rabla ca au mai scapat de masinile din parc. Sa vina si ei cu dotari noi, cu motorizari noi si nu sa astepte favoruri din partea statului roman. Fiecare cumpara ce masina isi permite. 29/01/2013 | Raspunde

    • vasi

      Angajatii Dacia ameninta cu proteste deoarece lor le-ar conveni taxe mai mari ,mai ales la euro 3 si 4.Credeti ca sunt indreptatiti sa faca asta ? Faptul ca atatia ani tot poporul cand a vrut sa cumpere o masina a platit taxa ,doar pentru a fi ei protejati ? Libera circulatie a marfurilor in interiorul Uniunii Europene va spune ceva ,domnilor de la Dacia? Faptul ca inainte de 2007 se platea vama la inmatricularea masinilor ,iar acum pe acelasi bun se va plati o alta taxa (cam aceiasi)dar cu alta denumire vi se pare normal,domnilor de la conducerea tarii? In tarile cu o democratie sanatoasa se plateste impozit in functie de motorizare si norma de poluare ,o suma suportabila, aici de ce nu se poate face la fel? Sau in combustibil? In uzinele Dacia lucreaza aproximativ 15000 de angajati , e ,pentru aia platesc o tara itreaga tot felul de taxe inventate,discriminatorii si penalizate de Uniunea Europeana. Ne asteapta Bulgaria ? 30/01/2013 | Raspunde

    • DADAS

      NESIMTITII,LOR NU LE PASA DE MEDIU SAU ROMANIA,LOR LE PASA,CELOR DE LA DACIA,DE BUZUNARUL LOR,RUSINE 30/01/2013 | Raspunde

    • costel

      dacia cite masini euro3 si euro 4 a scos pe piata in romania? ce se intimpla cu ele daca nu se mai pot comercializa din cauza taxei de mediu 30/01/2013 | Raspunde

    • Eofcea constantin valentin

      Va bateti joc de noi populatia acestei tarii cu toate taxele voastre aberante aprobate fara nici un fel de logica . Cei de la putere puneti legile in favarea poporuli roman care il reprezinta omul cu un salariu minim pe economie . SARACIILOR V-ATI IMBOGATIT PE SPINAREA OMULUI DE RAND !!!! VA PLIMBATI LA LIMUZINA va doare in cur de noi APOI VA DATI JOS DIN LIMUZINA SI APROBATI LEGI IN FAVOARE SPUNETI VOI CUI !!!! AR TREBUI SA VA TAIEM CA PE LEMNE ASTIA CARE APROBATI BADJOCORILE ASTEA . fiti oameni si ridicati tara usor asa cum treb sa fim si noi in randul EUROPEI si atunci PUTETI FURA MAI MULT dar sa ne fie si noua mai bine . Si daca tot tineti mult la uzina DACIA cumparati voi toti cei de la putere dacii cu tot neamu vostru . si uitati de marcile GERMANE producatoare de masini . Jigodii de oameni ce sunteti cu tot cu legile voastre si studiile voastre de oameni culti . 30/01/2013 | Raspunde

    • Eofcea constantin valentin

      oameni buni care puteti faceti ceva sa apara toate aceste comentarii in fata oamenilor care au putere fac legi pt ei nu pt populatie . faceti sondaje sa vedem din 1000 cetateni romani cati sunt de acord cu taxele aberante . MAi aveati putin si dadeati o lege sa ajungem cu CALUL SI CARUTA PE BUCATICA VOASTRA DE AUTOSTRADA !!!!!!!! 30/01/2013 | Raspunde

    • G A B I

      asa este !!! sa bage taxa tripla, da ce spun de 10 ori ca polueaza iar ei sa faca dacia doar cu euro 6 si electrice , da ce tot scriu sa faca;vanda doar euro 8 ca tot sunt asa destepti si perpetuum mobile ca tot ii doare-n cu r de mediu sau daca sunt asa inimosi sa vanda dacia de care o fi, euro5 la 2000 euro bucata ca suntem de acord cu ei ca de , tre sa protejam mediu sa sara in ajutor nenorocitii naibi ca au pus la logan euro 3 ca la fraieri ca doar am sarit direct din caruta 30/01/2013 | Raspunde

    • G A B I

      nenorocitii , produc niste rasuri de ''masini'' si ridica pretentii de parca trimit rachete in spatiu. cum poti sa ceri asa ceva cand esti principalul vinovat ??? parca ar fi vandut doar varfuri de thnologie in domeniu , sau eu nu stiu !? 30/01/2013 | Raspunde

    • cox

      Cos de gunoi?! nu cumva asa se numesc autoturismele vandute de ei ?! 31/01/2013 | Raspunde

    • Johnny

      D.A.C.I.A. = DACA AI CAP IA-TI ALTA:)))) 31/01/2013 | Raspunde

    • george

      oare de ce nu au propus sa dubleze salariile, in felul acesta poate ar fi crescut si vanzarea de masini noi.... 02/02/2013 | Raspunde

    • dacia=c*c*t

      Dacia mai bn s-ar gandi sa faca o masina buna in loc de cutiile de tabla care le'a facut pana acuma si o sa faca in continuare...si nu la dublarea taxei care si asa este mare... normal ca un om care gandeste nu cumpara un logan nou cu 7000-8000 de euro ci i-si cumpara o masina straina de 3-4 ani cu banii aia care tine de 7 ori mai mult decat loganul de pe care cade vopseaua la prima spalare... 05/02/2013 | Raspunde

    • george

      voi parlamentarii nu stiti ce sa mai faceti sa va puneti banii in buzunar si cu masinile voastre de cacat o sa mai vindeti pe dreacu ma fraierilor sunteti toti niste hotii numai pentru voi si buzunarul vostru nu pentru tara prosti mai sunteti ma toti parlamentari ........... 07/02/2013 | Raspunde

    • adi

      Ba,cine va credeti ma?Motivul pentru care nu sunt cumparate gunoaiele voastre e evident.Apelati la orice de cand subexista cazanele voastre patrate cu design-ul facut cu stanga.Ce nu va convine faptu ca exista o diversitate?Expiratilor!Ganditi pe bugetul altora,chiar asa?Sa gesticulati voi total si achizitile oamenilor ma?.Parca pana acum ati fost prea corecti cu taxele de dinainte.Nu stiti decat sa incercati sa luati de unde si asa e putin...Vai de tara asta plina de boi!Incapabili ordinari... 08/02/2013 | Raspunde

    • george

      Eu zic sa faca precum era imediat dupa revolutie, sa nu mai avem voie sa inmatriculam masini mai vechi de 8 ani, daca tot e sa fca ceva impotriva poluarii. asa, e doar un ajutor mascat pentru renault si o japca pe fata impotriva cetatenilor. Si nu doar daciile renault sunt jalnice, si renaultul in generral ca masina este o epava. la 100 k de km zici ca intra satana in ele. le gaseste spiritul petrecerii:)) Nu ma zic ca mototrul de pe logan este tot ala de pe megane 2, conceptie 2000, oricat de euro 7 l/ar numi ei:) Pt cei posesori de masini fiabile renault> mai vorbim dupace acestea trec de a doua schimbare de distributie...
      PS: V-ati gandit in realitate cat costa un renault la care i/ai facut garantia ca la carte? Il scoti la pret de passat acelasi an si singura similitudine e ca are tot 4 roti:) 11/02/2013 | Raspunde

    • george

      ar aduce bani la buget daca astia nu ar fi scutiti de taxe, cum au fost scutiti cand au preluat dacia. Si/au umplut buzunarele doar ei, nu si statul. Cum p***a ma/sii sa fie scutiti de taxe pe 5 ani si dupa ce ca nu au adus niciun model nou, ca mototr, transmisie si alte dracii sunt alea de pe megane 2, ei sa ameninte in peranenta cu falimentul? si cand nu mai fac teschereaua mare isi muta sandramaua in maroc, si da/i in aia mea de fraieri...numai magarii. la fel a fost si cu fordul, ca vin , ca fac , ca dreg... i/au inchis pe aia de la daewoo care faceau masini de 3 ori mai bune ca renaultul si au venit frectionarii aia de la ford care nu au scos o singura masina in 5 ani... 11/02/2013 | Raspunde

    • marian

      in loc sa spuna ca vor o taxa mai mica ei vor una mai mare,pai mai le cumpara dracuu masinile lor 15/02/2013 | Raspunde

    • florin

      cu un salar de 9 mil cum p... masi vrea sa luam un logan nou?acolo sus sunt oameni fara scoala care vor bani....in germaia un salar e 2.000 de euro si un kg de zahar e 4 lei...la noi e 200 de euro salaru si un kg de zahar e 4,6 lei ...oameni buni afara e viitoaru nostru lasam tara asta sa se manance intre iei... 15/02/2013 | Raspunde

    • aurelian

      cumparati logan......ii doare in *** ca ati dat 10 000 si il vindeti cu 3 000 vor taxa..o sa ne ducem la produs cu totii sa traiasc guvernantii....suntem prea prosti pt secolul asta
      20/02/2013 | Raspunde

    • aurelian

      cumparati logan ....nu sa inventa clima,esp,full airbag,discuri frana...etc....masina anilor 80....hhhhhuuuuuaaaaaaaaaa la gunoi si faliment,,,,am ajuns sa fim condusi de renault???dau spaga mare?????????????? 20/02/2013 | Raspunde

    Adauga comentariul tau

    • Nume: Adresa de email: Cod: Ma abonez la newsletter-ul Auto.ro

    • Comentariul tau:

    Masini de vanzare

    • Marca: Nou Second hand
    • Model: