rss

Hyundai i40, noul vector de imagine al sud-coreenilor

  1. 18/02/2011
  2. Categoria: Hyundai
  3. Tags: Geneva, Hyundai, i40
    Vezi toate fotografiile (4)

    Hyundai va lansa in premiera noul i40, inlocuitorul modelului Sonata, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Constructorul auto mizeaza pe noua berlina de dimensiuni medii pentru a schimpa perceptia clientelei, promitand ca va revolutiona segmentul din care face parte, prin raportul calitate-pret.

    Astfel, modelul i40 va avea misiunea de a conduce brandul Hyundai catre o pozitionare „premium moderna” pe continent, oferind consumatorilor calitate si caracteristici de top la un pret accesibil. La nivel de design, Hyundai i40 adopta noul limbaj stilistic denumit „fluidic sculpture” (sculptura fluida), modelul fiind conceput in intregime la centrul de cercetare si dezvoltare european de la Rüsselsheim, Germania.

    Autoturismul are o capacitatea de depozitare de 553 de litri, disponibil cu bancheta spate ridicata, si pana la 1.719 litri, cu bancheta spate rabatata.

    Noul i40 va fi disponibil cu o gama de patru motorizari Euro V: doua pe benzina si doua diesel. Aceste motoare acopera o gama de putere de la 115 CP la 177 CP, oferind cuplu pe o plaja larga de turatii. Modelul va fi disponibil atat cu transmisii manuale, cat si cu transmisii automate.

    In ceea ce priveste protectia mediului inconjurator, noul i40 va beneficia de cele mai noi tehnologii dezvoltate prin programul eco Blue Drive™ Hyundai, inclusiv de sistemul Stop & Go (ISG), anvelope cu rezistenta redusa la inaintare si un sistem de management al alternatorului (AMS).

    Cu o lungime de 4,7 metri, i40 va fi disponibil pe piata europeana incepand cu luna iunie a acestui an, in versiunea Wagon, si va beneficia de cea mai buna garantie din industrie: cinci ani de garantie integrala, transmisibila si fara limita de kilometri.

    Propunerea Hyundai va avea ca rivali modele precum Volkswagen Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo si Toyota Avensis.

    Vizualizari: 3679