rss

Ferrari a inceput sa vorbeasca japoneza

  1. 22/01/2010
  2. Categoria: Ferrari
  3. Tags: Ferrari, site
    Vezi toate fotografiile (1)

    Ferrari.com a debutat ieri cu noua sa versiune in limba japoneza. Dupa lansarea de anul trecut a site-ului complet reproiectat, in limbile engleza si italiana, lumea Ferrari a fost acum imbogatita prin adaugarea acestui nou instrument online dedicat in mod special clientilor, entuziastilor si fanilor din Asia.

     

    Noua versiune a site-ului este o recunoastere a pasiunii publicului japonez pentru marca Ferrari. Acesta este menit sa incurajeze o relatie mai stransa intre Calutul Cabrat si publicul japonez, precum si eliminarea oricaror bariere lingvistice. In plus, o versiune in limba chineza a Ferrari.com este in constructie.

     

    Lansarea a fost insotita de un filmulet amuzant, care nu numai ca introduce vizitatorii in continutul site-ului, dar include si un mesaj de intampinare in limba japoneza din partea angajatilor Ferrari, a presedintelui Luca di Montezemolo, CEO-ului Amedeo Felisa si directorului GES-Stefano Domenicali.

     

    Utilizatorii pot naviga pe site, pot gasi stiri in direct de la Maranello si pot experimenta feeling-ul Ferrari. Ei vor descoperi zone interactive, imagini exclusive, informatii complete cu privire la toate masinile, Scuderia F1, stiri, comunitatea si magazinul Ferrari. Vizitatorii se pot bucura chiar si de un tur virtual al intreagii companii, prin intermediul clipurilor video si al altor imagini. Site-ul permite utilizatorilor sa selecteze si sa personalizeze automobilele din gama actuala Ferrari.

     

    Japonia a fost mult timp una dintre pietele Ferrari cele mai importante, fiind prezent acolo inca din 1965. Ferrari Japonia a fost deschis in 2008 , iar astazi, exista cinci reprezentante in tara: Tokyo, Nagoya, Osaka, Hiroshima si Fukuoka.

     

    Vizualizari: 1423