rss

Cum vi se pare Dacia Duster?

  1. 27/05/2010
  2. Categoria: Dacia

Il vedem deja pe strada, s-au scris multe despre el, dar nimeni nu i-a intrebat pe romanii, posibili clienti - cum vi se pare Duster? Vi l-ati cumpara? Daca da, de ce nu o faceti, daca nu, ce argumente va impiedica s-o faceti?

 

Noi am scris in repetate randuri despre succesul de care se bucura proaspat lansatul SUV autohton, de cat de multe cereri sunt pentru acest model in afara tarii - circa 93% din volumul lunii aprilie a fost destinat exportului. Insa vrem sa stim cum il primeste piata romaneasca: isi iau cei cu buget generos Duster sau prefera o alta marca de import, ce are o istorie in spate pe acest segment; isi iau cei cu buget restrans Duster pentru ca isi doreau un SUV, dar nu-si permiteau un alt brand cu renume international?

Va place design-ul exterior, interiorul masinii, va conving performantele, nivelurile de echipare? V-ati cumpara versiunea de 10.500 de euro? Va ganditi ca veti mai avea aceasta masina si peste 7-8 ani?

Va mai spun cate ceva despre motivele care au stat la baza proiectului Dacia Duster, pentru a va ajuta in gasirea celui mai potrivit raspuns.

 

Proiectul Dacia Duster s-a nascut pornind de la o constatare simpla : existenta in lume a unei nevoi reale pentru modele 4X4 incapatoare, robuste si abordabile, nevoie care este prea putin satisfacuta in prezent de oferta actuala. Pornind de la aceasta constatare, grupul Renault a decis sa dezvolte un model „tot-teren” destinat in primul rand pietelor in plina crestere. Inca de la lansarea proiectului au fost luate in calcul si necesitatile clientilor europeni:

 

- in tarile emergente (Rusia, Brazilia,…), clasa de mijloc aspira la posesia unor vehicule moderne, care sa reflecte reusita lor sociala. In paralel insa, acesti clienti au nevoie de o masina robusta, fiabila si polivalenta pentru a rezista la constrangerile climatice si la conditii de utilizare pe cat de severe pe atat de variate (distante mari ; sosele abrupte, chiar impracticabile; parcursuri in oras, deseori in centrul marilor aglomerari urbane…). Ofertele actuale, reprezentate in majoritatea cazurilor de modele SUV de import, sunt deseori inaccesibile acestor clienti.

 

- in Europa, succesul Dacia a demonstrat existenta unei clientele aflate in cautarea unor vehicule moderne, fiabile si abordabile. Pe de alta parte, oferta de modele 4X4 si SUV, desi vasta, nu include segmentul vehiculelor de teren functionale si abordabile ca pret, privilegiind in schimb modelele SUV ostentative, scumpe si, deseori, inadaptate la nevoile de utilizare „tot-teren”.

Voua cum vi se pare Dacia Duster?

 

 

Vizualizari: 1648