rss

Spionat – Noul Porsche Cayenne

  1. 16/12/2009
  2. Categoria: Porsche
  3. Tags: Porsche Cayenne
    Vezi toate fotografiile (5)


    Modelul 2011 al SUV-ului Porsche Cayenne a fost spionat in Germania.

    foto: copyright Automedia

    Exteriorul urmareste filozofia Porsche, revolutionara in ceea ce priveste designul, in fotografiile spion aparand clar ca noul model este mult mai “aratos” in atitudine, decat modelul current Cayenne. Unul dintre fotografii spion au prins si imagini din interior si ne-a relatat ca habitaclul noului Cayenne este puternic influentat de interiorului celebrului de acum Porsche Panamera, astfel ca se asteapta ca noul Porsche Cayenne 2011 sa aiba un interior vast imbunatatit si cu materiale de inalta calitate.


    Ceea ce nu reiese clar din fotografii este ce model testeaza Porsche, pentru ca noul Cayenne va dispune de o varietate de motorizari: pe benzina, diesel si desigur mult ravnitul hibrid. Motorul pe benzina al lui Cayenne S 2011 este cel al lui Panamera V8-ul de 4.8 l , capabil de 400 CP, in timp ce varful de gama Cayenne Turbo va primi V8 de 4.8 litri biturbo supraalimentat al lui Panamera Turbo care dezvolta 500 CP. Propulsorul Diesel se asteapta sa fie imprumutat de VW si anume V6-ele TDI de 240 CP si 550 Nm care beneficiaza de unele optimizari pentru Porsche Cayenne.
    In virtutea faptului ca primul Porsche Cayenne Hybrid va aparea ca model 2010, luam in calcul ca noua propulsie hibrida sa ramana neschimbata pentru Porsche Cayenne 2011. Puterea agregatului hibrid vine de la V6-ele supercharged de 3.0 litri al lui Audi, capabil de 333 CP, conectat cu un motor electric sincron trifazic care primeste 38 kW (52 CP) de la sistemul de baterii pe hidrura de nichel, dispus in locul rotii de rezerva.  


    Noul Porsche Cayenne este de asteptat sa adope o setare mai mult urbana, care face ca modelul current orientat spre off-road sa fie un pic perimat, cu scopul intuit de noi ca noul model sa fie echipat mai mult ca un Panamera. Audi a adoptat o gandire similara cand a introdus noul Q7, pentru ca dupa Audi e mai important o experienta elitista in conducere, in ciuda dimensiunile mari de gabarit, decat performante de top in off-road.

    Vizualizari: 1631