rss

Peugeot reduce la jumatate costurile de marketing pentru a face fata crizei

  1. 29/06/2009
  2. Categoria: Peugeot
  3. Tags: Citroen, Criza, Peugeot
    Vezi toate fotografiile (1)

    Peugeot a anuntat vineri ca a redus numarul contractelor media europene la doua, intr-o noua incercare de taiere a costurilor, relateaza Reuters.

    Constructorul auto a anuntat printr-un comunicat ca va mentine contractele cu agentia franceza Havas si reteaua acesteia MPG si cu OMD, parte a grupului de publicitate american Ommicom. Compania nu a oferit date asupra numarului agentiilor cu care avea contracte anterior.

    "In urma acestei actiuni Peugeot va reduce costurile contractelor media ale organizatiei fara a afecta vizibilitatea publicitara a marcilor Citroen si Peugeot", sustin francezii.

    De asemenea, Peugeot a mai anuntat ca a lansat o oferta celor doua agentii pentru contracte de publicitate in Croatia, Italia si Polonia, statele europene unde compania nu lucreaza la ora actuala cu cele doua grupuri.

    Saptamana aceasta, PSA Peugeot Citroen, cel de-al doilea constructor auto european, a anuntat ca ar putea avea pierderi operationale de pana la 2 miliarde euro in 2009, iar nivelul acestora va depinde de asistenta pe care guvernul francez este pregatit sa o ofere industriei auto si pe care Peugeot o poate acorda furnizorilor proprii.

    Vizualizari: 1145