rss

Varf de putere: noile BMW X5 M50i si BMW X7 M50i

  1. 24/05/2019
    Vezi toate fotografiile (7)

    Un nou varf al gamei de motorizari pentru modelele Sports Activity Vehicle din clasa superioara si segmentul de lux, sub forma unui motor V8 nou cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, o putere maxima de 390 kW/530 CP, si tehnologie a suspensiei specifica modelului completata cu diferential sport M.

    Familia BMW X este completata de doua noi modele de varf. Noile modele BMW X5 M50i si BMW X7 M50i beneficiaza de performanta propulsorului pe benzina V8, echipat cu tehnologia BMW TwinPower Turbo, care ofera o putere maxima de 390 kW/530 CP. Mai mult ca niciodata, aceste motoare de top noi subliniaza natura sportiva a celei mai noi generatii a modelului Sports Activity Vehicle (SAV) original si a primului model BMW X din segmentul de lux. Ambele modele beneficiaza de sistemul inteligent de tractiune integrala BMW xDrive si de o tehnologie a suspensiei specifica modelului, dezvoltate cu competenta BMW M GmbH.

    Asemenea tehnologiei de propulsie si de suspensie, dotarile de design specifice noilor BMW X5 M50i si BMW X7 M50i scot in evidenta exclusivitatea celor doua modele. Mai mult, natura exclusiva a noilor modele cu motor cu opt cilindri este reflectata si de calitatea superioara a echiparii standard. Noile BMW X5 M50i si BMW X7 M50i vor fi produse cu incepere din august 2019 la uzina BMW din Spartanburg (SUA) si vor fi disponibile din toamna acestui an.

    Motor V8 nou cu putere remarcabila si acustica specifica
    Propulsorul de 4,4 litri al noilor BMW X5 M50i si BMW X7 M50i accentueaza trasaturile caracteristice ale motoarelor cu opt cilindri in ceea ce priveste dezvoltarea puterii si cuplului pana la un nivel remarcabil. Mai multe componente au fost actualizate de la precedenta versiune a motorului. Acestea includ carterul, corpul cilindrilor, pistoanele, arborele cotit si chiulasa, alaturi de tehnologia BMW TwinPower Turbo recent actualizata. Turbocompresoarele pozitionate in deschiderea V dintre randurile de cilindri au fost largite, in timp ce injectia directa pe benzina performeaza la un nou nivel maxim al presiunii de 350 bar. Pachetul tehnologic include si cele mai noi versiuni ale controlului complet variabil al supapelor VALVETRONIC si ale gestiunii variabile a arborelui cu came Double VANOS.

    Noul motor V8 raspunde la fiecare miscare a pedalei de acceleratie. Motorul genereaza cuplul maxim de 750 Nm inca de la 1.800 rpm - si ramane disponibil pana la o turatie de 4.600 rpm. Nivelul maxim de 390 kW/530 CP este activat intre 5.500 si 6.000 rpm. Prin urmare, noul BMW X5 M50i este capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 4,3 secunde. Noul BMW X7 M50i realizeaza sprintul in 4,7 secunde.

    Aceasta dezvoltare superioara a puterii este acompaniata de o progresie impresionanta a acusticii, care este generata de sistemul de evacuare sport M ce este disponibil standard. Prin utilizarea controlului experientei de condus, conducatorul poate alege intre un mod foarte sportiv si unul orientat mai mult spre confort. În modurile SPORT si SPORT PLUS, nu doar curba caracteristica a pedalei de acceleratie este configurata pentru un stil de condus dinamic, ci si dezvoltarea puterii si caracteristica remarcabila a acusticii motorului V8.

    Transmisie sport Steptronic cu opt trepte, BMW xDrive si diferential sport M pentru performante fascinante
    Caracteristicile de performanta ale acestor modele SAV orientate spre sportivitate sunt sustinute de natura specifica a transmisiei. Noul motor V8 este combinat standard cu o transmisie sport Steptronic cu opt trepte, caracterizata de proprietati foarte dinamice de schimbare a vitezelor. Clapetele de schimbare sunt dispuse in spatele volanului pentru control manual in alegerea treptelor. Functia Launch Control permite accelerari cu tractiune optimizata cu performante dinamice maxime de la demaraj.

    Cea mai noua versiune a sistemului BMW xDrive distribuie cuplul motor intre puntea fata si cea spate intr-o maniera care permite adaptarea rapida si precisa la conditiile de drum. Sistemul inteligent de tractiune integrala imbunatateste agilitatea si tractiunea noilor BMW X5 M50i si BMW X7 M50i alaturi de stabilitatea in orice conditii meteo si de drum. Aceste caracteristici sportive sunt sustinute si in situatiile de condus foarte dinamic de accentul pe puntea spate pus de designul sistemului. În plus, echiparea standard a noilor BMW X5 M50i si BMW X7 M50i include si diferential sport M. Controlat electronic, diferentialul spate blocant cu angrenaje conice limiteaza echilibrarea vitezei de rotatie dintre roata de pe interiorul virajului si cea de pe exterior si permite accelerari foarte dinamice la iesirea din viraj. În plus, diferentialul sport M, care este interconectat cu DSC (controlul dinamic al stabilitatii), optimizeaza tractiunea si transmisia puterii cand se conduce pe teren neasfaltat si cand exista valori diferite ale frecarii la rulare intre rotile spate. Acest lucru contribuie la prevenirea patinarii rotilor din cauza aderentei insuficiente, cuplul fiind redirectionat catre cealalta roata.

    Tehnologie a suspensiei specifica modelului pentru propulsie superioara
    Suspensia specifica modelului a noilor BMW X5 M50i si BMW X7 M50i a fost adaptata cu minutiozitate pentru a extrage potential maxim din designul remarcabil al propulsiei, bazat pe cunostintele BMW M GmbH. Ambele modele utilizeaza un principiu de constructie care cuprinde puntea fata cu dublu ax transversal si punte spate cu suspensie multibrat, combinate cu cinematica si elastocinematica specifice pentru suspensia rotii, setari independente ale suspensiei si amortizoarelor, dar si jante M de 21de toli, din aliaj usor, echipate cu anvelope mixte. Echiparea standard include si directie electromecanica cu functie Servotronic si sistem de franare sport M cu etriere vopsite in albastru, ce poarta logo-ul M. De asemenea, ca echipare optionala sunt jantele de 22 de toli, din aliaj usor, echipate si acestea cu pneuri mixte.

    Noul BMW X5 M50i este echipat cu suspensie M adaptiva. Unul dintre cele doua seturi de caracteristici poate fi selectat pentru amortizoarele controlate electronic, care poate fi activat prin utilizarea comutatoarelor Driving Experience Control, ce cuprind modurile COMFORT si SPORT. Noul BMW X7 M50i este dotat cu suspensie pneumatica adaptiva pe ambele punti, care este disponibila optional si pentru noul BMW X5 M50i. În modul de condus SPORT, precum si la viteze de peste 138 km/h, aceasta duce automat la o reducere a garzii la sol cu 20 de milimetri fata de nivelul normal. Cu toate acestea, conducatorul are posibilitatea de a ajusta inaltimea caroseriei prin activarea unui buton din cockpit; sunt disponibile doua niveluri, care maresc inaltimea cu pana la 40 de milimetri peste setarea standard; de exemplu, acest lucru este util cand se conduce in regim off-road.

    Disponibila optional, directia activa integral se poate comanda pentru ambele modele, contribuind la imbunatatirea suplimentara a agilitatii automobilului. De asemenea, are ca rezultat un nivel superior atunci cand vine vorba de schimbarea benzii si manevrabilitatea in traficul urban, prin codirectionarea rotilor spate fie in aceeasi directie, fie in directie opusa, in functie de viteza de condus. O crestere suplimentara a caracteristicilor de condus superioare si dinamice se realizeaza prin intermediul directiei active integral in combinatie cu barele stabilizatoare antiruliu active electronic, care, prin intermediul motoarelor pivotante electrice montate pe puntile fata si spate, asigura o echilibrare foarte rapida si precisa a fortelor laterale de ruliu in timpul abordarii dinamice a virajelor. Ambele sunt parte integrala a pachetului optional Professional de suspensie M adaptiva pentru noul BMW X5 M50i si a echiparii Executive Drive Pro optionale disponibila pentru noul BMW X7 M50i.

    Design si echipare: aparitie exclusiva cu atmosfera luxoasa
    Prizele de aer foarte largi din sortul fata sunt un indiciu clar al cerintelor de racire ale motorului V8. Designul unic al pragurilor laterale si al sortului spate, BMW Individual high-gloss Shadow Line si anumite elemente de design in nuanta Cerium Grey contribuie in mod similar la sublinierea statutului remarcabil al modelelor cu motorizare cu opt cilindri.

    Interiorul celor doua varfuri de gama din familia BMW X dispune de volan M imbracat in piele, maneta a selectorului de viteze cu logo M, tapiterie cu piele Vernasca cu cusaturi contrastante si suprafete perforate, dar si benzi de interior in Aluminium Tetragon (BMW X5 M50i) sau lemn pretios Fineline Black cu efect metalizat foarte lucios - impreuna, acestea asigura un sentiment de lux cu o nota de sportivitate. Şi ca si cum nu ar fi fost de ajuns, echiparea standard cuprinde si praguri iluminate care afiseaza logo-ul "M50i", tapiterie a plafonului in Anthracite (BMW X5 M50i) sau Alcantara Anthracite (BMW X7 M50i) si sistem de difuzoare Hi-Fi (BMW X5 M50i) sau sistem de sonorizare Harman Kardon surround (BMW X7 M50i).

    Vizualizari: 1923
    Ford Focus

    Ford Focus

    Pret: 9.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 59.500 detalii »

    Renault Master

    Renault Master

    Pret: 14.575 EUR, An: 2014, Kilometri: 335.500 detalii »

    Toate anunturile »