rss

Vanzarile si cota de piata ale BMW Group au continuat sa creasca in mai

  1. 14/06/2019
    Vezi toate fotografiile (1)

    Mai a fost o luna pozitiva pentru vanzarile BMW Group, livrarile la nivel mondial crescand cu 3,2% pentru a atinge un total de 210.563 de automobile premium BMW, MINI si Rolls-Royce vandute. Aceasta aduce totalul companiei pentru acest an la 1.012.093 de unitati, o crestere de 0,8% in comparatie cu primele cinci luni ale anului anterior. Aceasta crestere a vanzarilor a fost obtinuta in ciuda volatilitatii actuale de pe mai multe piete ale lumii.

    "Cu acest rezultat pozitiv, vedem in mod clar impactul lansarii modelelor noastre. In mai, am putut din nou sa crestem vanzarile peste media pietei, astfel ca am reusit o noua crestere a cotei de piata", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administratie al BMW AG si responsabil pentru clienti, marci si vanzari. "Foarte multumitoare este dezvoltarea modelelor noastre X, intrucat vanzarile lor globale au crescut cu peste 30% in aceasta luna. In mod similar, vanzarile i3 continua sa creasca, in ritmul obisnuit, si au fost mai mari cu 40% in aceasta luna. Acest lucru ne-a ajutat sa atingem un nou reper important in mai, cand am livrat al 400.000-lea automobil electrificat de la lansarea i3 in noiembrie 2013", a continuat Nota.

    Vanzarile totale de automobile ale marcii BMW au crescut cu 4,6% in mai, cu un total de 181.888 de livrari catre clientii de pe mapamond pe parcursul lunii. Acest rezultat duce totalul de vanzari ale marcii pentru primele cinci luni ale anului la 872.367 de unitati, +1,6%. Modelele BMW X noi sau revizuite au fost cei mai importanti vectori de crestere ai marcii, cu vanzari globale ale BMW X2 mai mari cu 33,1% in mai, in timp ce livrarile BMW X3 au sporit cu 88,4%. Livrarile de BMW X4 au urcat cu 92,5%, iar BMW X5 a inregistrat o evolutie a vanzarilor de 10,2%. In total, automobilele BMW X au reprezentat 45,3% din totalul vanzarilor marcii in mai, adica 82.425 de livrari pe mapamond, un salt de 30,3% fata de aceeasi luna a anului anterior.

    In mai, vanzarile totale de automobile electrificate BMW Group au depasit pragul de 400.000 de unitati, totalul fiind de 406.756 de modele electrice si plug-in hybrid livrate clientilor de cand pionierul BMW i3 a inceput sa fie vandut in noiembrie 2013. La cinci ani si jumatate de la lansarea sa, cererea pentru emblematicul BMW i3 continua sa creasca, vanzarile din mai fiind mai mari cu 40,0%. Per total, vanzarile de modele electrificate ale BMW Group au urcat cu 9,8% in mai, clientii fiind tot mai interesati de mobilitatea cu emisii reduse. Livrarile versiunii plug-in hybrid a BMW Seria 2 Active Tourer au crescut de patru ori in mai, iar vanzarile variantei electrificate BMW Seria 5 sunt mai mari cu 40,4%. Vanzarile modelului plug-in hybrid MINI Cooper S E Countryman ALL4 au fost de aproape trei ori mai mari in mai in comparatie cu aceeasi luna din 2018. Pana la finalul anului viitor, BMW Group va fi introdus 10 modele electrificate noi sau actualizate, iar compania se asteapta sa aiba, pana la sfarsitul acestui an, o jumatate de milion de automobile electrificate pe sosele.

    Intr-un segment foarte competitiv si cu compania mentinandu-si accentul pe rentabilitate, vanzarile marcii MINI au scazut in comparatie cu anul trecut. Livrarile anuale au totalizat 137.698 de unitati (-4,0%), in timp ce vanzarile pentru mai au coborat cu 5,1%, la 28.255 de masini. Disponibilitatea modelelor MINI a fost mai mica decat in mod obisnuit pentru luna mai, din cauza pauzei programate - patru saptamani - in productia uzinei din Oxford, care anul acesta a avut loc in aprilie fata de perioada verii cum se obisnuia. Pregatirile continua pentru lansarea in cursul acestui an a noului MINI electric, un model ce va fi produs la uzina britanica.

    Vanzarile BMW Motorrad continua sa creasca puternic, livrarile pentru acest an fiind mai mari cu 7,1% (74.958 unitati). In mai, livrarile catre clientii din lumea intreaga au totalizat 17.944 (+5,2%) de motociclete si maxiscutere premium BMW Motorrad.

    Vanzarile in regiuni/piete

    In ciuda numeroaselor dificultati care afecteaza in prezent industria auto, BMW a obtinut in mai o crestere a vanzarilor pe toate cele trei piete majore. Cresteri semnificative ale livrarilor s-au reusit in China si Germania, ceea ce a dus la extinderea cotei de piata pe piata interna a marcii, in timp ce BMW a continuat sa sfideze tendinta din SUA si sa obtina o crestere in mai. In ciuda mediului competitiv si volatil al pietei globale, BMW Group se asteapta sa reuseasca o crestere a vanzarilor in 2019. Compania continua sa-si urmeze strategia de prioritizare a rentabilitatii in fata volumului.

    Vizualizari: 1513