Vezi toate fotografiile (1)
Maybach are mari probleme si se pare ca un nou “iaht” pentru sosele dezvoltat de marca concernului
Daimler nu vom mai vedea prea curand, insa
Rolls Royce o duce mai bine ca oricand si, dupa lansarea celui de-al treilea model din gama, se pregateste sa ne faca cunostinta cu o limuzina
“entry-level”. Fiesta lui “double-er” ar putea insa fi stricata de catre compatriotii de la Bentley, care, sprijiniti de vanzarile fantastice din ultimii ani si de forta financiara a patronilor din Wolfsburg, testeaza de zor viitoarea generatie a navei-amiral
Arnage.
Masina a fost deja spionata in apropiere de Crewe, localitatea in care Bentley isi are sediul central, si se spune ca ar avea la baza o versiune puternic modificata a platformei tehnice modulare pe care Audi o foloseste pentru
A4 si
A5 si de care se va folosi si in cazul lui
A6 sau
A8. Asadar, din 2010 incolo veti mai mandri decat de obicei de proaspat achizitionatul
Audi A4, mai cu seama ca
Arnage nu va avea nici macar tractiune integrala, forta propulsoarelor urmand a fi transmisa in exclusivitate rotilor posterioare.
Lasand putin gluma deoparte, marele
Bentley se anunta un adversar de temut pentru orice concurent din aceasta clasa, urmand a fi dotat cu propulsoare
V10 si
V12 si cu cutii de viteze de tip
DSG cu sapte rapoarte. In plus, este de asteptat ca insularii sa creeze la scurt timp dupa debutul oficial al versiunilor “normale” si o varianta sportiva “T”, dar nu va asteptati ca aceasta sa primeasca marele propulsor
W16 al lui
Bugatti Veyron.
Daca totusi sunteti fan al respectivei bijuterii ingineresti, insa nu va dati in vant dupa supercar-ul de peste
400 km/h, mai aveti putintica rabdare: si Bugatti se pregateste sa cucereasca regatul lui
RR Phantom...