rss

Porsche extinde gama de modele de masini sport electrice cu Taycan 4S

  1. 16/10/2019
    Vezi toate fotografiile (1)
    Desi abia luna trecuta noua masina sport electrica de la Porsche si-a sarbatorit premiera simultan pe trei continente, acum compania prezinta deja a treia versiune a berlinei sport - Taycan 4S.
    Noul model este disponibil cu doua tipuri de baterii, livrand pana la 390 kW (530 CP) cu bateria Performance sau pana la 420 kW (571 PS) cu bateria Performance Plus. Dupa Taycan Turbo S si Taycan Turbo, Taycan 4S este, prin urmare, noul model entry-level din serie. Automobilul vine in standard cu baterie performanta cu o singura punte si o capacitate totala de 79,2 kWh. Bateria Performance Plus care se regaseste la Taycan Turbo S si Taycan Turbo este disponibila optional. Capacitatea totala in acest caz este de 93,4 kWh.
    Puterea si autonomia variaza in consecinta: cu ajutorul bateriei Performance, Taycan 4S genereaza pana la 390 kW (530 PS). Echipat cu bateria Performance Plus, furnizeaza pana la 420 kW (571 CP). În ambele variante, Taycan 4S accelereaza de la o pornire la 100 km / h in 4,0 secunde. Viteza maxima este, de asemenea, de 250 km / h in ambele cazuri. Autonomia este de pana la 407 kilometri cu bateria Performance si de pana la 463 km cu Performance Plus (in conformitate cu WLTP, in fiecare caz) - cea mai mare autonomie din gama actuala Taycan. Capacitatea maxima de incarcare este de 225 kW (bateria Performance) sau de 270 kW (bateria Performance Plus).

    Propulsoare inovatoare si performante dinamice
    Acceleratie impresionanta, putere de tractiune tipica pentru masinile sport si putere exceptionala disponibila continuu - noul model 4S prezinta, si el, toate aceste puncte forte ale modelului Taycan. Propulsorul de pe puntea spate are o lungime activa de 130 de milimetri si este, prin urmare, cu exact 80 de milimetri mai scurt decat componenta de propulsie corespunzatoare de pe Taycan Turbo S si Taycan Turbo. Invertorul controlat cu impulsuri, folosit pe puntea frontala din Taycan 4S functioneaza cu pana la 300 de amperi, iar invertorul de pe puntea din spate cu pana la 600 de amperi.

    Cu doua propulsoare permanent activate pe puntile fata si spate, cu alte cuvinte, cu tractiune integrala, precum si cu o transmisie cu doua viteze pe axa spate, arhitectura de propulsie include aceleasi aspecte tehnice principale ca si in cazul modelelor precedente. Acelasi lucru este valabil si pentru managementul inteligent al incarcarii si aerodinamica exemplara. Cu o valoare cd de la 0,22, aerodinamica aduce o contributie semnificativa la consumul redus de energie, determinand astfel o autonomie crescuta. Designul exterior, ferm si purist, cu ADN Porsche, este de asemenea tipic pentru Taycan, la fel ca designul interior unic, cu o banda de afisare larga.

    Design exterior purist, cu ADN Porsche
    Prin designul sau clar, purist, Taycan semnaleaza inceputul unei noi ere. În acelasi timp, pastreaza inconfundabilul ADN de design Porsche. Din fata, arata deosebit de lat si plat, cu aripi extrem de bine conturate. Silueta este modelata de linia sportiva a acoperisului inclinata in jos, in spate. Sectiunile laterale extrem de bine sculptate se numara si ele printre caracteristicile distinctive. Habitaclul elegant, stalpul posterior retras si umerii pronuntati ai aripilor au ca rezultat un spate bine accentuat, tipic marcii. Printre elementele inovatoare se numara si sigla Porsche cu efect de sticla, care a fost integrata in bara luminoasa din spate.
    Caracteristicile distinctive ale Taycan 4S in comparatie cu Turbo si Turbo S includ rotile Taycan S Aero de 19 inci, optimizate din punct de vedere aerodinamic, precum si etrierele vopsite in rosu. Șortul frontal cu o noua geometrie, pragurile laterale si difuzorul posterior finisat in negru asigura o diferentiere vizuala suplimentara. Farurile LED, inclusiv Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) sunt printre dotarile standard.

    Design interior unic, cu o banda larga de afisare
    De asemenea, cockpitul semnaleaza inceputul unei noi ere, prin structura sa simpla si arhitectura complet noua. Panoul de indicatoare, curbat, independent, reprezinta cel mai inalt punct al tabloului de bord. Acesta pune un accent clar pe sofer. Un ecran central de infotainment, de 10,9 inci si un afisaj optional pentru pasagerul din dreapta sunt combinate pentru a forma o banda de sticla integrata intr-un panou cu finisaj negru.

    In standard, Taycan 4S este dotat cu un interior partial din piele, precum si cu scaune frontale Comfort, cu reglare electrica pe opt cai.

    Cu Taycan, Porsche ofera insa, pentru prima data, si un interior complet fara piele. Interioarele realizate din materiale reciclate, inovatoare, evidentiaza conceptul de sustenabilitate reprezentat de acest model electric.

    Sisteme de sasiu conectate
    Porsche utilizeaza un sistem de control conectat pentru sasiul Taycan. Controlul integrat al sasiului Porsche, 4D, analizeaza si sincronizeaza toate sistemele de sasiu in timp real. Ca standard, Taycan 4S dispune de suspensie de aer pneumatica, cu tehnologie cu trei camere, inclusiv controlul electronic al suspensiei PASM (Porsche Active Suspension Management).

    Taycan 4S are frane cu etriere fixe cu sase pistoane pe puntea fata cu discuri de frana din fonta, ventilate intern. Diametrul discului de frana este de 360 de milimetri pe puntea fata si 358 de milimetri pe puntea spate. Franele cu patru pistoane sunt utilizate pe puntea spate. Etrierele sistemului de franare sunt vopsite in rosu.

    Taycan 4S poate fi comandat imediat si va ajunge la dealerii europeni in ianuarie 2020. Preturile in Romania incep de la 110.624,78 euro – TVA-ul inclus si echiparea specifica tarii.

    Vizualizari: 1998
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »