X
rss Vizualizari: 19281

Politia Rutiera trage pe dreapta masinile cu numere straine

  1. 11/02/2013
  2. Tags: Bulgaria, inmatriculare, Taxa auto
    Vezi toate fotografiile (1)

    Politia Rutiera a demarat o actiune de identificare a masinilor inmatriculate in alte state, care circula in Romania. Astfel, in urmatoarea perioada autoturismele cu numere straine vor fi trase pe dreapta.

    Politia Rutiera planuieste sa alcatuiasca o baza de date cu toate autovehiculele inregistrate in alte tari, care circula in Romania, anunta PRO TV. Mai mult decat atat, agentii de politie au inceput deja identificare lor, majoritatea masinilor trase pe dreapta fiind inmatriculate in Bulgaria.

    Problemele ridicate de acest tip de autoturisme fac referire la utilizarea acestora in cadrul unor infractiuni, precum si lipsa unor asigurari auto valide, care sa poate fi utilizate pentru despagubiri in caz de accident.

    Conform unui proiect de lege propus de Guvern anul precedent, autovehiculele inmatriculate in Bulgaria si alte state membre UE ar putea circula pe drumurile publice din Romania doar 90 de zile intr-un an, perioada valabila de la data emiterii actului de vanzare-cumparare.

    Guvernul a venit cu aceasta propunere pentru a stopa fenomenul autovehiculelor inmatriculate in Bulgaria de catre romanii care doresc sa evite achitarea taxei auto de poluare, ce depaseste, in multe cazuri, valoarea masinii.

    Comentarii (86)

    add_comment
    • MihaiV

      In sfarsit! 11/02/2013 | Raspunde

    • edy m

      politia romna= kaka :) ati vrea sa nu mai aveti in tara masini inmatriculate in alte state? sunteti niste prosti!!! pai cum sa nu inmatriculam masina pe bulgaria cu doar 380 de euro si apoi platesct itp si asigurarea anual decat sa dau la voi 1300 de euro ....tara de rahat 11/02/2013 | Raspunde

    • Dan

      macar de si-ar plati toti asigurarea. dar 80% dintre masinile cu nr de bg nu au asigirare. si asta iti spun din proprie experienta 11/02/2013 | Raspunde

    Vezi toate comentariile

    • Bogdan

      dar dak am asigurare valabila in bune si itp de bg + rovigneta de romania ce sa faca??? 11/02/2013 | Raspunde

    • Ovidiu

      iti garantez ca multi dintre magarii cu numere de RO nu au asigurare... nu tine de unde ai masina, tine de om si de veniturile lui. Da, poate cei cu numere de bulgaria sunt mai multi fara asigurare. 11/02/2013 | Raspunde

    • Bogdan

      pai eu am o masina de bg cu motor de 3200 benzina dar merg anual in bg personal sa imi fac asigurare si itp si cand intru in tara imi fac rovigneta de romania pe un an.....ce poate sa faca ?sunt facute in bune nu naspeturi ..plm 11/02/2013 | Raspunde

    • dan CAPITAN de PLAI

      BAAAAAAAAAAA SCHIMBATI TARA! 11/02/2013 | Raspunde

    • BARROSO

      CORECT!
      Insa si mai corect, ar fi o masura similara aplicata vehiculelor inmatriculate in Romania care circula in spatiul UE. OMG!!! 11/02/2013 | Raspunde

    • Florin

      Sa verifice, si sa se oftice!
      Multe masini sunt inmatriculate pe firma cu sediu in Bulgaria.

      Romania este in UE => NU poti LIMITA DREPTUL LA LIBERA CIRCULATIE intre statele membre.
      Cu ITP, asigurare si comodat/procura valabile nu pot sa-ti spuna decat DRUM BUN!

      Sa aveti centura pusa, ca sigur luati amenda pentru asta... ca de inmatriculare in BG nu pot comenta daca e legala!

      Drumuri bune! (daca mai putem spune ca sunt bune...) 11/02/2013 | Raspunde

    • Mihai

      Daca nu ai bani sa-ti cumperi masina inmatriculata in ro dute si locuieste in Bulgaria.
      Cate jeguri de masin inmatriculate in Bg si fara acte valabile circula la noi. Cand au cate o dauna se dau de ceasu` morti ca doar nu e valabila asigurarea lor. 11/02/2013 | Raspunde

    • Vasile

      Foarte bine fac ! Tot ce gasesc fara asigurare tradusa, sa le fie retrase numerele de circulatie ! Si daca le-ar mai face R.A.R.-ul si o mica verificare de rutina[ directie, gaze, sistem franare] ar fi chiar minunat.Numai HARBURI cu numere de BG.Doamne fereste sa fii lovit de unul din asta, c-ai pus-o !! 11/02/2013 | Raspunde

    • Mamare

      Da prapaditu nostru de guvern nu se intreaba de ce ajunge romanu la asemenea exchibitii numai sa aiba o taraba in fata casei? Rusine popandailor ce ne conduc, lasa sa faca bulgarii bani ca noua nu ne trebuie. Sunteti penaliu cu comentariile, pe mine m-a lovit roman neaos cu masina neaosa si nu avea nici itp nici asigurare, era sa ma omoare nenorocitu si are si acu sa dea la casco 5000 de euro, asa o fi bine? asa ne-am invatat noi romanii sa aplaudam tot fara sa gandim. 11/02/2013 | Raspunde

    • marius

      pai atunci sa faca odata ceva cu taxa aia.
      11/02/2013 | Raspunde

    • gicu bulgaricu

      tot romanu vrea masina, ce conteaza ca e cocalar si fomist, traieste din 700-800 lei, face un credit si ia pisicuta cu 500, 300 inmatriculatu, baga suboeuuufer, si gata are masina.Nu se gandeste nimeni la viata din jurul lor,la mediu, la semeni, toti vor sa epateze, ce numa neamtu sa aibe, si noi poate, si muschiu noastre se incoarde. O tara de manelisti needucati, pacat ca ne tine pamintul pe el.Est europeanu prin natura lui vrea sa iasa cu orice pret in fata, nu ai nevoie de masina daca nu ti-o permiti, nepoluanta si in stare tehnica perfecta, nu ai nu iei, sunt mijloace de transport in comun. 11/02/2013 | Raspunde

    • dan_2

      Care experienta, ai dumneata masina cu nr de Bulgaria si nu ai platit asigurarea? Eu am toate taxele platite la zi, nu ma deranjeaza daca se organizeaza filtre, problema e alta: taxele enorme la noi. Acolo de ce se poate, se gasesc solutii, iar la noi sunt cel putin de 4 ori mai mari? 11/02/2013 | Raspunde

    • florin

      numai dobitoci vad ca scrieti dar habar nu aveti de voi ma dobitocilor !!! incultilor !!! 11/02/2013 | Raspunde

    • Ionut Vasile

      Sa scoata taxa aia aberanta, ca toti romanii sa-si inmatriculeze masinile acasa. Sa-si faca itp si RCA acasa. Dar nuuuu... Ponta-Kinte vrea taxe mai mari si mai multe. Sa le fie de lumanari... Nu mi-ar conveni sa ma loveasca unul fara documente (fie RO, fie BG). Totusi, eu cred ca nimeni nu merge de buna voie in BG. 11/02/2013 | Raspunde

    • dan 2

      si daca e inscrisa in RO si nu are asigurare ? sau in FR sau in ETC . de ce ex. BG ? CUM FUGE ROMANUL DE BINE .... 11/02/2013 | Raspunde

    • adrian

      in Irlanda daca aduci o masina din afara,,Anglia sau UE,se plateste 10 la suta din pretul de catalog..daca un mercedes 2001 a costat nou 20 de mii sa zicem...aduci factura cata costat noua sau au ei un catalog de preturi si dai exact 10 la suta adica 2000 taxa da inmatriculare,in Germania la fel din pretul ei de noua daca o a duci din franta sau de oriunde din UE platesti nu stiu cat la suta din pretul ei din factura....daca iei masina din germania noua nu platesti nimic sau si sh,doar impozite,,ar trebuie sa se faca si la noi modelul german.,la prima inmatriculare daca este sh sa platesti ceva de genul 'vama'chiar daca este din UE,din pretul ei de nou sa se i-a o taxa ...deci aduci un passat sa zicem 2002 ,,,el costa nou 20 de mii sa ziceam....sa platesti 3-4 la suta sau un procent mai mic...in felul astanu se mai aduc nici rable maivechi pt ca nu convine nimanui,si cele noi se aproprie de valoarea reala a unei masini noi ....sa zicem ca iei un passat 2010..(nu contEaza EURO),dai undeva 7-8ooo pe el afara mai dai taxa 2000 sa o inmatriculezi ...in schim masinile noi vandute in RO, ar trebui sa aiba taxa sa zicem mai mica procentual din factura ei de noua,fata de cele aduse la SH.Un exemplu;SH 7 la suta din pretul ei de noua si o masina NOUA cumparata de la reprezentanta 3-4 la suta din pretul ei de catalog,,,,In felul asta impaci si producaorii interni si cumparatorul roman de SH,deci,,,,dai la un passat din 1999-2000(euro2) undeva 7 la suta din pretul ei de noua adica vreo 2000 de euro si dai la un passat2009fabricat mai putin 3 la suta sin pretul ei de noua,,,,in functie si de euro in lege ar trebuie sa se introduca vechimea ssi sa se spuna vechime mai mare de 5 ani 5 la suta din pretul de catalog ,vechime 10 ani 7-8 la suta de 20 ani 10 la suta si tot asa...nou nouta 2-3 la suta... 11/02/2013 | Raspunde

    • ovidiu

      TARAAA DE KKT, SI OAMENI DE KKT , NU VA PASA DE TARA VOASTRA IL LAATI PE BASESCU SA FURE TOT .PE CEAUSESCU LATI OMORAT CA TINE LUMEA NEMINCATA DA PE BASESCU NU IL OMORATI CA A OMORAT JUMATATE DIN POPOR SI JAGARDEAUA DE FISA LA FEL SA PUPE TIGANI IN CUR 11/02/2013 | Raspunde

    • catalin

      TARAAA DE KKT, SI OAMENI DE KKT , NU VA PASA DE TARA VOASTRA IL LASATI PE BASESCU SA FURE TOT .PE CEAUSESCU LA TI OMORAT CA TINE LUMEA NEMINCATA DA PE BASESCU NU IL OMORATI CA A OMORAT JUMATATE DIN POPOR SI JAGARDEAUA DE FISA LA FEL SA PUPE TIGANI IN CUR fmmm 11/02/2013 | Raspunde

    • shmen

      parerea mea sa scada taxa auto....ar fi enorm de multi bani la buget pe itp asigurare roviniete impozite....insa NU se vrea , asta e clar dovedita !!! si eu sunt de aceas parere , dau 180 euro pe asigurare itp si impozit la bulgaria decat 1500 euro la romani+ asigurare,impozit,itp...etc
      am asigurare , itp ,toate actele in regula , deci mi se rupe de ei... cat despre cele 90 de zile , in ce baza se vor demonstra atata vreme cat nu exista V-C ? poate am procura direct de la bulgar sau de la firma...sunt curios ?! in afara ca este ILEGAL.... ca de exemplu eu muncesc in germania , imi aduc masina de acolo inscrisa pe numele meu , eu cetatean roman , imi da masina afara din tzara sau cum ?! este ILEGAL parerea mea , ca nu imi aduc aminte sa ma fi dat neamtzu afara cu loganu pe romania cu toate ca eram de 10 luni acolo....deci cum vine asta? romania e miezu din dodoaska sau...?!?! sunt de acord sa ai rada pe astia cu ilegalitati , sa faca o baza de date sa stie ca X conduce masina Z ... pt ca bulgaria si unele tzari nu au baza comuna...prin urmare gaborii sa faca botix ...si oricum ma bucura enorm faza cu masinile in romania sa plateaxa taxa de timbru sau cum se mai numeste , acum inteleg si romanii nostrii fan romania ca taxele enorme sunt aberante ...asa sa simta si ei ce inseamna sa platesti aiurea ca sa iti vinzi masina , sa o reinscri in romania...chiar daca e pe romania !!! 11/02/2013 | Raspunde

    • unul

      Sa ne intre bine in cap pt todeauna...Atata timp cat noi majoritatea ne complacem in mocirla asta in care traim,sa ne intrebam maine ce punem pe masa,cu ce haine imbrac copilul maine la scoala si cu ce bani le cumpar parintilor medicamente maine...atata timp cat ne ,,place,,sa suportam asta zi de zi,ceas de ceas,minut de minut.....DE CE NE VAITAM PRECUM TATELE?,INSEAMNA CA NE PLACE SA TRAIM ASA,DACA NU NE-AR PLACE AM FACE CEVA NOI ASTIA MAJORITATEA 11/02/2013 | Raspunde

    • ovidiu

      :))) Iesi u eu hai 10 persoane restu stau in casa de jeguri ce sunt ca sa le aduca alti pinea in casa romania nu uita ca esti blestemata in ziua de craciun a ti omorat un om uaaaaaaaaaa 11/02/2013 | Raspunde

    • Dany

      E corect ca o masina care circula si e in posesia unui cetatean roman sa fie inmatriculata in Romania.Ceea ce nu inteleg e cum s-a ajuns la sumele astea fabuloase de inmatriculare intr-o tara cu venit atit de mic pe cap de locuitor.Pe o masina in Canada platesc $75 pe an pentru numar si $1000 pentru asigurare Iar salariul minim e $11/ora.Cind am ajuns cu masina mea in Romania am fost stupefiat sa aflu ca trebuia sa platesc 8000 euro vama la timpul ala pe o masina care costa 3000 iar asigurarea 1800 pe an.E mai ieftin sa platesc nr si asigurare in Canada decit in Romania.Nu e de mirare ca populatia recurge la tot felul de dedesupturi pt a circula cu o masina care in cele mai multe tari acum e o necesitate nu un lux. 11/02/2013 | Raspunde

    • catalin

      http://jos-basescu.blogspot.ro/ 11/02/2013 | Raspunde

    • ROBERT

      Bine le face la indivizii astia cu nr. de bulgaria. Cei care au masini de bulgaria au avut in jur de 2000 euro si au pretentii la bolizi cu cilindree mare,,regii soselelor,,,de ce nu s-au limitat la banii care i-au avut si sa-si ia o masina modesta inmatriculata in romania.BINE LE FACE POLITIA, SA LE IA PLACUTELE DE INMATRICULARE SI SA LE DEA SI O AMENDA SA-I SATURE DE MASINI CU FITE.TE LIMITEZI LA BANII CARE-I AI, AI 1000 EURO MERGI CU DACIA SI BASTA DACA NU-TI CONVINE ITI CUMPERI O BICICLETA SI BASTA.... 11/02/2013 | Raspunde

    • george

      sa va bag *** in gat de politai prosti ati vrea voi sa fie asa cum vreti, o luati in gura si de data asta rahati ce sunteti 11/02/2013 | Raspunde

    • body

      ai avut tu ghinion cu vreunul de bg. sau esti un patriot. prostule

      11/02/2013 | Raspunde

    • Marian

      In sfarsit scapam de cazanele inscrise in Bulgaria,FELICITARI POLITIEI ROMANE 11/02/2013 | Raspunde

    • body

      problema nu e la romani cu masini inmatriculate in bg. ci a bulgarilor ca iti face asigurare in rate. si dupa 3 luni o declara neplatita. romani dau banii 11/02/2013 | Raspunde

    • ROBERT

      BRAVO MARIANE! NE-AM SATURAT DE ,,FIGURANTII DE BULGARICA,,.FRANA CU EI, LE AJUGE CAT AU ZBURDAT PRIN ROMANIA. DE ACUM INAINTE N-AU DECAT SA MEARGA PE MAIDANE, PE OGOARE LA ARAT CU ELE... 11/02/2013 | Raspunde

    • user

      Prietene, mai sus scrie clar ca vor sa verifice validitatea asigurarilor, sunt destui care nu au asa ceva. Tie ti-ar conveni sa te paleasca unu si sa nu aiba cum sa te despagubeasca prin asigurare, sa tot umbli dupa el? Pe de alta parte, sunt de acord ca taxa de inmatriculare este prea mare. O zi buna 11/02/2013 | Raspunde

    • marin

      baii ROBERT SI MARIAN sunteti 2 oligofreni beliti in cur...mult mai multe cazane care circula sant inscrise la noi decat la bulgari dar voi presupun ca santeti cei care au masina pe RO si n-au bani de benzinan din cauza aglomeratiei provocate de masinile BG nuu?? daca ai 1000 euro iti iei ce masina vrei ca sant banii tai corect??
      de afara cu 1000 iti iei masina dar in RO cu 1000 iti iei acel cazan despre care vorbiti voi saracilor
      luav-as rablele in carici de limbisti care nu stiti cum arata o granita sau o vama...cand plecati din oras plecati cu trenu personal amaratilor 11/02/2013 | Raspunde

    • ionut

      tu chiar nu gandesti cand spui mersi,daca statu nu ar incerca sa ne fure pe toate partile nu ar proceda nimeni asa,spre exemplu eu de 5 ani lucrez in italia am masina pe numele meu de 4 ani cu numere de italia,ti se pare normal ca,cand vin in tara sa imi iau amenda??sau sa mi se retina numerele de inamtriculare? 11/02/2013 | Raspunde

    • posed nr de bulgaria

      toti cei care fac comentarii la autoturisme imatriculate in alte state sant niste prosti.ducetiva ba taranilor si parvenitilor voi astia"patrioti"care a ti dat mii de euro la stat sa inamtriculati o masina,in alte state din europa sa vedeti ca nu te intreaba nimeni de ce masina este imatriculata pe BG,IT,ES etc.doar la noi in tara asta de cacat trebuie sa dai explicatii de cate ori esti la volan,indiferent de nr.de inmatriculare.si pe final va dau si un ex.in urma cu 7 ani detineam un auto marca dacia si am lovit un alt auto tot cu nr de Romania,am dat asigurarea care era valabila dar compania la care eram asigurat a refuzat sa plateasca dauna fiind foarte mare,aprox.10000 de euro.sase ani s-au judecat companiile de asigurari intre ele si inca nu sa ajuns la o intelegere.asa ca tu ala care arunci cu noroi in masini pe BULGARIA,mai bina uitata-te si in ograda ta inainte sa mai faci afirmatii fara sens 11/02/2013 | Raspunde

    • bogdan

      bravo marin!eu am masini si pe ro si pe bg pentru ca asa a fost mai avantajos pt mine.dar nu-i inteleg pe frustratii de mai sus cu masini inmatriculate pe ro ce au cu soferii cu masini pe bg(sunt f multi cu acte in regula si cu masinile in regula).fac pariu ca sunt genul de soferi cu mana lipita de claxon si cu spume la gura in trafic.vedeti-va de casa si de familia voastra, de jobul sau afacerea voastra, fiti mai buni si mai respectosi in trafic si in viata si poate ca o sa ne fie mai bine la toti! 11/02/2013 | Raspunde

    • ROBERT

      DOMNULE MARIN ASCULTA PUTIN: NU TE PRIPI CA O SA-TI CURGA SANGE DIN NAS!1.VREAU SA TE ANUNT CA, GRANITA AM VAZUT-O INAINTE DE A CUNOASTE TU GERMANIA PE HARTA!2.AM UN RANGE ROVER 3.0(HSE)CUMPARAT PERSONAL DIN N-V GERMANIEI(ESSEN).3.SOTIE I-AM LUAT UN POLO ANUL TRECUT DIN 1999,1000CMC CU 43000KM, LUATA DE LA PRIVAT FIIND SI UNICUL PROPRIETAR!AM PLATIT-O MULT MAI MULT IN COMPARATIE CU PRETURILE DIN ROMANIA DAR LA KM ASTIA NU ADUCE NIMENI PT.VANZARE!4. TU DACA AI FI CIUMEG TI-A LUA SI TU O MASINA CA TOT OMUL CARE-SI PERMITE SI NU AI MERGE CU O MASINA INMATRICULATA PE BULGARIA! Sti cum esti catalogat pt. mine? Tine minte 3 cuvinte: CALIC , FUDUL SI GINGAS ! ASTA ESTI CA MULTI ALTII PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! 11/02/2013 | Raspunde

    • danut

      toti tiganii au masinile inmatriculate in BG si nu au asigurari valabile. era timpul sa faca ceva politia romana.stai sa te judeci cu ei si nu ai ce sa iei nimic dupa ei daca esti lovit de ei. sa plateasca taxe asa cum platim si noi 11/02/2013 | Raspunde

    • ctu

      ce "in sfarsit"? mai bine circula rabele romanesti si arourile si daciile care polueaza mai mult
      11/02/2013 | Raspunde

    • ioan

      Am avut masina inscrisa pe Bulgaria din cauza spagii pe care o cereau cei de la Registrul Auto Roman din Sibiu. Si a fost totul in regula, am recuperat banii pierduti prin taxele mult mai mici platite in Bulgaria. Dar, la ei serviciile sunt ireprosabile: predai actele, masina si cheile si, cam in 3 ore primesti masina cu numerele fixate si sigilate(cel din spate) si actele. Iar in talon apare numele tau ca utilizator, deci e totul OK. Ce probleme sunt: Multi nu se duc anual sa-si platesca impozitul si sa-si faca verificare + asigurare. Ori totul costa cam 120EURO, cam cat impozitul la noi! Si mai este o problema: se fac asigurari false in Romania. Asa ca, daca vreti sa circulati legal cu masina inmatriculata in Bulgaria, mergeti o data pe an in cea mai apropiata localitate si va faceti actele legale.
      Am fost oprit de militieni in Pitesti si mi-au cerut spaga ca-s cu masina de Bulgaria; n-am dat si mi-au luat talonul; l-am recuperat a doua zi cu o simpla cerere. NU VA TEMETI SA INMATRICULATI MASINI IN BULGARIA; E legal ! Si e mult mai ieftin ! Si esti tratat ca OM de caytre autoritatile din Bulgaria! 11/02/2013 | Raspunde

    • cetateanul vigilent

      ba golanilor, retardatilor si coruptilor fu...-va pe voi si pe mama voastra de idioti, care sunteti niste unelte de joasa speta pentru alti golani de politicieni, ati vrea voi dar sa mi-o luati in gura nu toata numai capu si cotoru ca nu va da voie EU deoarce ati aplica inca o discriminare pe langa taxa auto si o sa va alegeti cu ea doamna pu... in gura dar si cu niste procese in instanta! 11/02/2013 | Raspunde

    • cetatenul vigilent

      ba, "marin"!, tine minte oligofrenule eu am doua autoturisme cu motoare de 3.0 si 2,5 imatriculate in Romania si platesc taxe cretinule!, chiar am si bani de motorina. Eu nu te vad pe tine cretinule in jegul tau de "masina de spalat" cu numere de Bulgaria deoarce autoturismele mele sunt 4x4 au garda la sol inalta si au geamuri fumurii. Tine cont nu am nimic cu cei cu numere de Bulgaria, am cu tine cretinule si cu limbajul tau de impotent (poate chiar si sexula esti!)dar pot sa ma cobor la nivelul tau rapandula si cotarla ordinara, deoarce nu mi-a placut limbajul tau idiotule si retardatule. Nu vreau sa intru in polemica cu tine scarba ordinara! dar scrie si tu cu punctuatie, incultule! Ba! tine minte ce ti-am scris si poate devii si tu mai elevat! impreuna cu toti retardatii care te sustin! 11/02/2013 | Raspunde

    • cristi

      pe acesta tema toata vina in Romania o poarta renumita DACIE care trebuie vanduta sa aduca bani la bugetul de stat si cateva mii de locuri de munca....nu va mai certati ca nu are rost,,,totul tine de politica si lingaii care ne conduc,,,ce le pasa lor de strajerii ROMANIEI? 11/02/2013 | Raspunde

    • marian

      comentarile la unii dintre voi lasa de dorit poate la scoala si educatia voastra nu se poate mai mult oricum traim in Romania si la noi se poate orice si cu nr de bg si de spania 11/02/2013 | Raspunde

    • ema

      daca aveti tot ce trebuie nu va poate face nimik merg la deruta 11/02/2013 | Raspunde

    • catalin

      eu folosesc o masina pe bulgaria de 3 ani.platesc itp asigurare si impozit la an.nu am avut nici o problema.in concluzie avem o tara si conducatori de CACA. 11/02/2013 | Raspunde

    • catalin

      si inca ceva,sunt trecut ca utilizator in certificat si in cartea de identitate,deci poate sa vina orice lege nu-mi pasa. bulgarul a zis ca daca este o problema imi da o hartie stampilata precum sunt angajat la firma care este trecuta ca proprietar in certificat...bafta 11/02/2013 | Raspunde

    • marius

      iauzi *** mea......... 11/02/2013 | Raspunde

    • marius

      eu am o masina inmatriculata in BG am tot la ea asigurare, itp facut pe bune la noi la rar nu cu pile si alte ciubucuri date la oamenii de la rar si rovineta, deci am toate ce ma deranjeaza pe mine daca ma opreste politia, sunt de acord cu filtrele de politie ca sunt intradevar destule masini care nu au nik cum eu pot plati la BG asa sa plateasca si ei. 11/02/2013 | Raspunde

    • dan emil

      Drag guvern al romaniei si draga minti luminate ale distinsilor nostri conducatori.am crezut ca odata cu schimbarea politica venita cu noile alegeri,voi actualii politicieni sa veniti cu mintea limpede si sa schimbati anumite legi strambe din aceasta frumoasa tara.Constat cu stupoare ca va doare in fund de acest popor si de doleantele lor,dar mai constat cu stupoare ca in loc sa faceti in asa fel sa aduceti bani la amaratul ala de buget aveti acelesi minti obtuze si idealuri meschine favorabile doar voua.Va dau o idee gratis dragii mei conducatori.In loc sa puneti pe semianalfabetii de militieni(unii,sunt si oameni de onoare) care atat ei cat si odraslele lor,acolitii lor,cei ce decarteaza la ei merg cu masini de Bulgaria,Anglia etc,luate pe santaj si constrangeri,faceti in asa fel ca aceste masini sa poata romanii sa le inscrie in Romania punand o taxa de inmatriculare ca la Bulgari adica mica si astfel vor platii romanii atat asigurare in romania cat si ITP dar si impozit la primarii mai luminatilor.Si atunci sa vedeti mai capete patrate cum nu mai pleaca euroii din Romania la bulgari si cum terminati si cu problemele sociale(ca asta e o problema mare sociala) si mai faceti si bani.Sa vina unul ca mine ma sa va invete cum sa colectati anumite sume de bani de pe piata.Alo Ponta sunt disponibil si ieftin ai putea sa ma iei macar consilier.Va salut si bag mana in foc ca nu sunteti in stare sa luati in calcul acesta propunere. 11/02/2013 | Raspunde

    • emilian

      Bravo mai Dane dar vorbesti cu morile de vand in tara asta.Pai cand zdrentele de francezi(numai cand zic francez imi produce greata) de la Dacia vin cu santaj ordinar ca sunt siguri ca tigaia de logan nu o sa mai se vanda ce sa mai facem.Guvernantii nostri unii sunt santajabili altii au santajat(vezi tariceanu cat a fost prim ministru)tot cu un rahat de masina frantuzeasca si nu uitati ca de la imbecilul asta a plecat cu taxa.Ei daca ar fi in stare sa puna in balanta cat ar atrage din piata daca romanii isi inscriu masini in Romania si cat castiga dupa urma fabricii din Mioveni ar fi departe.Dar ori nu se vrea ori au alte interese altele decat ale romanilor ori pur si simplu sunt grei de cap.Sa o tii tot asa.Felicitari 11/02/2013 | Raspunde

    • Raul

      daca am masina mai buna inmatriculata pe BGca 80% din ce au romanii ce zici? ps.poate ii chiar mai buna si decat a ta 11/02/2013 | Raspunde

    • raul

      lasa sa plece in plm sa lucre afara sa-si plateasca impozitele si taxele in ro. !! numa prosti vad ca posteaza.... 11/02/2013 | Raspunde

    • Raul

      ma idiotule...te-a incurcat vreo masina de bg? 11/02/2013 | Raspunde

    • Raul

      Umblati fratilor pe romania si mancati zacusca sa va platiti impozitele !!! hahahaha fratilor, cat timp traiti in europa putem sa ne inscriem oriunde o masina in ue, doar voi ati vrut asta nu? (sa traim in UE!!!!!!) fie in ungaria, fie in bulgaria , italia, austria, germania chiar romania sau alte tari....plm, mai gantidi putin 11/02/2013 | Raspunde

    • eugen

      Daca taxele ar fi mai decente ar inscrie si romanu' masina pe ro,dar astia nu stiu sa atraga banul...
      Eu am o masina inscrisa pe Bg si am totul in regula itp,asigurare,trusa,stingator...
      Daca ai totul in regula nu ai de ce sa te temi.
      Taxe ieftine+itp.ul se poate face la rar...Drumuri bune!
      Am cazanu' meu
      Si tare ma mandresc-vorba cantecului :) 11/02/2013 | Raspunde

    • Radu

      Mai bine ar alinia taxele. Handicapatii drq. Numai sa fure se gandesc 12/02/2013 | Raspunde

    • Dorin

      Tampit sau retardat sa fi sa platesti taxe asa mari in romania ..... Din pacate mai bn inscri masina in ungaria de 5 ori pe an sau in bulgaria sau oriunde numai in romania nuuuu 12/02/2013 | Raspunde

    • rycardo

      trebuie sa se faca ceva cu masinile astea de bulgaria pe mine ma lovit unul si cind am mers cu asigurarea la pol ea figura ca e masina de tuns iarba si uite asa ma judec si acum cu ei pe bani mei de 2 ani 12/02/2013 | Raspunde

    • pilea florin

      in sfarsit,s-o vedem si pe asta. BRAVO!!!!! 12/02/2013 | Raspunde

    • ion

      edy, esti fericit la mine masina a costat 950 euro in germania cu TUV valabil, arata impecabil, functioneaza impecabil, iar taxa m-ar fi costat 1800 EURO :))...... 12/02/2013 | Raspunde

    • dan

      oameni buni nu numai guvernul sufera dup[a taxe si impozite in acest caz
      asta e una din afacerile asiguratorilor din romania carora le au scazut incasarile si care sunt obligati sa despagubeasca cetatenii in cazul unor accidente.
      sistemul fct astfel,
      o masina cu asigurare de bulgaria implicata intr-un accident, prezinta asigurarea celui implicat iar, acesta isi recupereaza banii de la o societate de sigurari partenera cu cea din bulgaria, ulterior aceasta solicitand banii de la bulgari.
      in plus, va precizez sa nu aveti nevoie de o firma de asigurari din romania, ca nici astea nu platesc.
      sa va fereasca dumnezeu de accidente cu asiguratori romani ca aveti aceeasi soarta cu cei din bulgaria.
      nu e nicio diferenta si intr-un caz si altul tot de prestigiul firmei tine 12/02/2013 | Raspunde

    • dan

      sa nu aveti ghinionul sa faceti accident cu masini in general, pentru ca nici cei din romania nu se inghesuie sa plateasca si tot la procese ajungeti
      asta cu asigurarile e gogoneata.
      12/02/2013 | Raspunde

    • stin

      Foarte bine, un lucru fff bun, sunt intrutotul deacord cu prezenta politiei in strada luand masuri inpotriva celor care incalca legea., si ff multi care folosesc pe perioade lungi auto inmatriculate in bg,it,e,etc. totusi nu inteleg de ce anumiti politisti opresc auto in trafic fara a avea un motiv anume(vestitele controale de rutina comuniste), nu inteleg de ce sunt in strada politisti pentru care ,,e multe este acelasi cu sunt multe,, , etc. mai grav am vazut un rutierist care mai,mai sa-i curga saliva din gura in timp ce vorbea. dar!!!! sunt si multi politisti la care chiar este placut sa privesti. 12/02/2013 | Raspunde

    • seba77

      sa ma suga de *** toata politia romana rutiera !!si voi toti cu daciile voastre de 2 bani !! 12/02/2013 | Raspunde

    • ion

      Lipsa asigurarii valide este la fel de grava la orice masina indiferent unde este inmatriculata!!! In cazul de fata consider ca este vorba de o discriminare fata de unii cetateni!! Eu personal am masina inmatriculata pe BG si anul trecut am produs un accident..... am dat asigurarea si vreau sa va spun ca din punctul de vedere al asigurarii mele s-au miscat repede lucrurile.... nu la fel a patit colega mea de birou care a fost lovita de un smecher (cum sunt unii care scriu mai sus) fara asigurare, dar cu masina INMATRICULATA IN ROMANIA...... i-a facut "varza" un Polo nou si politia a ridicat din umeri.......
      ....acum ce sa facem sa incriminam pe toticei cu masini inmatriculata in Romania pentru un idiot???? ......... Ce face statul roman in situatia asta este comparativ cu ce fac englezii mai nou in presa...... campanii murdare de denigrare a unei practici de altfel legale......... 12/02/2013 | Raspunde

    • Jhonny

      cea ce zici tu este o prostie, fiindca nici masinile din romania nu au toate asigurare, dar 80% exagerezi mult ! 12/02/2013 | Raspunde

    • aurel

      eu am o masina pe ro si una pe bg.vreau sa le explic celor porniti pe ''astia'' cu masini pe bg ca NU AM IESIT NICIODATA cu masina nici macar la piata fara sa am asigurare si itp.in plus cred ca daca o pun langa o masina inscrisa pe ro care a luat itp-ul cu spaga se cam pisa pe ea.tre sa intelegeti ca eu repar masina in primul rand sa merg eu in siguranta si dupa aceea ma gindesc la acte...asa ca atunci cand afirmati ca 80% din masinile pe bg mrg pe naspa eu zic sa va ganditi de 2 ori.cat despre cel ce zicea sa ne mutam in bg. daca il deranjeaza aceste masini sa ne ajute cu niste bani sa le inscriem in ro. sanatate 12/02/2013 | Raspunde

    • bibiloi

      de unde stii tu ma de treaba asta ai auzit de firma LIV ??????/ARE REPREZENTANTA IN BUCURESTI IAR LA GIURGIU UN AGENT SE OCUPA DE 3 FIRME SERIOASE DIN BULGARIA...PLATESC MAI RPEDE SI MAI BINE DECIT ASIROMUL SAU FIRMELE LUI TIRIAC EXTERMINATORUL....ASTEA SINT CAMPANII MURDARE ALE POLITIEI SI PRO TV ULUI....ROVANA PLUMB E LEGATA CU LANTURI DE MINISTER???????????HOTIE....PDL = USL. 12/02/2013 | Raspunde

    • marin

      IN ATENTIA LUI ROBERT SI A CETATEANULUI VIGILENT
      DRAGA ROBERT CREZI CA MA INTERESEAZA CE AI TU ACASA CE MASINA CONDUCI SAU CE TARI AI VIZITAT??? GRESIT COMENTARIUL MEU ESTE LEGAT DE SFATURILE TELE PENIBILE
      CINE S L O B O Z ESTI TU SA SA-MI SPUI MIE CE MASINA SA-MI IAU CU 2000 EURO.....PT CUNOSTINTELE TALE GENERALE MA POTI GASI IN FIECARE VINERI SEARA IN PIATA VICTORIEI SAU HERASTRAU INTR-UN AUDI A8 4.2 QATTRO ALB INMATRICULAT PE RO TE ASTEPT LA CURSE ,DACA PIERZI TE TRIMIT IN BULGARIA LA PRODUS

      DOMNUL CETATEAN VIGILENT ,VALABIL SI PT TINE TE ASTEPT IN FIECARE VINERI SEARA LA CURSE SA VEZI CAT DE IMPOTENT SUNT( APROPO SA TE RAZI LA OCHIU MARO)
      NU TE MAI CHINUI SA VORBESTI URAT CA TE PATEZI PE CHILOTI ...OAAAAUUU M-AI SPART AI 2.5 SI 3.0??? VEZI SA NU-TI PRINZI URECHILE BOACA MINCINOS :))
      TE ASTEPT CU POZE IN VICTORIEI CA MASINI P U L A 12/02/2013 | Raspunde

    • ioan

      In sfarsit CE? Ai aflat ca esti prost? 12/02/2013 | Raspunde

    • marin

      de acord cu tine...dar daca era inmatriculata ro si avea asigurare la EUROINS nu era tot aceeasi mancare????
      fratilor ganditi in perspectiva legea e lege pt toti nu mai dramatizati cu bulgarii vostrii 12/02/2013 | Raspunde

    • liviu

      sa va spun ce se intimpla cu multe asigurari pe bulgaria .cand se inmatriculeaza masina se face si asigurare buna care este ok .dupa ce ati plecat cu masina cei de la asigurari suna pe proprietarul bulgar sa vina sasi retraga asigurarea si sai inapoieze o parte din asigurare pe care o impart intre ei .asa ca mare grija cu cine inmatriculati masina sin al doilea rand asigurarea se poate verifica daca este valabila ca sa nu aveti surprize in caz de accident. 13/02/2013 | Raspunde

    • wolf

      Guvernantii actuali cat si cei ce au fost nu au nici un pic de gandire, daca gandeau macar un pic atrageau prin diverse moduri taxele acestor autoturisme inmatriculate in alte state. Va dati seama cat ar castiga Statul Roman daca ar face aceleasi taxe ca si in Bulgaria? Ei spun ca protejeaza fabricile de autoturisme din tara cu ceste taxe aberante dar daca gandim ca niste oameni mari putem sa ne dam seama ca nu toti au posibilitatea de a cumpara autoturisme noi iar cel ce vrea masina noua isi cumpara noua si cel ce nu are atatia bani tot second hand isi cumpara....sau daca blocam acest lucru omul sarac nu mai cumpara nici un autoturism iar statul pierde asa ca daca ar gandi macar un pic ar aplica corect ptr stabilirea si aplicarea unor legi normale.... 13/02/2013 | Raspunde

    • bullet

      Am masini inmatriculate si pe Ro si pe BG, si sincer sa fiu le-as trece pe toate pe Bg.Am rezidenta si masina inmatriculata pe numele meu, in fiecare an reinoiesc verificarea si asigurarea si prefer sa investesc in comfortul meu si in dotari decat in taxe aberante si sa fericesc o gasca de politicieni mafioti.
      An de an platesc si impozit in Bulgaria la masini, spre surpindera multora care nu au auzit de asa ceva, impozit carae este de 3-4 ori mai mic decat la noi.
      Cinste celor care sunt patrioti si va place sa va dati si piele de pe voi guvernantilor.Eu unul m-am ca saturat. 14/02/2013 | Raspunde

    • ionut

      niste javre ordinare ne-au adus la stadiul asta ! politicieni ordinari , spurcati si nesimtiti! 14/02/2013 | Raspunde

    • eu

      pai daca esti nesimtit si nu o platesti, am mai citit ca sunt multe harburi cu nr de bulgaria:))) dar loganu ce e? dacia 1410 ce e? matiz ce e? tara de rahat in frunte cu guvernu ales de voi..... si dupa tot voi va *** pe voi de plangeti si va manifestati prin mitinguri daca ati sti ca sunteti kamikaze baietas de bani gata:))) cumparati masini din banii vostri si dupa postati comentarii noobi lor 23/02/2013 | Raspunde

    • mario

      alo tovarusu de la partid in cadrul congresului dumneavoastra nu ati aflat ca sunt si alti oameni care platesc atit taxe la bulgari cit si aceleasi taxe la romani pai de ce vorbesti in necunostinta de cauza eu de exemplu am facut asigurarea la bulgari cu 200 de euro chiar la sediul sucursalei respective si tine cont ca de 4 ani de caind am masina nu am avut o tamponare si mai sunt curios daca tu pe langa impozit itp si asig mai platesti si rovinieta pe un an intreg cum fac eu de cand conduc autoturismul si apropo sa sti ca pentru mine masina estwe o necesitate deoarece domnia voastra tovarase poate ai cu ce sa mergi la job dar eu ma trezesc la ora 3.00 sa plimb toti pensionarii si comunisti ca tine care sppun ca cei de la guvernare fac bine asteaptate curand si la taxa pe aer ca taxa pe autostrazi a aprobato deja asa ca asta este romanica in care traim cu salarii de mizerie sicu preturi europene care ne-au adus la saracie si vom ajunge sa ne dam in cap in ziua de salariu cu stima un amarat care are o masina inscrisa pe bulgaria si care plateste la fel ca tine taxe chiar daca eu platesc in doua tari apropo sa sti ca itp si impozitul de asemenea le fac pe bune in plus tu de ce nu schimbi comportamentul??
      28/02/2013 | Raspunde

    • mario

      inseamna ca dupa perioda comunista ai furat cat ai putut alti care abi anvatau la liceu nu putea sa fure catine la pariu ca duci viata de boier avearai parte de un haiduc care sa te lase calc si atunci sa vezi cum este sa duci grija zilei de maine 28/02/2013 | Raspunde

    • adrian

      panarama de tara inputita,ne-au luato bulgari inainte sa va fie rusine incapabililor,sunteti risul europei,pai de ce se duce romanu la bulgari?se duce de dragul bulgarilor, voi faceti legile astea cum vreti voi si cum va convine.tot inapoiati ati ramas,lu-ati si voi exemplu de la lumea buna,ca romania este in urma rau de tot.rusine,rusine,rusine 07/03/2013 | Raspunde

    • florin piersic

      imi pare rau ca am votat cu cine nu trebuie,cu USL-ul care a mintit poporul ca va scoate taxele auto si asa mai departe...pt ce au spus lucrul asta,ca sa ai aleaga lumea? nu mai votez niciodata cu nimeni,sa iasa lumea in strada si sa ceara drepturile,nu sa plateasca taxe la niste Huseini care au venit si vin la putere....suntem sclavii politicienilor,degeaba au murit oameni la revolutie ca sa traim mai bine...!!!! 11/03/2013 | Raspunde

    • baubau

      toata masinile de bg au asigurare colegu de mai sus aavut dreptate ca avem o tara de caca caca caca 16/03/2013 | Raspunde

    • catalin

      Pentru toti frustratii cu numere de romania ... nu va doresc decat aceleasi sentimente sa primiti si voi atunci cand iesiti cu numerele voastre de aur RO in strainatate .. In cativa ani eu o sa ma plimb cu masinile voastre scumpe cu numere de bg in timp ce voi v-eti suferi dureri chinuitoare ca nu reusiti sa vi le vindeti din cauza taxei ....Dracu o sa vi le ia ... O sa muriti cu placutele voastre de inmatriculare de aur "RO" la gat ...Frustratii draqului ... 12/04/2013 | Raspunde

    • Robert

      salut. am si eu o intrebare. nu am fost in romania de 2 ani. trebuie sa vin in vara in concediu si nu stiu ce legi mai sunt. am inteles ca daca am o masina in germania inmatriculata acolo trebuie sa declar masina si in romania? asta doar pt ca sunt cetatean roman? trebuie sa platesc un fel de impozit si in romania? eu asa am auzit. nu sunt sigur daca am inteles corect. ma puteti ajuta? multumesc 19/04/2013 | Raspunde

    • itu

      da de unde??? Interlopii si cei cu pile le conduc de un an si jumatate si politia le deschide si portile... eu astept de atita timp sa o transcrie pe numele meu, si nu se misca, are spatele "blindat". 16/08/2013 | Raspunde

    Adauga comentariul tau

    • Nume: Adresa de email: Cod: Ma abonez la newsletter-ul Auto.ro

    • Comentariul tau: