rss

Opel intra in zona premium

  1. 14/05/2008
  2. Tags: Premium
    Vezi toate fotografiile (1)
    GM tocmai a anuntat ca va investi 14 miliarde de $ in Opel in urmatorii patru ani, insa nu are de gand sa o faca doar pentru a batatori calea celor 20 de modele noi ce trebuie lansate pana atunci, ci si pentru a pozitiona marca germana intr-un sector invecinat cu zona premium, intocmai cum a facut VW cu masinile sale.

    Americanii considera ca Opel trebuie sa se diferentieze cat mai clar de Chevrolet, constructor care, in Europa, este promovat (si privit) ca un producator entry-level.

    Cele mai eficiente metode de a face asta este prin accentuarea progresului facut de Opel in materie de design si tehnologie, concomitent cu pastrarea valorilor traditionale ale constructorului din Ruesselsheim, insa marketing-ul nu va fi suficient pentru ca acesta sa devina in cel mai scurt timp preferatul celor care de indreapta spre "semi-premium" pentru ca nu au bani de Mercedes.

    Ca urmare, in viitor, vom cumpara modelele Opel la un pret cu 1 pana la 3% mai mare ca inainte, bani in care se va reflecta si o crestere sensibila a calitatii produselor.

    Intr-un interviu acordat celor de la Automotive News, purtatorii de cuvant ai concernului american au tinut sa mentioneze ca nu se incearca o reinventare a marcii germane, ci doar o actualizare a unor anumite aspecte privitoare la mostenirea si capabilitatile ei.

    Sa speram ca nu vor cadea in pacatul celor din Wolfsburg si sa constatam maine-poimaine ca S-Klasse trebuie sa se bata si cu un Opel.
    Vizualizari: 981