Vezi toate fotografiile (1)
GM tocmai a anuntat ca va investi 14 miliarde de $ in
Opel in urmatorii patru ani, insa nu are de gand sa o faca doar pentru a batatori calea celor 20 de
modele noi ce trebuie lansate pana atunci, ci si pentru a pozitiona marca germana intr-un sector invecinat cu zona
premium, intocmai cum a facut
VW cu masinile sale.
Americanii considera ca Opel trebuie sa se diferentieze cat mai clar de
Chevrolet, constructor care, in Europa, este promovat (si privit) ca un producator
entry-level.
Cele mai eficiente metode de a face asta este prin accentuarea progresului facut de Opel in materie de
design si
tehnologie, concomitent cu pastrarea valorilor traditionale ale constructorului din
Ruesselsheim, insa
marketing-ul nu va fi suficient pentru ca acesta sa devina in cel mai scurt timp preferatul celor care de indreapta spre "semi-premium" pentru ca nu au bani de
Mercedes.
Ca urmare, in viitor, vom cumpara modelele Opel la un
pret cu 1 pana la 3% mai mare ca inainte, bani in care se va reflecta si o crestere sensibila a calitatii produselor.
Intr-un interviu acordat celor de la
Automotive News, purtatorii de cuvant ai concernului american au tinut sa mentioneze ca nu se incearca o reinventare a marcii germane, ci doar o actualizare a unor anumite aspecte privitoare la mostenirea si capabilitatile ei.
Sa speram ca nu vor cadea in pacatul celor din
Wolfsburg si sa constatam maine-poimaine ca
S-Klasse trebuie sa se bata si cu un Opel.