rss

Opel Insignia GSi, premiera mondiala la Salonul Auto de la Bruxelles

  1. 28/01/2020
    Vezi toate fotografiile (4)

    Noul Opel Insignia sarbatoreste premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Bruxelles.

    Pentru prima data, pe langa modelul sedan Grand Sport si modelul station wagon Sports Tourer, la salonul de la Bruxelles va fi prezent si modelul sportiv GSi cu noul design elegant. Insignia GSi intra cu viteza in noul an cu un motor nou turbo pe benzina, de 2,0 litri si 169 kW (230 cp), transmisie automata cu noua trepte de viteza de ultima generatie si un sistem de franare electro-hidraulic prevazut cu amplificator, precum si cu suspensie mecatronica FlexRide si tractiune integrala Twinster cu vectorizarea cuplului (consum de carburant al versiunii sedan conform NEDC[1]: 8,9 l/100 km urban, 5,8 l/100 km extra-urban, 6,9 l/100 km mixt, 161 g de CO2/km, consum de carburant conform WLTP[2]: 8,5-8,3 l/100 km mixt, 198-193 g de CO2/km).

    Consum de carburant redus cu pana la 18 procente: noul Opel Insignia in forma maxima

    Varful de lance al marcii germane in variantele GSi, Grand Sport si Sports Tourer debuteaza cu noi motoare pe benzina si diesel, mult mai eficiente. Mai mult, noile transmisii cu coeficient de frecare redus diminueaza si mai mult consumul de carburant si, in acelasi timp, sporesc nivelul de confort. Clientii modelului Insignia primesc ori o transmisie manuala cu sase trepte de viteza, mai economica, o transmisie continuu variabila sau o transmisie automata cu opt sau noua trepte de viteza. Caracteristicile aerodinamice ale noului Insignia sunt imbunatatite si mai mult de un obturator activ. Fata de predecesorul sau, consumul de carburant conform NEDC este redus cu pana la 18 procente, in timp ce emisiile de CO2 ating aproximativ 100 g/km. Astfel, noul Insignia este cel mai eficient model din segmentul sau in ceea ce priveste consumul de carburant.

    Designerii Opel au imbunatatit si mai mult interiorul modelului Insignia. Scaunele ergonomice, certificate AGR si cu nenumarate functii pentru confort sunt acum disponibile cu diferite tapiserii din material textil, piele sau Alcantara. Pentru cei care prefera confortul si un aspect clasic, nivelurile de echipare Elegance si Ultimate sunt alegerea perfecta.

    In plus, exista sisteme de siguranta si asistenta de ultima generatie, in special noile lumini adaptive IntelliLux LED® Pixel. Acestea includ acum 168 de segmente LED - 84 per far! Acestea asigura soferului Insignia cea mai buna vizibilitate pentru reactii mai rapide si mai precise ca oricand, fara a-i orbi pe ceilalti soferi din fata sau care se deplaseaza in sens opus.

    „Ne mandrim cu noul nostru varf de lance. Modelul Insignia arata fantastic, fiind echipat cu tehnologii de prima clasa, precum lumini IntelliLux LED® Pixel, motoare pe benzina sau diesel eficiente din punct de vedere al consumului de carburant, suspensie FlexRide adaptiva si scaune confortabile excelente. Modelul GSi este din nou varful de gama al seriei si este la fel de incitant la condus ca un adevarat autovehicul sport,” a declarat Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.

    Aderenta si agilitate excelente

    Noul model Opel Insignia GSi se adreseaza celor care apreciaza lucrurile cu adevarat speciale. Tractiunea integrala sportiva cu vectorizarea cuplului este unica pentru acest segment. In modul cu tractiune integrala, doua ambreiaje inlocuiesc un diferential spate conventional si asigura un transfer de putere perfect catre fiecare roata, in orice situatie. Cu aceasta tehnologie, noul Opel Insignia GSi este mai agil in curbe, ofera cea mai buna abordare a virajelor si se evidentiaza prin tractiunea excelenta. Pentru o experienta de conducere si mai activa, noua transmisie automata cu noua trepte de viteza poate fi actionata cu ajutorul padelelor de pe volan.

    Ultimele retusuri pentru Opel Insignia GSi au fost facute pe legendarul circuit Nürburgring-Nordschleife. Șasiul ofera o aderenta superioara. Franele Brembo cu patru pistoane (cu etriere rosii) si directia precisa au fost imbunatatite.

    Fiind dotat cu un sistem de franare electro-hidraulic prevazut cu amplificator, modelul Insignia deja reprezinta o platforma pentru tehnologia care va fi obligatorie pentru conducerea automatizata, in viitor. Sistemul „eBoost” integrat este o componenta pentru „braking by wire”, care inlatura nevoia de module ABS/ESP separate, conducte si pompe de vacuum, etc. Avand in vedere faptul ca vacuumul este generat de un motor electric si nu de motorul autovehiculului, consumul de carburant este redus si mai mult. Presiunea se obtine mai repede, iar franele se resimt mai bine. De asemenea, la activarea ABS, sistemul „eBoosty” este mai silentios decat sistemele de franare conventionale.

    Dotarile standard ale modelului Insignia GSi includ suspensia mecatronica FlexRide, care adapteaza amortizoarele si directia in fractiuni de secunda. In plus, FlexRide schimba caracteristica pedalei de acceleratie, precum si  punctele de schimbare a treptei de viteza ale transmisiei automate cu noua trepte de viteza. Șoferul poate alege intre modurile de conducere „Standard”, „Tour”, „Sport” si - in exclusivitate pentru GSi - „Competition”.

    Noile motoare si transmisii: economice, dar dinamice

    Cu noul Insignia, Opel a redus gradul de complexitate si, in acelasi timp, a imbunatatit oferta pentru clienti. In timp ce predecesorul sau a fost dotat cu motoare pe benzina si diesel provenite din trei familii de motoare diferite, toate motoarele cu trei sau patru cilindri ale modelului actual apartin aceleiasi noi generatii. Motorul pe benzina de 1,4 litri cu 107 kW (145 cp) si motorul diesel de 1,5 litri cu 90 kW (122 cp) reprezinta baza (a se vedea tabelul cu toate valorile privind consumul).

    Motoarele cu trei cilindri sunt cu pana la 50 de kilograme mai usoare decat predecesoarele lor, folosite pentru modelul anterior, si sunt folosite si pentru noul Astra. In completarea lor, in gama Insignia, se afla un motor diesel de 2,0 litri cu patru cilindri (care va fi introdus in cursul acestui an) si un motor pe benzina de 2,0 litri cu 147 kW (200 cp) - 169 kW (230 cp) in cazul modelului GSi. Motoarele pe benzina de 2,0 litri sunt si primele motoare Opel cu dezactivarea cilindrilor. Cu exceptia cazului in care soferul are nevoie de mai multa putere, dispozitivul de control al arborelui cu came variabil dezactiveaza doi cilindri si, astfel, reduce semnificativ consumul de carburant.

    Obturatorul noului Insignia reduce si mai mult consumul de carburant, prin inchiderea partii superioare si a celei inferioare a grilei radiatorului. Prin combinarea unor aspecte termice, electrice si aerodinamice si a unor strategii de control inteligent pentru deschiderea si inchiderea partii superioare si inferioare a grilei, poate fi asigurata o conducere deosebit de eficienta intr-o varietate de conditii reale. Obturatorul activ ofera, de asemenea, avantaje din punct de vedere termic, intarziind racirea dupa oprirea motorului sau accelerand incalzirea acestuia dupa o pornire la rece, ceea ce asigura beneficii semnificative in ceea ce priveste consumul de carburant si incalzirea habitaclului, in special pe timp de iarna.

    Lumini IntelliLux LED® Pixel: precizie cu 168 de segmente LED

    Noul Opel Insignia este echipat cu sisteme de lumini LED complete, de la farurile economice LED si pana la noile lumini adaptive IntelliLux LED® Pixel, care includ cel mai mare numar de segmente LED din clasa, si anume 168, in locul sistemului anterior cu 32 de segmente. Faza lunga este adaptata perfect, in cateva milisecunde, cu ajutorul a doua unitati de comanda – una conectata la camera video frontala si cealalta la far. Numarul mare de segmente LED care reactioneaza in continuu asigura adaptarea perfecta a fasciculului luminos. Zona iluminata este mai mare decat inainte, autovehiculele din fata sau cele care circula din sens opus fiind „eliminate” cu mai multa precizie din zona iluminata. Rezultatul este o vizibilitate optima in orice situatie, fara a orbi ceilalti participanti la trafic.”

    Opel a imbunatatit si mai mult modul de iluminare pentru autostrada al celui mai nou sistem IntelliLux LED®. In cazul virajelor spre stanga, fasciculul luminos ajunge mai departe in stanga, astfel incat soferul sa poata vedea mai bine indicatoarele rutiere. In cazul unui viraj spre dreapta in modul autostrada, fasciculul luminos ilumineaza mai departe in dreapta, pentru a evita orbirea celorlalti participanti la trafic care circula din sens opus. Celelalte lumini functioneaza in moduri de la cele pentru viraje si conditii meteo nefavorabile, pana la cele pentru oras, drumuri rurale, autostrazi, precum si un mod optimizat pentru parcare.

    Conectivitate si sisteme de asistenta de ultima generatie

    In mod tipic pentru un varf de lance, modelul Opel Insignia este echipat cu o gama completa de sisteme de asistenta si infotainment. O noua camera video pentru marsarier digitala imbunatateste vizibilitatea in spate. Siguranta in timpul iesirii in marsarier din locurile de parcare poate fi sporita si mai mult datorita sistemului optional de avertizare privind traficul din spate. Sistemele de asistenta suplimentare includ sistemul de avertizare privind o coliziune frontala cu franare automata de urgenta si protectia pietonilor, asistenta pentru mentinerea benzii de circulatie, sistemul de avertizare privind unghiul mort lateral, tempomatul cu sistem de franare de urgenta, sistemul de recunoastere a indicatoarelor rutiere, sistemul avansat de asistenta la parcare si head-up display. Tempomatul mentine distanta fata de autovehiculul din fata cu ajutorul sistemului de franare si accelerare automata. Cu ajutorul transmisiei automate, sistemul pe baza de senzori radar poate frana autovehiculul Insignia pana la oprire si poate urmari autovehiculul din fata in cazul unor blocaje in trafic.

    Portofoliul de sisteme infotainment compatibile cu Apple CarPlay si Android Auto se extinde de la Multimedia Radio si Multimedia Navi la Multimedia Navi Pro. Varful de gama include diferite servicii de navigatie conectata, precum „Gestionarea calatoriei si a conducerii” si „Navigatia in timp real”, care asigura informatii online din trafic in timp real, permitand detectarea rapida si evitarea intarzierilor. Smartphone-urile compatibile pot fi incarcate fara fir.  Daca este disponibila functia e-Call, este efectuat automat un apel de urgenta in cazul declansarii dispozitivelor de tensionare a centurilor de siguranta sau a airbagurilor. Alternativ, poate fi cerut ajutorul in mod activ, in cateva secunde, prin simpla apasare a butonului rosu.

    Vizualizari: 2660
    Ford Transit

    Ford Transit

    Pret: 5.500 EUR, An: 2009, Kilometri: 214.000 detalii »

    Citroën C-Elysée

    Citroën C-Elysée

    Pret: 6.000 EUR, An: 2015, Kilometri: 133.500 detalii »

    Toate anunturile »