rss

Noul BMW X1 xDrive25e – plug in hybrid in clasa compacta cu autonomie de peste 50 km

  1. 14/10/2019
    Vezi toate fotografiile (1)

    BMW Group isi continua strategia sa de electrificare si prezinta un alt model plug-in hybrid pentru o categorie de automobile foarte populara si cu o crestere dinamica.
    Odata cu noul BMW X1 xDrive25e, interactiunea controlata inteligent dintre motorul termic si motorul electric, precum si calatoria fara emisii locale pot fi experimentate acum in segmentul Sports Activity Vehicle (SAV) premium. Un tren de rulare electric foarte eficient si cea mai noua generatie a bateriei litiu-ion permit o autonomie in mod electric de pana la 57 de kilometri*. Cu un consum mediu de combustibil de la 2,0 l/100 km* si emisii CO2 de la 43 g/km*, noul BMW X1 xDrive25e stabileste un reper in segmentul sau. Consumul de energie in regim mixt este de 13,5 kWh/100 km*. Tractiunea integrala specifica modelelor hibrid ale BMW Group, cu distributia rapida si precisa a puterii intre rotile fata si cele spate, asigura agilitatea specifica marcii.
    Sistemul plug-in hybrid al noului BMW X1 xDrive 25e consta dintr-un motor pe benzina de trei cilintri si capacitate de 1,5 litri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo Technology, si un motor electric dezvoltat special pentru acest model. Acesta din urma este preluat din sistemul modular de tehnologie eDrive al BMW Group. Motorul pe benzina ofera o putere maxima de 92 kW/125 Cp si un varf al curbei de cuplu de 220 Nm. Puterea acestuia este transferata printr-o transmisie Steptronic cu sase trepte si actioneaza asupra puntii fata. Motorul electric genereaza o putere de 70 kW/95 CP si ofera un cuplu maxim de 165 Nm catre rotile spate printr-o transmisie cu o singura treapta. Aceasta asigura un sistem de tractiune integrala specific sistemelor plug-in hybrid BMW Group cu motor cu ardere interna transversal. Aceasta solutie asigura un nivel unic de agilitate in segment, oferind placerea condusului emblematica pentru modelele SAV. Livrarea cu mare precizie a puterii motorului electric, al carui cuplu este disponibil spontan inca de la demaraj, permite sistemului sa reactioneze foarte rapid la schimbarea conditiilor de condus. In plus, pozitionarea motorului electric deasupra puntii spate, contribuie la distributia echilibrata armonios a maselor pe puntile noului BMW X1 xDrive25e. In combinatie cu interactiunea controlata inteligent intre cele doua propulsoare, aceasta ofera nivel maxim al stabilitatii, confortului calatoriei si reactiei dinamice.

    Impreuna, motorul termic si cel electric produc o putere totala a sistemului de 162 kW/220 CP. Cuplul maxim al sistemului este de 385 Nm. Noul BMW X1 xDrive25e accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,0 secunde.

    Cu cea mai recenta tehnologie a celulelor de baterii, noul BMW X1 xDrive25e asigura o desintate energetica buna si ofera o capacitate energetica care permite ca mare parte a calatoriilor de zi cu zi sa fie parcursa doar cu motorul electric. Bateria litiu-ion de ultima generatie are o capacitate energetica bruta de 9,7 kWh. Aceasta permite o autonomie electrica de pana la 57 de km* cu BMW X1 xDrive25e. Bateria de inalta tensiune poate fi incarcata la o priza casnica prin intermediul cablului de alimentare din echiparea standard. In acest mod, bateria poate fi incarcata complet in aproximativ cinci ore. Prin folosirea unui BMW i Wallbox, operatiunea de incarcare dureaza mai putin de trei ore si jumatate. Priza de incarcare este localizata sub o clapeta separata pe aripa stanga fata a masinii.

    Conducatorul poate utiliza butonul eDrive de pe consola centrala pentru a influenta modul de operare a sistemului de propulsie. In setarea standard AUTO eDRIVE, sistemul inteligent de propulsie asigura interactiune optima intre cele doua motoare in orice situatie de condus. Modul MAX eDrive poate fi activat pentru utilizare maxima a propulsiei electrice. In acest mod, noul BMW X1 xDrive25e atinge o viteza maxima de 135 km/h. Modul SAVE BATTERY permite conducatorului sa mentina starea de incarcare a bateriei de inalta tensiune in timp ce conduce sau sa o imbunatateasca prin intermediul generarii de energie. In acest mod, nivelul de incarcare al bateriei poate fi mentinut pentru utilizare ulterioara cand, de exemplu, se conduce in mod pur electric prin oras. Comutatorul experientei de condus se poate folosi independent de modul de condus. La noul BMW X1 xDrive25e, conducatorul il poate utiliza pentru activarea modurilor COMFORT, SPORT si ECO PRO pentru a influenta functiile propulsiei si ale suspensiei, precum si pentru a modifica functionarea sistemelor de confort operate electric.

    Datorita autonomiei electrice mari si emisiilor CO2 reduse, noul BMW X1 xDrive25e (in functie de echipare) indeplineste criteriile stipulate pentru clasificarea ca automobil electric in Germania si tratamentul preferential asociat in traficul public. In plus, se califica pentru impozitare redusa ca masina de companie in Germania. Doar jumatate din pretul de lista brut este utilizata ca baza in determinarea beneficiului de natura pentru utilizare privata a automobilului de companie.

    Noul BMW X1 xDrive25e dispune de protectie acustica pentru pietoni ca dotare standard. Cand este condus electric la viteze de pana la 30 km/h, un sunet creat special pentru modelele BMW electrificate este generat pentru a avertiza alti utilizatori ai drumului de apropierea masinii, dar fara a afecta confortul acustic al celor de la bord. In plus, echiparea standard include si jante de 17 toli, din aliaj usor, aer conditionat cu reglare pe doua zone, precum si aer conditionat auxiliar. Sistemul de aer conditionat poate fi controlata prin aplicatia de mobil BMW Connected si foloseste energia din baterie pentru racirea sau incalzirea habitaclului, putand functiona fara ca motorul sa fie pornit. Ca alternativa la versiunea de baza, noul BMW X1 xDrive25e este disponibil si ca model Sport Line, xLine sau M Sport. Pe langa respectivele pachete de echipare, aproape toate optiunile modelului BMW X1 cu propulsie conventionala sunt disponibile si pentru varianta plug-in hybrid.

    Pozitionarea bateriei de inalta tensiune sub locurile din spate duce nu numai la un centru de greutate mult coborat, ceea ce optimizeaza agilitatea BMW X1 xDrive25 si nu are o influenta negativa semnficiativa asupra portbagajului interior. Acesta este de  450 de litri, iar cu o divizare standard 40:20:40, spatarul rabatabil al banchetei permite o crestere la 1.470 de litri. Sistemul de remorcare, cu carlig retractabil electric, este disponibil optional pentru noul BMW X1 xDrive25e. Sarcina maxima a remorcii este de 750 de kilograme.

    Vizualizari: 993
    Renault Master

    Renault Master

    Pret: 14.575 EUR, An: 2014, Kilometri: 335.500 detalii »

    Ford Focus

    Ford Focus

    Pret: 9.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 59.500 detalii »

    Toate anunturile »