Vezi toate fotografiile (1)
Pana la debutul oficial al
navei amiral BMW mai e doar un an, dar
prototipurile marii limuzine se afla deja in faza testelor finale pe
Nurburgring.
Asta inseamna automat si mai multe
informatii de ultima ora, pe care
auto.ro este in masura acum sa vi le ofere.
Desi acel
capac de portbagaj s-ar putea sa-i sperie pe partizanii luptei
anti-Bangle, acestia ar trebui totusi sa stea linistiti: desi va consemna o evolutie in design si nu o revolutie, “septarul” va adopta intr-o masura importanta liniile ce definesc caroseria lui
Serie 3, astfel incat ne asteptam la un
look mult mai dinamic si mai muscular decat cel actual.
Ca de obicei, germanii vor fi mult mai concentrati pe ceea ce trebuie schimbat sub hainele de tabla, iar aici punctam un
ampatament mai lung, un
ecartament mai mare si
motoare noi, inclusiv o
propulsie hibrida.
Una din vedetele incontestabile va fi si
versiunea biturbo a marelui V8 diesel (ce va sari probabil de
350 CP), dar sa nu uitam si de noua
transmisie automata cu opt trepte dezvoltata de
ZF, un raspuns pe masura data celei montata pe modelele
Lexus LS.
Cat priveste habitaclul lui
Serie 7, trebuie sa stiti de pe acum ca nu veti scapa de enervantul
iDrive, BMW crezand cu incapatanare in acest buton buclucas ce va cunoaste, spun ei, o
forma simplificata pe noua masina.
In rest, notam aparitia unor noi
sisteme de siguranta bazate pe
camere de luat vederi si radare, adica exact ingredientele necesare pentru ca meciul cu
S-Klasse sa se anunte unul extrem de furtunos…