BMW a lansat la mijlocul acestei saptamani un nou Seria 7, iar primul lucru care iese in evidenta este... grila frontala cu 40% mai mare ca pana acum.
Prezentat pentru prima oara in fata publicului larg acum mai bine de trei ani si jumatate, in vara lui 2015, actualul BMW Seria 7 a primit zilele acestea un binemeritat facelift.
Noul model aduce numeroase schimbari la nivel tehnic, estetic si chiar tehnologic, toate puse insa in umbra de grila frontala... cu 40% mai mare ca pana acum.
Cei care vor reusi sa treaca peste acest aspect vor descoperi inclusiv spoilere modificate, blocuri optice redesenate, plus instrumente de bord digitale si configurabile.
Facelift-ul primit de actualul BMW Seria 7 isi face aparitia chiar si in cadrul gamei de motorizari, acolo unde V12-le de pe versiunea M760i a ramas cu 585 CP.
O alta particularitate a noului model are legatura cu varianta 750i, care a trecut la unitatea V8 de 4.4 litri si 530 CP oferita de primul M850i xDrive din istoria companiei.
Un propulsor 3.0 cu sase cilindri in linie - disponibil in trei configuratii diferite, ce este drept, reprezinta singura optiune disponibila pentru fanii motorului diesel.
Intr-un final, hibridul comercializat sub denumirea BMW 745e vine cu 394 CP sub capota si o autonomie maxima de pana la 58 de kilometri in modul de rulare complet electric.