rss

NOILE MODELE DS 4 ŞI DS 4 CROSSBACK: OFENSIVA MARCII DS PE SEGMENTUL VEHICULELOR COMPACTE

  1. 01/09/2015

Un model, doua configuratii de caroserie si o parte frontala restilizata. Un stil unic, ce inglobeaza elemente identitare puternice si emblematice ale stilului DS. Mai multe inovatii high tech, rafinament in cele mai mici detalii… Toate acestea caracterizeaza noile modele DS 4 si DS 4 Crossback.
 
Vandut in peste 115.000 de exemplare de la lansare, DS 4 castiga astazi un avant puternic cu cele doua configuratii: Noul DS 4, un sedan dinamic si distinctiv dedicat acelor clienti in cautare de senzatii inedite si confort la volan si o noua silueta inedita, DS 4 Crossback, cu un look ‘de aventurier sic’ ce beneficiaza de o garda la sol inaltata.

Oferta dubla, reprezinta raspunsul marcii DS la asteptarile clientilor de pe segmentul compact premium. Un segment care a fost invadat in ultimii ani de noi configuratii cu o personalitate puternica. Gama crossover reprezinta in acest moment 30 % din piata actuala a berlinelor premium compacte.

«DS emana spiritul avangardist. Pentru DS 4, acest spirit se traduce prin oferta de doua configuratii diferite: o noua berlina premium si o oferta cu adevarat inedita: DS 4 Crossback adopta un veritabil look de aventurier sic. Cu o asemenea oferta complementara Marca DS isi afirma obiectivele si reuseste sa se ridice la nivelul asteptarilor clientilor» Yves Bonnefont, Director General al Marcii DS.

Linii fluide, dinamice si elegante, ornamente cromate ce infrumuseteaza caroseria, motorizari performante si eficiente…Noul DS 4 detine toate calitatile unei berline premium, conferind in acelasi timp o nota personala gratie nuantei bi-ton caroserie/pavilion, unice pe segmentul sau. Cu un interior rafinat, exclusivist si personalizabil Noul DS 4 se prezinta ca un successor demn de traditia auto DS, ingloband spiritul avangardist, personalitatea puternica, rafinamentul si tehnologiile varf de gama. Noul DS 4 constituie, cu siguranta, o oferta unica pe segmentul premium de vehicule compacte.

DS 4 Crossback este un autovehicul polivalent prin excelenta. Isi afirma spiritul de «aventurier sic» gratie garzii la sol inaltate, jantelor mari de culoare neagra si, nu in ultimul rand, ornamentelor aplicate pe arcadele rotilor si barelor de pavilion.  



Asadar, Noul DS 4 si DS 4 Crossback contureaza perfect spiritul automobilelor DS:
• o identitate puternica valorizata de noua parte frontala (grila de radiator DS Wings derivata direct din concept car-ul Numéro 9 si noile proiectoare DS LED VISION);
• tehnologie de ultima generatie gratie ofertei de conectivitate DS CONNECT, inclusiv aplicatia CarPlay®, lansata cu Noul DS 4 si DS 4 Crossback;
• motorizari performante ce pot atinge pana  la 210 CP. Cu un nivel al emisiilor intre 97 g /km si  138 g/km de CO2;
• si nu in ultimul rand rafinamentul exceptional valorizat de plansa de bord si panourile portierelor imbracate in piele nappa precum si tapiteria scaunelor tip « curea de ceas » din piele semi-anilina, ce se numara printre exclusivitatile Marcii DS.

Prezentate in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt 2015, aceste modele vor fi comercializate incepand cu luna noiembrie a anului 2015 in Europa.


Marca DS
Nascuta la Paris, marca frantuzeasca DS a fost infiintata oficial la 1 iunie 2014. Principalul obiectiv: acela de a reinvia gama premium in industria automobilistica din Franta. Inspirata din inalta expertiza frantuzeasca, DS duce mai departe valorile inovatiei si unicitatii mostenite de la primul DS lansat in anul 1955. Conceputa pentru acei clienti dornici sa se afirme, gama  DS include acum  DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* si DS 6*.  Gama propune autovehicule care se disting prin stilul aparte, rafinamentul in cele mai mici detalii, materialele nobile si tehnologiile inovatoare, precum ansamblul de propulsie hibrid diesel Hybrid4, ce echipeaza modelul DS 5. Disponibila in Europa in magazinele DS sau la standurile de prezentare dedicate, din cadrul retelei CITROËN, DS detine si propria retea de puncte de vanzare in China. DS reprezinta astfel, pentru clientii sai, o experienta a marcii care depaseste produsul in sine, gratie ofertei exclusive de servicii premium, in special prin intermediul clubului DS PRIVILÈGE. Pana acum marca inregistreaza un numar de 500.000 unitati vandute de la lansare. www.driveDS.com
*Comercializate exclusiv in China.






Vizualizari: 1492