rss

Noile BMW X5 M si BMW X5 M Competition, noile BMW X6 M si BMW X6 M Competition

  1. 19/11/2019
    Vezi toate fotografiile (1)

    BMW M GmbH prezinta a treia generatie a modelelor Sports Activity Vehicle (SAV) si Sports Activity Coupé (SAC) de inalta performanta. Noile BMW X5 M, BMW X5 M Competition, BMW X6 M si BMW X6 M Competition au deja o traditie de peformanta dinamica remarcabila, versatilitate si design extrovertit pentru care modelele BMW X sunt renumite.

    Noile modele au la baza un motor V8 ce dezvolta pana la 460 kW/625 CP, un sasiu dezvoltat special de divizia M, adaptat atat la profilul de performanta al motorului, cat si la conceptul de automobil din segmentul SAV / SAC, toate pentru pefromante dinamice remarcabile pe orice suprafata. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat in doar 3,9 secunde (modelele Competition: 3,8 secunde) - ceea ce inseamna mai repede cu pana la 0,4 secunde fata de modelele actuale. Sprintul 0-200 km/h este asigurat de BMW X5 M si BMW X6 M in 13,7, respectiv 13,5 secunde, in timp ce versiunile Competition ating acest prag in 13,4, respectiv 13,2 secunde. Viteza maxima este limitata la 250 km/h si respectiv 290 km/h cu BMW M Driver package.  Performantele dinamice au fost reglate pe faimosul Nürburgring Nordschleife dar si pe alte circuite. Noile BMW X5 M, BMW X6 M si versiunile Competition vor avea premiera la Salonul Auto de la Los Angeles, in noiembrie 2019, inaintea lansarii pe piata in aprilie 2020, inclusiv in Romania.

    Crestere semnificativa a puterii: motor V8 cu tehnologie M TwinPower Turbo, capabil sa urce in turatii, care dezvolta pana la 460 kW/625 CP
    Tehnologia M TwinPower Turbo si apetitul pentru turatii ridicate impartasite de toate modele M ofera celui mai nou motor V8, disponibil la noile BMW X5 M, BMW X6 M si modelele Competition , un profil de performanta inconfundabil. Principalele sale elemente definitorii sunt reactia instantanee la cea mai fina miscare a acceleratiei, livrarea controlabila au precizie a puterii si un flux liniar de putere pana la un varf inalt de turatie.

    Motorul de 4,4 litri este combinat cu doua turbocompresoare pozitionate in deschiderea V dintre randurile de cilindri, al caror raspuns este optimizat printr-un -sistem twin-scroll pentru fiecare compresor. Un amestec optim de si combustibil este asigurat si de un sistem de injectie directa cu presiune de functionare de 350 bar. Puterea maxima a motorului, 441 kW/600 CP, o depaseste pe cea a modelelor anterioare cu 18 kW/25 CP; in timp ce versiunile Competition adauga 37 kW/50 CP pentru un total de 460 kW/625 CP. Totodata, cuplul maxim este 750 Nm. Pentru reducerea emisiilor a fost instalat cate un filtru de particule pe fiecare din cele doua evacuari.

    Varful de performanta este asigurat si de un sistem complex de racire care include un circuit de temperaturi joase si unul de temperaturi ridicate, alaturi de o popa electrica de apa dedicata pentru racirea turbinelor (care poate functiona dupa oprirea motorului), un circuit special pentru racirea uleiului de transmisie si o baie de ulei cu un design special care sa asigure functionare optima si in conditiile unui condus dinamic pe circuit.

    Transfer precis al puterii: transmisie M Steptronic cu opt trepte cu Drivelogic, M xDrive si diferential M activ
    Motorul de inalta performanta al noilor BMW X5 M, BMW X6 M si al modelelor Competition este combinat cu o transmisie M Steptronic cu opt trepte, cu Drivelogic, ale carei caracteristici de schimbare a vitezelor pot fi ajustate prin folosirea butonului Drivelogic de pe maneta selectorului specifica M. Sistemul de tractiune integrala M xDrive a fost adaptat special pentru transferul cuplului la sosea cu optimizarea tractiunii si a stabilitatii directionale pe suprafete cu aderenta redusa si in conditii meteo dificile. M xDrive lucreaza in tandem cu diferentialul M activ de pe puntea spate si functioneaza deja o orientare vizibila catre tractiune spate in setarea 4WD implicita. Cu toate acestea, conducatorul poate intra in meniul Setup pentru a selecta modul 4WD Sport, in care o doza mai mare din cuplul motor este directionata spre rotile spate.

    Sasiu specific M, sistem de franare integrat
    Noile modele de inalta performanta din segmentele SAV si SAC sunt echipate cu numeroase masuri de optimizare a rigiditatii structurii caroseriei si a punctelor de fixare a suspensiei. Designul specific modelului si reglajul tehnologiei sasiului contribuie si ele la imbunatatirea preciziei manevrabilitatii. Specificatia standard include suspensie adaptiva specifica M cu amortizoare controlate electronic, sistem de stabilizare activa a ruliului si directie M Servotronic. Noul sistem de franare dezvoltat pentru modelele BMW M ofera conducatorului doua setari pentru reactia pedalei de frana, unul orientat catre confort si altul catre un raspuns promt. Noile modele sunt echipate cu frane cu discuri de 395 mm pe fata, cu etriere fixe cu 6 pistaone si cu discuri de 380 mm pe spate, cu etriere flotante.

    Design extrovertit, interior variabil, ambianta luxoasa
    Combinatia intre proportiile tipice SAV / SAC si particularitatile de design specifice M confera modelelor BMW X5 M, BMW X6 M si versiunilor Competition o prezenta de putere si dinamism pe orice drum. Prizele de aer largi, branhiile M de pe aripile fata, oglinzile retrovizoare optimizate aerodinamic, spoilerul spate/de pe acoperis, difuzorul spate cu doua evacuari duble sunt detalii vizuale care vorbesc despre performanta noilor modele. Varianta Competition vine cu particularitati de design, printre acestea numarandu-se jantele M din aliaj usor, de 21 de toli pe puntea fata si 22 de toli la rotile spate.

    In habitaclu, interiorul versatil si cu dimensiuni generoase, pozitia inalta a scaunelor, materialele de calitate si manopera definita de calitate sunt completate de o nota de lux. Butoanele primesc tratamentul M familiar, care contribuie la accentuarea concentrarii conducatorului pe experienta condusului foarte sportiv – de exemplu  butonul rosu de start.

    Sistemul de operare creeaza sentimentul M intens; echipare standard exclusiva
    Un buton Setup pe consola centrala permite acces direct la setarile pentru motor, amortizoare, directie, M xDrive si sistemul de franare. Doua variante definite individual pentru fiecare optiune mentionata mai sus pot fi stocate si apelate in orice moment prin apasarea unuia dintre cele doua butoane M rosii de pe volan. In plus, informatia prezentata pe panoul de instrumente si Head-Up Display si functionalitatea sistemelor de asistare a condusului pot fi variate prin folosirea butonului M Mode de pe consola centrala.

    Selectia exclusiva de echipamente disponibile standard include BMW Head-Up Display cu citiri specifice M, scaune M multifunctionale, tapiterie integrala BMW Individual cu piele Merino fina, BMW Live Cockpit Professional cu sistem de navigatie, Asistent Personal Inteligent BMW si Asistent de parcare.

    Vizualizari: 3774
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »