rss

Noi modele sportive de top cu motoare cu aspiratie naturala: Porsche 718 Spyder si 718 Cayman GT4

  1. 25/06/2019
    Vezi toate fotografiile (1)

    Noi modele sportive de top cu motoare cu aspiratie naturala: Porsche 718 Spyder si 718 Cayman GT4

    Familia 718 saluta noi membri: cu noul 718 Spyder si cu modelul 718 Cayman GT4, Porsche introduce doua modele deosebit de emotionante si puternice, reclamand pozitia de top in seria lor de modele. Caracterul lor pur va atrage entuziastii masinilor sport care vor aprecia placerea incontestabila de le conduce si vor observa un nivel ridicat de agilitate si o apropiere aproape intima de centrul puterii.

    Conceptul perfect echilibrat pentru motoarele dispuse central ofera toate aceste avantaje. Pentru prima data, modelul 718 Spyder si modelul 718 Cayman GT4 au aceeasi baza tehnica. Aceasta include noul motor de patru litri, cu sase cilindri, aspirat natural, impreuna cu o transmisie manuala cu sase trepte. Motorul boxer genereaza 309 kW (420 CP) pentru ambele modele. În timp ce modelul GT4 reprezinta modelul de baza GT de la Porsche, varianta Spyder se preteaza la toate tipurile de curbe. Ambele se bazeaza pe o aerodinamica foarte eficienta, pe un sasiu GT complet si pe frane puternice.

    Motoare de turatii inalte, fascinante, cu aspiratie naturala

    Inima ambelor modele este noul motor boxer de patru litri, cu sase cilindri. Motorul cu aspiratie naturala se bazeaza pe aceeasi familie de motoare ca si motoarele turbo de pe seria actuala de modele Carrera 911. Noul motor de turatie inalta genereaza 309 kW (420 CP) - cu 35 CP mai mult decat in modelele precedente GT4. A treia generatie a Spyder-ului are un plus de 45 CP. Ofera un cuplu maxim de 420 newton metri la turatii cuprinse intre 5.000 si 6.800 rpm. Masinile sport cu transmisie manuala pot depasi bariera de 300 km / h: modelul Spyder 718 are o viteza maxima de 301 km / h, in timp ce 718 Cayman GT4 poate ajunge la 304 km / h. Ambele modele accelereaza pana la 100 km / h in 4,4 secunde de la pornirea de pe loc. Consumul de combustibil corelat al masinilor sport cu motor centrat este de 10,9 l / 100 km in conformitate cu noul ciclu de conducere european (NEDC). Caracterul fascinant al acestui motor cu aspiratie naturala combina un sistem modern de control al emisiilor cu filtre de particule, cu livrarea liniara a puterii si raspunsul imediat al unui motor GT. Are o turatie maxima a motorului de 8.000 de rotatii. Sunetul de neegalat al boxerului ramane intact. Noile adaugiri includ aspecte tehnice, cum ar fi controlul adaptiv al cilindrilor. În functionarea cu sarcina partiala, acesta intrerupe temporar procesul de injectie in doi cilindri, reducand astfel consumul de combustibil. Injectorii piezo sunt folositi pentru injectia directa a combustibilului, pentru prima data intr-un motor cu turatii ridicate. Acestia impart fiecare proces in pana la cinci injectii individuale. Acest lucru sustine un proces complet de ardere - si, prin urmare, favorabil reducerii emisiilor. Un sistem variabil de admisie cu doua supape de rezonanta asigura schimbul optim de gaz in cilindri.

    Eficienta aerodinamica: mai multa forta deportanta, aceeasi inertie

    Printre caracteristicile remarcabile ale modelului 718 Cayman GT4 este conceptul aerodinamic complet imbunatatit. Produce pana la 50% mai multa forta deportanta, fara a afecta negativ rezistenta la tractiune. Aerodinamica ambelor modele beneficiaza enorm de noul amortizor cu arc din spate: acesta lasa spatiu in partea din spate pentru un difuzor functional, ceea ce reprezinta un procent bun de 30% din forta deportanta de pe puntea spate a modelului 718 Cayman GT4. Aripile din spate fixe sunt, de asemenea, marcate de o eficienta mai mare: produc aproximativ 20% mai mult forta deportanta, in comparatie cu predecesoarele lor. Aceasta corespunde unei forte deportante suplimentare de douasprezece kilograme la 200 km / h. Sectiunea frontala, optimizata in stilul GT, mentine echilibrul aerodinamic cu buza superioara a spoilerului fata si asa-numitele perdele de aer. Acestea din urma tempereaza fluxul de aer de-a lungul rotilor din fata.

    Porsche 718 Spyder: o masina sport de tip open-top, cu un plafon usor de rabatat

    Noul 718 Spyder este o masina facuta pentru placerea de a conduce, cu un plafon usor de rabatat, care poate face fata vitezelor foarte mari. Acesta continua istoria altor modele celebre de Roadster, cum ar fi Porsche 550 Spyder si 718 RS 60 Spyder. Închis sau decapotat, silueta sa este captivanta. Plafonul este potrivit pentru utilizarea de zi cu zi si poate fi depozitat sub capacul portbagajului in doar cativa pasi. Spre deosebire de GT4, Spyder-ul 718 are un spoiler spate care se ridica automat la 120 km / h. Datorita difuzorului functional, acesta este primul model din familia Boxster care genereaza forta deportanta pe puntea spate.

    Sasiu GT de inalta performanta: optimizat pentru cea mai buna dinamica

    Pentru prima data, modelul 718 Spyder beneficiaza de sasiul GT de inalta performanta al modelului 718 Cayman GT4. Cu dinamica de virare superioara, ofera o experienta emotionanta la condus. Puntile sale fata si spate utilizeaza tehnologii preluate din curse. Conectarea directa la sasiu este partial prin intermediul imbinarilor cu bile. Sistemul de amortizare Porsche Active Suspension Management cu o garda la sol cu 30 mm mai joasa, coboara centrul de greutate si imbunatateste potentialul dinamic lateral. Este proiectat special pentru a fi folosit pe pista de curse si face ca manevrabilitatea modelului 718 Cayman GT4 sa fie mai precisa. Modelul 718 Spyder beneficiaza si el de acelasi design. Sistemul de Management al Stabilitatii Porsche (PSM) functioneaza aici cu o sensibilitate si o precizie si mai mari, dar optional poate fi si dezactivat in doua etape. Porsche Torque Vectoring (PTV) cu blocare diferentiala mecanica spate imbunatateste in continuare dinamica longitudinala si laterala, performanta de virare si placerea de a conduce.

    GT4 vine, de asemenea, cu optiunea unui pachet Clubsport. Acesta include o bara spate din otel, un stingator de incendiu de mana si o centura de siguranta in sase puncte, pe partea soferului.

    Stabilitate: frane puternice, anvelope ultra-performante

    Sistemul de franare de inalta performanta din 718 Spyder si 718 Cayman GT4 asigura o franare consecventa, potrivita pentru pistele de curse, datorita franelor mari cu monobloc din aluminiu fix. Franele compozite ceramice Porsche (PCCB) sunt de asemenea disponibile ca optiune. O caracteristica noua este faptul ca modelul 718 Spyder ruleaza acum pe pneuri de inalta performanta (UHP) special adaptate de Porsche. Acestea fac parte din pachetul general care face ca modelul 718 Cayman GT4 sa zboare pe "Nordschleife" Nürburgring: performanta sa pe pista de curse clasica, de 20,6 kilometri este cu mai mult de zece secunde mai buna decat a predecesorului sau.

    Noul Porsche 718 Spyder si modelul 718 Cayman GT4 sunt disponibile la comanda acum. In Romania, preturile lor incep de la 97,895.35 de euro pentru Boxster Spyder si 100,719.22 de euro pentru modelul Cayman GT4 - fiecare incluzand TVA si echipamentul specific tarii.

    Vizualizari: 1276