rss

Mazda MX-30 – O masina electrica pentru mediu... si pentru sofer

  1. 28/10/2019
    Vezi toate fotografiile (5)

    Primul model electric de serie Mazda, Mazda MX-30, este disponibil pentru precomanda odata cu premiera de la Salonul Auto de la Tokyo. Masina a fost creata pentru clientii care nu doresc sa sacrifice placerea de a conduce cand cumpara o masina electrica. Cu portierele sale unice, materialele ecologice si bateria de dimensiuni corecte care ofera o autonomie de aproximativ 200km, peste media zilnica de 48 km de condus a  soferului european, Mazda MX-30 marcheaza un alt pas pozitiv in abordarea complexa a Mazda pentru reducerea emisiilor in urma lansarii recente a motorului inovator Skyactiv-X.

    O masina cu baterie, nu o baterie cu roti

    Vorbind despre Mazda MX-30, care va ajunge la dealerii din Europa in a doua jumatate a anului 2020, Yasuhiro Aoyama presedinte si CEO Mazda Motor Europe a declarat: „La fel ca la toate modelele noastre, designerii si inginerii au avut un obiectiv foarte clar pentru primul nostru vehicul electric cu baterii. Trebuia sa aiba un design care iese in evidenta, sa fie excelent la condus, un element cheie al ADN-ului Mazda care ne face unici in comparatie cu concurentii si, cel mai important, sa contribuie pozitiv la reducerea emisiilor pe intregul ciclu de viata al produsului.

    „Pe langa tehnologiile de electrificare pe care le introducem in toata gama noastra, fiind un producator mai mic, ne-am concentrat toate eforturile pe crearea unei masini electrice care anticipam ca va fi o a doua masina pentru poseori, a carui autonomie va satisface nevoile clientilor. Multi dintre jurnlistii care au condus vehiculul nostru de test au spus ca este una dintre putinele masini electrice pe care le-au condus si care au caracteristicile pozitive ale unei masini obisnuite. În centrul fiecarui model Mazda proiectat se afla placerea de a conduce si va fi la fel si in cazul masinii noastre electrice."

    Accent pe sofer

    Ca orice alt model Mazda, Mazda MX-30 ofera o senzatie de condus foarte naturala cu un raspuns rapid al acceleratiei, pe viraje si la franare, exact asa cum te astepti in situatii cotidiene.

    La Mazda MX-30, acest lucru este realizat prin abordarile tehnice inovatoare din pachetul    e-Skyactiv. Acesta include integrarea bateriei in structura caroseriei vehiculului, ceea ce imbunatateste rigiditatea generala a caroseriei si ofera un raspuns excelent la manevrele soferului.

    Totodata, avand in vedere importanta sunetului pentru perceptia soferului asupra cuplului si vitezei, inginerii Mazda au creat, de asemenea, un sistem de sunet electronic in interiorul Mazda MX-30, care este sincronizat cu cuplul motorului in ceea ce priveste frecventa si presiunea sunetului. Acest lucru duce la o variatie mai mica a vitezei vehiculului si la un comportament stabil, care este sustinuta si de sistemul unic G-Vectoring Control (GVC) al Mazda ce a fost extins si foloseste avantajele motorului electric (electric G-Vectoring Control Plus).

    Design distinctiv Kodo

    Mazda MX-30 continua tema minimalista „less is more” utilizata atat la exteriorul, cat si la interiorul masinilor noastre.

    Cabina ofera un sentiment de unitate multumita liniei fluide ce porneste din partea superioara a montantului A si se intinde pana in spate. Culoarea acoperisului face aceasta senzatie si mai clara. Usile freestyle ii ofera Mazdei MX-30 o silueta distinctiva si eleganta, iar pasagerilor le asigura acces mai usor atat la scaunele din fata, cat si la cele din spate.

    La interior folosim materiale ecologice si inlocuim o mare parte din pielea reala cu o alternativa vegana. În consola centrala este integrata si o pluta de provenienta ecologica ce ofera un spatiu de stocare creativ.

    De ce MX?

    Mazda a folosit prefixul MX pentru mai multe produse care au fost create in pofida tendintelor din industria auto de la un moment dat. Cu MX-5 am realizat un model sportiv cu doua locuri cand roadster-ul a fost renegat de alti producatori.

    Cu Mazda MX-30, am dezvoltat o experienta complet noua de model electric, cu ADN-ul Mazda cu design unic de interior si exterior si dinamica de condus aparte. Astfel, ne asiguram ca clientii nostri pot sa experimenteze in continuare bucuria de a conduce pentru care Mazda este binecunoscuta.

    Vizualizari: 1032
    Ford Focus

    Ford Focus

    Pret: 9.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 59.500 detalii »

    Renault Master

    Renault Master

    Pret: 14.575 EUR, An: 2014, Kilometri: 335.500 detalii »

    Toate anunturile »