rss

Mai sportiv si mai eficient ca niciodata datorita celei mai noi tehnologii BMW eDrive: noul BMW 330e Sedan este lansat pe piata

  1. 26/08/2019
    Vezi toate fotografiile (1)
    Combinatie de dinamica superioara si eficienta exemplara defineste caracterul noului BMW Seria 3 Sedan. Acum, adaugarea unui sistem plug-in hybrid la portofoliul de solutii de propulsie aduce o abordare suplimentara, orientata spre viitor a calitatilor principale ale noului sedan sport.
    Cea mai noua generatie a tehnologiei BMW eDrive este combinata cu un motor pe benzina, cu patru cilindri, pentru a imbunatati semnificativ calitatile sportive ale noului BMW 330e Sedan (a carui lansare pe piata mondiala are loc astazi) si furnizeaza o experienta a condusului electric si mai intensa. Cu ocazia debutului la un model BMW, XtraBoost - disponibil standard - crestere puterea sistemului plug-in hybrid la un maxim de 215 kW/292 CP. Reactiile foarte rapide ale sistemului de propulsie evidentiaza caracteristicile de condus ale noului BMW 330e Sedan. În plus, autonomia sa electrica este mai mare cu peste 50% fata de a predecesorului; 66 de kilometri* pot fi parcursi cu emisii locale zero. Consumul de combustibil si emisiile au scazut cu peste 15% fata de nivelurile modelului anterior - la 1,9-1,6 l/100 km* si 43-37 g/km*.
    La noul BMW 330e Sedan, interactiunea controlata inteligent intre motorul electric si cel termic atinge un nou nivel. Electrificarea trenului de rulare contribuie mai mult ca niciodata nu doar la eficienta crescuta, ci si la o forma distinctiva de placere a condusului. Sistemul plug-in hybrid reuneste calitatile unui motor pe benzina, de 2,0 litri si cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo si putere de 135 kW/184 Cp cu talentele unui motor electric, care genereaza o varf de putere de 83 kW/113 CP. Împreuna, cele doua surse de propulsie produc u cuplu maxim al sistemului de 420 Nm.

    Premiera la noul BMW 330e Sedan: XtraBoost pentru performante dinamice maxime
    O functie complet noua - si inclusa standard la noul BMW 330e Sedan - este XtraBoost, care dezvaluie automobilul in forma sa cea mai dinamica. Conducatorul poate actiona rapid XtraBoost prin activarea modului SPORT cu ajutorul comutatorului Driving Experience Control. O apasare energica a acceleratiei elibereaza un plus de 30 kW/40 CP peste puterea combinata de 185 kW/252 CP generata deja de combinatia dintre motorul termic si cel electric - iar XtraBoost se mentine pentru pana la 10 secunde. Rezultatul este caracterul specific al trenului de rulare al BMW Seria 3 Sedan, care include (in premiera la un model hibrid de la BMW) o reactie foarte sportiva, dar si precisa a acceleratiei, dar si un program de schimbare specific pentru transmisia Steptronic cu opt trepte, inclusiv downshift de franare a motorului.

    XtraBoost, cu impact instant, ofera o experienta a acceleratiei semnificativ mai intensa decat cea pe care o poate oferi un automobil cu propulsie conventionala de putere comparabila. De exemplu, cand conducatorul apasa brusc pedala de la 20 km/h, noul BMW 330e Sedan accelereaza in mai putin de o secunda cu aproape de doua ori vigoarea unui automobil propulsat doar de un motor termic. În doar trei secunde, se realizeaza un avans de o lungime de masina. XtraBoost poate fi accesat si cu bateria de inalta tensiune la o incarcare minima, precum si la kickdown si cu maneta schimbatorului in pozitia M sau S.

    Noul BMW 330e Sedan sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 5,9 secunde spre o viteza maxima de 230 km/h. Experienta de condus este acompaniata de o nota a sistemului de propulsie specifica modelului si plina de emotie, care se regaseste si la interior. Astfel, noul BMW 330e Sedan isi prezinta cu vivacitate latura sportiva si dinamica, combinata cu calitatile dovedite ale unui automobil plug-in hybrid.

    Condus pur electric la viteze de pana la 140 km/h
    In modul de condus HYBRID, noul BMW 330e Sedan poate atinge viteze de pana la 110 km/h cu propulsie exclusiv electrica - o crestere de 30 km/h fata de predecesor. Iar modul ELECTRIC deschide usa pentru condus fara emisii locale pana la 140 km/h - anterior pana la 120 km/h. Dotarile standard specifice hibrizilor ale noului BMW 330e Sedan includ protectie acustica pentru pietoni. Cand se conduce doar cu energie electrica, un sistem de difuzoare exterioare genereaza o acustica inconfundabila creata special pentru modelele BMW electrificate. La viteze reduse, nota personalizata a sistemului de propulsie exuda prezenta sonora, fara a afecta confortul acustic al celor de la bord.

    Motorul electric al noului BMW 330e Sedan este integrat in transmisia Steptronic cu opt trepte, economisind astfel spatiu. Designul inteligent permite versiunii specifice hibrizilor a transmisiei sa fie mai lunga cu doar 15 milimetri fata de variantele cu propulsie conventionala ale noului BMW Seria 3 Sedan. Obtinerea puterii prin intermediul generarii energiei la franare, unde motorul electric joaca rolul unui generator, este foarte eficienta. Energia electrica transmisa bateriei de inalta tensiune fie in acest mod, fie prin alimentare de la reteaua electrica alimenteaza circuitul 12V de la bord. Astfel, surplusul oferit de generatorul actionat de motorul termic este folosit in functie de cerinte si contribuie la imbunatatirea eficientei generale a sistemului.

    Autonomie si eficienta ridicate aduc beneficii fiscale
    Cu o capacitate energetica bruta de 12,0 kWh, bateria litiu-ion de inalta tensiune a noului BMW 330e Sedan permite o crestere a autonomiei electrice de peste 50% fata de modelul anterior - la 59-66 kilometri*. În acelasi timp, a doua generatie a sedanului sport plug-in hybrid reduce consumul de combustibil si emisiile cu peste 15% la 1,9-1,6 l/100 km* si 43-37 g/km*. Consumul mixt de energie electrica al noului BMW 330e Sedan este 15,4-14,8 kWh/100 km*. Prin emisiile CO2 reduse si autonomia electrica crescuta, noul BMW 330e Sedan indeplineste toate cerintele pentru impozit redus pe masina de companie in Germania, unde doar jumatate din pretul de lista brut este luat ca baza in determinarea beneficiului de natura pentru utilizare privata.

    Acumulatorul de inalta tensiune al noului BMW 330e Sedan este montat sub scaunele din spate, in timp ce rezervorul de benzina este deasupra puntii spate. Aceasta inseamna ca abilitatile cargo ale modelului plug-in hybrid sunt foarte putin reduse, iar capacitatea de incarcare de 375 de litri poate fi extinsa la nevoie datorita divizarii/rabatarii spatarului banchetei in raport 40:20:40.

    Clientii care opteaza pentru modelul plug-in hybrid pot alege intreaga lista de optiuni disponibila pentru noul BMW Seria 3 Sedan. Noul BMW 330e Sedan este oferit si in variante Advantage, Sport Line, Luxury Line sau M Sport ca alternativa la specificatia de baza. Şi poate fi comandat cu dotari care includ suspensia M adaptiva cu directie sport variabila si frane M Sport. Din noiembrie 2019, noul BMW 330e Sedan va fi disponibil si cu sistem de tractare, cu pivotare electrica a carligului. Sarcina maxima de tractare pentru modelul plug-in hybrid este 750 de kilograme.

    Incalzire si aer conditionat auxiliare ca echipare standard
    Selectia completa de sisteme inovatoare de asistare a condusului, ce optimizeaza siguranta si confortul, - de la Driving Assistant Professional cu asistent de control al directiei si al benzii pana la Parking Assistant ce include asistent de marsarier - este disponibila. Specificatia standard pentru noul BMW 330e Sedan include preconditionare a interiorului cu incalzire sau aer conditionat. Energia stocata in bateria de inalta tensiune este utilizata pentru alimentarea incalzirii auxiliare. La temperaturi exterioare scazute, interiorul poate fi incalzit simplu si usor inainte de a urca la bord, chiar si atunci cand incarcarea bateriei este redusa. Aceasta functie de preconditionare a interiorului permite si racirea interiorului cand temperaturile ambientale sunt mai mari.

    Odata cu lansarea noului BMW 330e Sedan, noi servicii digitale vor fi prezentate si vor face incarcarea bateriei in timpul calatoriei mai usoara si mai atractiva. Prin selectarea unei statii de incarcare publice, sistemul de navigatie va oferi recomandari privind hotelurile, restaurantele, cafenelele si obiectivele sau centrele culturale din apropiere. De asemenea, va fi posibil sa verificati unde sunt statii de incarcare prin intermediul sistemului de afisare si control. Conducatorul poate si sa verifice disponibilitatea prevazuta a punctelor de incarcare publice la momentul sosiri. În plus, va fi posibila rezervarea punctelor de incarcare pentru o perioada de timp limitata, in cazul in care aceasta facilitate este oferita de operatorul infrastructurii de incarcare in cauza.

    Tehnologia de propulsie prezentata la modelul plug-in hybrid al noului sedan sport va fi disponibila si la noul BMW 330e Touring cu incepere din vara 2020. Va fi pentru prima data cand clientii care comanda un model BMW Touring pot alege un sistem de propulsie plug-in hybrid. Noua oferta face ca BMW sa-si continue ofensiva de modele cu sistem de propulsie electrificat.

    Modelele BMW plug-in hybrid ofera o serie de beneficii pentru utilizare cotidiana
    Sistemele BMW de propulsie plug-in hybrid ofera deja utilizatorilor o serie de beneficii suplimentare fata de solutiile traditionale:

    - Economii financiare: condusul electric in zonele urbane este mai ieftin decat prin utilizarea motoarelor pe benzina sau diesel daca automobilul plug-in hybrid este incarcate acasa sau la munca la costuri reduse.
    - Interior mereu la temperatura potrivita, inca dinainte de a urca la bord: incalzirea si aerul conditionat auxiliare sunt disponibile standard.
    - Franatul este benefic: bateria este incarcata in timpul franarii. La automobilele conventionale, franarea genereaza doar caldura si praf de frana.
    - Cel mai bun din ambele universuri: modelele plug-in hybrid ofera placerea condusului electric in zonele urbane si placerea condusului specifica BMW pe distante lungi.
    - Deschide drumul spre viitor: pentru ca un plug-in hybrid poate rula fara emisii, este eligibil pentru a intra in multe zone cu emisii reduse, se bucura de privilegii de parcare suplimentare si economiseste la impozitare.
    - Calitate mai buna a vietii in orase: prin condusul electric, utilizatorii pot contribui activ la reducerea emisiilor si a zgomotului de trafic din orase.
    Pregatit pentru viitor: BMW eDrive Zones asigura condus fara emisii in zonele de emisii reduse
    Noul BMW 330e Sedan este pregatit sa profite de avantajele zonelor cu emisii reduse concepute de orase exclusiv pentru condus cu emisii zero. Cu noua functie BMW eDrive Zones (care va face parte din echiparea standard a modelelor BMW plug-in hybrid din 2020 si poate fi montata in postvanzare), tehnologia de restrictionare zonala va face posibila detectarea automata a zonelor cu emisii reduse. La intrarea in aceste zone, automobilul trece automat in mod de condus pur electric, moment din care se comporta precum un automobil electric si astfel se poate bucura de drepturi de acces egale (supus regulamentelor locale). Noua functie asigura ca potentialul automobilelor plug-in hybrid este utilizat pentru un efect si mai mare. Cresterea proportiei de calatorii in regim electric joaca un rol in optimizarea eficientei, dar contribuie si la reducerea costurilor de operare pentru clienti. Aceasta se aplica pentru condus in zonele urbane, in special, unde sistemele de propulsie electrice ofera un nivel mai mare de eficienta la board decat un motor pe benzina sau diesel.

    Noul BMW 330e Sedan are o amprenta de carbon mai mica
    "Adevaratul" impact de mediu al automobilelor plug-in hybrid a fost discutat ocazional, in special pe pietele unde proportia de energie verde utilizata de reteaua publica de energie ramane mica. BMW Group a efectuat o certificare CO2 pe intregul ciclu pentru noul BMW 330e Sedan - de la procurarea materiilor prime, lantul de furnizori, productie si faza de utilizare, pana la reciclare.

    Acesta a dezvaluit ca amprenta de carbon a noului BMW 330e Sedan este cu 20% mai mica decat cea a noului BMW 330i Sedan cand se utilizeaza o putere europeana medie in faza de utilizare. Cand automobilul se alimenteaza cu energie verde, amprenta sa de carbon este redusa cu pana la 60%.

    *Consumul de combustibil, emisiile CO2, consumul de energie si autonomia au fost calculate pe baza noului ciclu de testare WLTP si au fost adaptate la valori echivalente NEDC pentru a asigura comparatia intre automobile. Acestea pot varia in functie de dimensiunea anvelopelor alese. La aceste automobile, valorile CO2 pot diferi de cele publicate aici (in functie de legislatia nationala) pentru evaluarea impozitelor si a altor taxe legate de vehicul care sunt bazate (si) pe emisii CO2.

    Vizualizari: 1016
    Renault Master

    Renault Master

    Pret: 14.575 EUR, An: 2014, Kilometri: 335.500 detalii »

    Ford Focus

    Ford Focus

    Pret: 9.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 59.500 detalii »

    Toate anunturile »