rss

Mai puternic, mai rapid si mai agil: noul Macan Turbo vine cu 440 CP

  1. 30/09/2019
    Vezi toate fotografiile (4)

    Noul Macan Turbo a ocupat instantaneu pozitia de top in gama modelului SUV compact Porsche. Noul motor biturbo de 2,9 litri, cu 6 cilindri, din acest model de top a trecut prin multiple modificari si ofera acum 324 kW (440 CP), cu zece la suta mai mult decat predecesorul sau, la o capacitate cu 20% mai mica.
    Cu pachetul optional Sport Chrono, acest model poate ajunge de la zero la 100 km/h in 4,3 secunde - cu trei zecimi de secunda mai repede decat inainte. Viteza maxima este de 270 km/h (plus 4 km/h). Decelerarea a fost, de asemenea, imbunatatita: noul Macan Turbo vine cu puternicele Porsche Surface Coated Brakes (PSCB) montate din fabrica, ca parte a sasiului optimizat. La exterior, Macan Turbo se caracterizeaza prin detaliile de stil ale generatiei de model revizuite. Noul model de top se diferentiaza si datorita accentelor unice, cum ar fi sortul frontal specific Turbo si spoilerul de acoperis fix, cu designul sau cu doua aripi. Soferii si pasagerii deopotriva beneficiaza de interiorul imbunatatit al noului Macan, inclusiv scaune sport reglabile pe 18 cai si sistem BOSE® Surround Sound.
    Motor biturbo puternic, cu dispunere centrala a turbocompresorului
    Noul motor al modelului Macan Turbo de 2,9 litri, deja utilizat de Porsche pe modelele Cayenne si Panamera, este un motor de ultima generatie, cu asa numita dispunere turbo centrala (central turbo layout). Ambele turbocompresoare de evacuare au fost integrate in interiorul spatiului in V al cilindrilor. Galeria de evacuare a fost integrata in chiulasa, pentru o combustie extrem de eficienta. Traseele scurte de evacuare dintre camerele de ardere si turbocompresoare permit dezvoltarea rapida a puterii si un raspuns agil. Motorul ofera 29 kW (40 CP) mai mult decat motorul turbo de 3,6 litri, cu sase cilindri, de pe modelul precedent si un cuplu maxim de 550 Nm intre 1.800 si 5.600 rpm. Transmisia este asigurata de cutia de viteze cu dublu ambreiaj (PDK) cu sapte trepte si de tractiunea integrala Porsche Traction Management (PTM). Consumul de NEDC se ridica la 9,8 l / 100 km.

    Sasiul optimizat cu Porsche Surface Coated Brake
    Noul Macan Turbo vine cu sistemul de franare Porsche Surface Coated Brake (PSCB) in standard, pentru a se potrivi cu dinamica excelenta de conducere. Aceste frane inovatoare, de inalta performanta, sunt exclusiv pentru modelele Porsche si, cu o acoperire din carbura de tungsten pe discuri, ofera un raspuns mai rapid, uzura mai mica si pana la 90% mai putin praf de frana in comparatie cu franele conventionale din fonta. Discurile de frana lustruite si etrierele de frana vopsite in alb sunt caracteristice pentru PSCB si sunt acum disponibile ca optiune pentru toate celelalte modele Macan. Optiunile de suspensie pe aer, reglabila in inaltime, cu pistoane de ruliu optimizate si amortizoare hidraulice noi, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) si Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) sunt disponibile pentru o crestere suplimentara a dinamicii. Noile roti Macan Turbo de 20 inci sunt standard.

    Design unic, cu sort frontal turbo si aripa dubla in spate
    Noul Macan Turbo demonstreaza statutul sau de varf, datorita sortului frontal exclusivist, cu trei prize mari de aer si lumini frontale de inalta calitate, precum si farurile LED standard, inclusiv Porsche Dynamic Light System (PDLS). Din partea laterala, acest model de top se diferentiaza prin rotile Macan Turbo de 20 inci, praguri laterale Sport Design si oglinzi exterioare Sport Design in culoarea caroseriei. Spoilerul de plafon fix dezvoltat special, cu designul sau cu doua aripi, este tipic modelului Turbo. Sistemul de evacuare sport, dotare standard, poate fi recunoscut prin cele doua capete de evacuare argintii.

    Scaune sport reglabile pe 18 cai si sistem de sunet surround in standard
    Macan Turbo, noul model de top din gama, vine cu o echipare deosebita, de inalta calitate. Scaunele sport adaptive, cu tapiterie din piele, reglaj electric pe 18 cai si pachet de memorie confort, sunt incluse in standard. Atmosfera de inalta calitate este completata de plafonul in Alcantara si de pachetul de ornamente de interior din aluminiu periat. Volanul GT sport, incalzit, cunoscut de la modelul 911, este disponibil ca optiune pentru soferii sportivi.

    Porsche Communication Management (PCM) cu ecran tactil full HD de 10,9 inci este complet conectat la retea, standard, si este cuplat la un sistem BOSE® Surround Sound cu 14 difuzoare si o putere totala de 665 wati. Sistemul include navigare online cu informatii despre trafic in timp real si control vocal inteligent. Alte caracteristici standard includ Porsche Connect Plus, care este livrat cu un modul telefonic LTE, o cartela SIM integrata si un slot pentru o cartela SIM externa, precum si un hotspot Wi-Fi si numeroase servicii Porsche Connect.

    Lista de optiuni include acum si un suport pentru smartphone cu incarcare inductiva pe standardul Qi, pentru toate modelele Macan. Sunt, de asemenea, disponibile optiunile de parbriz incalzit, ionizator pentru imbunatatirea calitatii aerului din interior si noul asistent pentru blocajele de trafic, inclusiv controlul adaptiv al vitezei de croaziera. Pe langa faptul ca poate accelera si frana semi-automat pana la 60 km / h, sistemul ajuta soferul in cazurile de blocaje de trafic si de trafic lent.

    Vizualizari: 671
    Citroën C4 Picasso

    Citroën C4 Picasso

    Pret: 4.300 EUR, An: 2007, Kilometri: 203.500 detalii »

    Ford Focus

    Ford Focus

    Pret: 9.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 59.500 detalii »

    Toate anunturile »