rss

J.D. Power spune ca distanta dintre brandurile chinezesti de automobile si cele internationale se reduce treptat, dar sigur

  1. 03/10/2017
    Vezi toate fotografiile (1)

    Potrivit renumitei firme de consultant J.D.Power, diferenta de calitate dintre marcile chinezesti si brandurile international, prezente cu automobile in piata din China, continua sa se micsoreze, marcile chineze facand treaba mai buna decat rivalii lor globali in trei dintre cele opt categorii de calitate monitorizate.

    J.D. Power a declarat ca studiul “Initial Quality Survey” din acest an a aratat ca diferenta dintre marcile chineze si cele globale a scazut in medie la 13 probleme per 100 de vehicule dintre clientii intervievati, in scadere de la 14 per 100, anul trecut.

    Numarul reclamatiilor din studiu privind cumparatorii de autoturisme noi a scazut dramatic din 2000, cand firma de consultanta din California a inceput studiul calitatii in China. In acel an, cumparatorii de automobile marci chineze au identificat peste 396 de probleme la 100 de vehicule fata rivalii lor globali.

    Cele trei categorii in care brandurile chineze s-au prezentat usor mai bine in ceea ce priveste calitatea au inclus: interiorul automobilului, controale si afisaje si sistemele de infotainment.

    Top-ul "Initial Study Survey" a fost ocupat in continuare de Hyundai, Kia, Porsche, Lexus, Mazda si Audi, cu exceptia categoriei mici de SUV-uri, in care concureaza doar cateva modele de marci globale.

    Vizualizari: 742
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »