rss

DeutschMedia a pus mana pe contractul cu NASCAR

  1. 15/07/2007
  2. Tags: Daytona 500, Deutschmedia, Isc
    Vezi toate fotografiile (1)
    International Speedway Corp., cea mai importanta corporatie specializata in motorsport din America, a desemnat DeutschMedia ca agentie media. Un oficial al ISC a precizat ca noul partener, care va inlocui Mediaedge:cia, a fost ales pentru ca are bune legaturi in toate regiunile din America, dar si pentru expertiza sa in sporturile cu motor.

    "Ne-a impresionat propunerea lor, complexa si completa. Fara indoiala, gratie DeutschMedia toti proprietarii de circuite si organizatorii de competitie vor avea posibilitatea sa interactioneze cu publicatiile nationale si locale, iar fanii vor putea afla amanuntele care ii intereseaza", a declarat Leonardo Santiago, manager de comunicare al ISC.

    ISC este organizatorul cursei Daytona 500, care deschide in fiecare an sezonul in NASCAR, dar si al altor 100 de curse gazduite pe cele 13 circuite pe care le detine. ISC detine si  MRN Radio, cea mai mare retea radio independenta din SUA, precum si Americrown Service Corp., companie care ofera servicii de catering, vanzarea de produse alimentare si bauturi precum si de obiecte promotionale.

    Intre activitatile companiei mai merita amintite parteneriatul cu Group Motorise International, alaturi de care organizeaza evenimente pe circuitul Gilles Villenueve din Montreal, dar si faptul ca detine 50% din Motorsports Authentics, companie care distribuie materiale promotionale pentru mai multe echipe si piloti din NASCAR.

    Suma totala pe care ISC a investit-o in 2006 (ultimul an pentru care exista o analiza) in promovare nu a fost data publicitatii. Insa, potrivit TNS Media Intelligence, ISC a cheltuit anul trecut 874.000 de dolari doar pentru a promova cursa Daytona 500
    Vizualizari: 837