rss

Cel mai puternic Porsche Cayenne este un hibrid plug-in

  1. 13/09/2019
    Vezi toate fotografiile (7)

    Porsche continua sa se concentreze constant pe e-mobilitate, gama Cayenne urmand exemplul Panamera si prezentand acum un hibrid plug-in ca nou model de varf.
    Cayenne Turbo S E-Hybrid si Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe isi iau puterea de 500 kW (680 PS) din interactiunea inteligenta a unui motor V8 de patru litri (404 kW / 550 CP) cu unul electric, integrat cu transmisia Tiptronic S cu opt viteze (100 kW / 136 PS). Cuplul maxim al sistemului de 900 Nm este disponibil imediat de peste turatia de ralanti. Ambele modele accelereaza de pe loc la 100 km / h in 3,8 secunde si ating o viteza maxima de 295 km / h. Aceasta performanta exceptionala este asociata cu un nivel ridicat de eficienta: CayenneTurbo S E-Hybrid si Turbo S E-Hybrid Coupe pot parcurge pana la 40 de kilometri cu zero emisii. Consumul mediu masurat NEDC este de 3,9-3,7 l / 100 km (combustibil) si 19,6-18,7 kWh / 100 km (electric).
    In plus fata de cele doua modele de top, gama hibrida de la Porsche include acum noul Cayenne E-Hybrid Coupe, cu o putere a sistemului de 340 kW (462 PS), un cuplu de 700 Nm si o autonomie electrica de pana la 43 de kilometri. Cayenne E-Hybrid, care are acum un filtru de particule pentru benzina, este din nou disponibil la comanda.

    Viteze de pana la 135 km / h doar cu propulsia electrica
    La fel ca toate hibridele plug-in Porsche, noul model de top din gama Cayenne este unul dintre cele mai sportive automobile din segmentul premium - nu in ciuda propulsiei sale hibride, ci datorita ei. La modelele E-Hybrid Cayenne Turbo S, motorul electric este situat intre motorul V8 si transmisia Tiptronic S cu opt trepte.
    Cele doua motoare sunt interconectate printr-un ambreiaj de separare din interiorul modulului hibrid, denumit actuator electric al ambreiajului (ECA - Electric ClutchActuator). În modul de conducere E-Power, motorul electric poate propulsa automobilul pana la o viteza maxima de 135 km / h. Acesta poate fi utilizat si in celelalte moduri, pentru un impuls suplimentar. Aceste moduri pot fi selectate prin intermediul pachetului standard Sport Chrono (Hybrid Auto, Sport si Sport Plus). Porsche a preluat aceasta strategie de impuls de putere de la masina super sport 918 Spyder.

    Bateria litiu-ion este instalata sub podeaua spatiului de incarcare si are o capacitate de 14,1 kWh. Bateria de inalta tensiune poate fi complet incarcata in 2,4 ore cu incarcatorul de bord standard de 7,2 kW, la utilizarea unei conexiuni de 400 de volti cu o siguranta de 16 amperi. Procesul de incarcare dureaza sase ore de la o priza conventionala, la 230 volti si 10 amperi. Încarcarea poate fi programata si prin intermediul Porsche Communication Management (PCM) sau al aplicatiei Porsche Connect (pentru smartphone-uri si Apple® Watch).

    Sistem de stabilizare anti-ruliu, suspensiepe aer si frane ceramice in standard
    CayenneTurbo S E-Hybrid si CayenneTurbo S E-Hybrid Coupe vin bine echipate din fabricatie: printre dotarile standard se numara Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) - sistemul electric de stabilizare anti-ruliu, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) cu diferential blocabil pe puntea spate, sistemul de franare de inalta performanta Porsche Ceramic Composite (PCCB), jante din aliaj usor de 21 inci cu design Aero, inclusiv pasaje ale rotilor in culoarea caroseriei, servodirectie Plus, si pachet Sport Chrono. Suspensia de aer adaptabila cu trei camere, inclusiv Porsche Active Suspension Management (PASM), asigura un spectru larg de dinamici tipice de conducere Porsche si o calatorie confortabila. Jantele din aliaj usor de 22 inci si directia pe puntea spate sunt de asemenea disponibile ca optiuni.

    Conectivitate completa si climatizare auxiliara standard
    Toate modelele Cayenne includ conectivitate completa standard. Aceasta permite navigarea online cu informatii despre trafic in timp real, control vocal inteligent online si servicii extinse Porsche Connect - inclusiv cautarea statiilor publice de incarcare. Optiunile suplimentare pentru toate modelele Cayenne includ wireless Apple Car Play®, noi porturi USB-C si un suport pentru smartphone cu functie de incarcare inductiva. Toate modelele hibride de la Porsche au aer conditionat auxiliar. Acesta poate fi controlat de la distanta, direct prin PCM si prin aplicatia Porsche Connect, si permite incalzirea si racirea vehiculului chiar si atunci cand motorul nu este pornit.

    Toate modelele Cayenne sunt dotate cu faruri LED, sistem cruise control cu functie de limitare a vitezei, camera pentru protectie pentru pietoni si Park Assist in fata si spate - inclusiv camera de asistenta la mersul cu spatele pentru modelele Cayenne Coupe. Accesoriile optionale includ faruri cu matrice LED, afisaj pe parbriz, sistem de vizualizare pe timp de noapte cu camera termica si copilot digital Porsche InnoDrive, inclusiv control de croaziera adaptiv, asistenta pentru pastrarea benzii, recunoasterea semnelor rutiere, ghidare activa a benzii, asistenta pentru intersectii si franare de urgenta.

    Un dublu debut: Cayenne Coupe ca hibrid V6 si V8
    Cu Cayenne Coupe, Porsche a adaugat o varianta si mai sportiva la linia sa de succes SUV. Reperele coupe includ linii mai ascutite, cu plafonul si partea din spate unice, un spoiler spate adaptiv, o bancheta spate cu caracteristicile a doua scaune individuale si doua design-uri diferite ale acoperisului: un acoperis panoramic, din sticla, ca standard si un acoperis din fibra de carbon, optional. Ca si modelul de baza, SUV-ul coupe este acum disponibil in doua versiuni hibride diferite: echipat cu motorul V8 biturbo de 4,0 litri sau cu un turbo V6 de 3,0 litri. Noul Cayenne E-Hybrid Coupe are o putere de sistem de 340 kW (462 CP) si un cuplu al sistemului de 700 Nm. Impreuna cu pachetul standard Sport Chrono, ajunge de pe loc la 100 km / h in 5,1 secunde (5,0 secunde cu pachetele sport usoare) si are o viteza maxima de 253 km / h. Consumul mediu conform noului ciclu de conducere european (NEDC) este de 3,2-3,1 l / 100 km (combustibil) si 18,7 - 17,7 kWh / 100 km (electric). Autonomia in mod pur electric este de pana la 43 de kilometri.

    Vizualizari: 2087
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »