© 2025 Auto.ro
Vanzarile inregistrate in luna ianuarie se materializeaza intr-un procentaj de 5.1%, un lucru imbucurator pentru producatorul german avand in vedere ca in aceeasi perioada a anului precedent, Audi a punctat doar 3.9%.
Pentru Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Management pentru vanzari si marketing al Audi, acest triumf este explicat in primul rand prin gama larga si variata de modele pusa la dispozitie de producator. Numai in 2008, acesta a implementat pe piata auto 12 noi modele. "In mod special, in vremuri diferite ca acestea este crucial ca noi sa le oferim clientilor nostri exact ceea ce isi doresc. Trebuie sa oferim modele atragatoare si sportive, care vor genera entuziasm printre fanii Audi. In 2009 vom ramane in ofensiva” a adaugat Schwarzenbauer.
Pana in anul 2015, compania isi propune lansarea a 40 de modele, toate beneficiind de o tehnologie evoluata. Investitia anuala in dezvoltarea produselor se ridica la 2 miliarde euro.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania