rss

Mazda se concentreaza pe comercializarea flotelor

  1. 08/06/2010
  2. Categoria: Mazda
    Vezi toate fotografiile (1)

    Mazda isi extinde orientarea la nivel european asupra flotelor, avand ca obiectiv castigarea de cota de piata si cresterea penetrarii in sectorul corporate pe mai multe piete din Europa.

    In anul financiar incheiat la 31 martie 2010, Mazda Motor Europa a vandut 239.000 de unitati in Europa, dintr-un total de 1,193 milioane la nivel global. Cu toate acestea, vanzarile de flote Mazda au reprezentat mai putin de 15% din volumul comercializat in Europa.


    Aproximativ jumatate din vanzarile de flote Mazda in Europa au avut loc in Marea Britanie si in Olanda, unde compania Mazda a inregistrat o crestere a numarului de unitati vandute prin flote cu 20.000 de autovehicule, comparativ cu anul anterior. Evolutia s-a datorat orientarii asupra sectorului de leasing si companiilor puternice care utilizeaza flote.


    La baza strategiei folosite se afla gama de modele in frunte cu Mazda6 si Mazda3, alaturi de Mazda2, Mazda5, CX-7 si celebrul "icon car" Mazda  MX-5, acestea castigand numeroase premii pentru atractivitate, fiabilitate, costurile reduse de intretinere si, in multe cazuri, valori reziduale foarte scazute.


    Multe companii multi-nationale construiesc politicile masinilor de companie plecand de la emisiile de CO2 chiar si in tari precum Germania, unde, spre deosebire de Belgia, Olanda si Marea Britanie, nu exista o legatura directa intre regimul taxelor rutiere si emisii.


    Mazda Motor Europa deruleaza in prezent, la nivel european, parteneriate cu un numar mare de companii de leasing si de management de flote printre care se numara: ALD Automotive, Arval, ING Car Lease si LeasePlan. Printre companiile care utilizeaza flote Mazda se regasesc Bosch, GE si Siemens.

    Vizualizari: 1151