rss

Noua Skoda Octavia Scout: capacitate de tractare imbunatatita si performante remarcabile in off-road

  1. 18/08/2014
  2. Categoria: Skoda
    Vezi toate fotografiile (2)

    Deschizator de drumuri, aventurier pentru intreaga familie si un autovehicul potrivit pentru tractarea poverilor mari – noul model Skoda Octavia Scout este un automobil polivalent si puternic, atat pe asfalt, cat si in off-road. Tehnologia de ultima ora a tractiunii integrale, care utilizeaza un cuplaj Haldex-5, motoarele de inalta performanta, garda la sol marita, unghiul de atac imbunatatit si pachetul pentru drumuri grele asigura posibilitati nelimitate, chiar si pe teren accidentat.

     

    Noul model Skoda Octavia Scout, care va fi disponibil in showroom-uri incepand cu aceasta toamna, este un real aventurier pentru familie si timp liber. Cel mai recent model ofera „putin mai multa masina” in toate aspectele. In plus fata de nivelul avansat de functionalitate, dotarile „Simply Clever”, precum si cea mai recenta tehnologie pentru siguranta si confort, noua Octavia Scout impune de asemenea noi standarde pentru capacitatea de tractare, abilitati de urcare in rampa si deplasare pe teren accidentat.

     

    Noua Skoda Octavia Scout este un autovehicul excelent pentru tractarea poverilor mari. Poate remorca pana la 2 tone – o capacitate de tractare cu 25% mai mare decat inainte. Indiferent daca tractati o rulota, o remorca pentru cai sau o barca, capacitatea de tractare mai mare asigura maximum de flexibilitate in situatiile cotidiene.

     

    Noua Octavia Scout beneficiaza si de o capacitate imbunatatita de urcare a pantelor. Gratie unghiurilor de atac si degajare marite, care sunt acum de 16,7 grade in fata si de 13,8 grade in spate, masina poate aborda fara dificultate zone mai dificile si cu inclinatie mai mare.

     

    Diferentialul Blocabil Electronic (EDL), disponibil in dotarea standard, asigura demaraje confortabile la viteze mici. EDL actioneaza pe ambele punti, fata si spate si actioneaza ca un blocaj intre roti. Noua Octavia Scout dispune standard si de sistemul de Control Electronic al Stabilitatii (ESC). Modul ESC in doua trepte poate fi adaptat pentru a corespunde diferitelor confitii de mers, prin simpla apasare a unui buton.

     

    Noua tractiune integrala standard a modelului Octavia Scout asigura caracteristice dinamice optime, siguranta activa de varf si un consum redus de carburant, utilizand cea mai noua tehnologie pentru tractiune integrala, care are la baza cuplajul Haldex-5. Distributia de putere intre cele patru roti depinde intotdeauna de conditiile de mers. In timpul decelerarii sau in conditiile unei sarcini reduse, cea mai mare parte a puterii ajunge la puntea fata, ceea ce economiseste carburant. Imediat ce este nevoie de mai mult cuplu sau daca rotile au nevoie de mai multa tractiune, rotile din spate sunt activate lin, in cateva milisecunde. Pierderea tractiunii este practic imposibila. In comparatie cu un cuplaj Haldex-4, care a fost utilizat inainte la Octavia Scout, noua tehnologie este cu 1,4 kg mai usoara.

     

    Pentru utilizarea in off-road, modelul dispune de o garda la sol mai mare. In comparatie cu modelul Octavia standard, cresterea este de 31 de mm, la un total de 171 mm. In plus, pachetul pentru drumuri grele, cu scuturi de protectie suplimentare sub caroserie, reprezinta acum o dotare standard. Aceasta protejeaza partea de sub masina impotriva deteriorarii mecanice si previn patrunderea murdariei in compartimentul motor.

     

    Imaginea uimitoare a modelului Octavia Scout este perechea perfecta pentru tehnologia sa off-road. Jantele din aliaj de 17 inch si anvelopele 225/50 R17 sunt dotari standard. Barele rezistente din fata si din spate, cu protectii din plastic negru si aplicatii argintii cu design off-road subliniaza robustetea automobilului. Din profil, Scout atrage atentia cu bandouri din plastic negru si oglinzi cu aspect de aluminiu. Barele de pe plafon sunt disponibile si cu finisaj cu efect de aluminiu.

     

    Noile motoare ale modelului Octavia Scout sunt mai puternice, precum si cu 20% mai ecologice. Sunt disponibile 3 motoare, unul pe benzina si doua diesel. Economiile de carburant rezulta din reducerea cu 29 kg a masei, imbunatatirile aduse tehnologiei de tractiune integrala, precum si utilizarea motoarelor eficiente Green tec, cu sistem Start-Stop si functie de recuperare a energiei de franare, in dotarea standard. Toate cele trei motoare corespund cerintelor normei de poluare Euro, care  va intra in vigoare in septembrie 2014.

     

    Motorul diesel de varf pentru Skoda Octavia Scout este un 2.0 TDI/135 kW (184 CP), care beneficiaza de atractiva combinatie cu transmisia automata cu sase trepte de viteza (DSG) si tractiune integrala. Este prima data cand aceasta combinatie este disponibila pentru un automobil Skoda. Motorul 2.0 TDI/110 kW (150 CP) este disponibil doar cu transmisie manuala cu sase trepte de viteza. Propulsorul 1.8 TSI/132 kW (180 CP) pe benzina, care poate echipa modelul Octavia Scout, este disponibil impreuna cu o transmisie DSG automata, cu case trepte de viteza.

     

    Vizualizari: 7903