rss

Renault: De la low-cost la branduri premium

  1. 21/06/2012
  2. Categoria: Renault
  3. Tags: Alpine, Dacia, initiale paris, Renault
    Vezi toate fotografiile (7)

    Dupa ce a cucerit Europa cu modelele low-cost Dacia, francezii de la Renault planuiesc sa intre pe segmentul autoturismelor de lux, in acest sens pregatind doua noi branduri: Alpine si Initiale Paris. Daca in oferta primului se vor regasi masini sport, sub umbrela Initiale Paris vor fi lansate autoturisme exclusiviste.

    Pentru a reduce din dependenta de piata auto europeana, dar si pentru a profita de ritmul de crestere al industriei pe pietele emergente, Renault planuieste sa se extinda in directia premium, prin lansarea a doua marci de lux.

    Astfel, apetitul din ce in ce mai evident al clientilor pentru masinile sportive va fi satisfacut prin readucerea pe scena auto a legendarului brand Alpine. Vestea reinvierii celebrului nume a fost deja punctata de prototipul Alpine 110-50, model ce aniverseaza 50 de ani de la lansarea emblematicului Alpine Berlinette.

    In ceea ce priveste Initiale Paris, acest brand va fi raspunsul celor de la Renault pentru gama de modele premium DS a rivalilor de la Citroen. Primul model ar putea fi construit pe platforma Mercedes E-Klasse, iar debutul oficial ar putea fi programat cel mai devreme in 2015.

    Asadar, noul plan Renault contureaza o oferta viitoare compusa din patru branduri: Dacia cu ale sale modele low-cost, Renault ca marca de volum, Alpine va sta sub semnul sportivitatii si Initiale Paris va fi destinat unei clientele exigente, consumatoare de lux.

    Renault va lua o decizie finala cu privire la brandurile Initiale Paris si Alpine pana la finalul acestui an.

    Vizualizari: 2030