rss

(Re)descoperiti gama Renault complet reinnoita

  1. 24/04/2017
  2. Categoria: Renault
    Vezi toate fotografiile (33)
    Noua gama Renault include acum de la automobile electrice 100% cu autonomie majorata, la automobile de oras cu capabilitati sportive demonstrate pe circuit, SUV-uri competente si autovehicule utilitare cu tractiune integrala.
    Pe circuitul de la Academia ATA de langa Bucuresti, Renault Romania ne-a dezvaluit armele secrete de care dispune, pentru a contracara ofensiva concurentilor pe toate segmentele.

    ZOE propune o noua autonomie de 400 km 100% electrica (NEDC)

    Echipata cu noua baterie Z.E. 40, Renault ZOE permite o autonomie de 400 km NEDC (echivalentul unei distante reale de 300 km in mediu urban si limitrof) dupa doar o singura incarcare. Autonomia de 400 km NEDC inseamna o distanta dubla fata de cea avuta de modelul anterior si este cea mai buna autonomie disponibila pe toate automobilele 100% electrice destinate publicului larg din Romania.

    ZOE este cel mai bine vandut vehicul electric din Europa si ofera o reala alternativa la automobilele cu motor termic.
    Noua baterie elimina bariera psihologica din procesul de achizitie a unei masini electrice, din moment ce acum utilizatorii ZOE pot calatori mai departe si se pot bucura de o varietate de destinatii fara a-si face griji cu privire la incarcare.

    Autonomia ZOE in kilometri cu o incarcare completa:
    Bateria Z.E. 40 (41kWh)
    Noua baterie este disponibila inca de pe versiunea de baza Life

     CERTIFICAREA CICLULUI NEDC - CONDITII DE TRAFIC REALE (URBAN) SI CLIMATUL TEMPERAT IN ZONA SUBURBANA

     


     

     

     

    CERTIFICAREA CICLULUI NEDC (1)

    CONDITII DE TRAFIC REALE (URBAN) SI CLIMATUL TEMPERAT IN ZONA SUBURBANA

     

    Bateria Z.E. 40 (41kWh)


    Noua baterie este disponibila inca de pe versiunea de baza Life


     

     

     

    400km

     

     

    300km


    Bateria de 22kWh

    Bateria standard este acum disponibilă pentru versiunea Life



     

    240km

     

    170km


    Timpul de incarcare pentru bateria Z.E. 40 este similar cu cel al bateriei standard, astfel incat procesul nu dureaza mult. De exemplu, sunt necesare doar 30 de minute in medie pentru a incarca bateria pentru inca 80 km de mers, daca masina este conectata la unul dintre puncte de incarcare (4).


    Inovatie care dubleaza capacitatea bateriei fara a creste costurile
    Noua baterie Z.E. 40 ofera 41kWh de energie utila, echivalent cu aproape dublu capacitatea de stocare a bateriei standard ZOE (22kWh de energie utila).

    Dezvoltata in parteneriat cu LG Chem, bateria foloseste tehnologia litiu-ion cu densitate mai mare de acumulare a energiei. Inginerii Renault si LG au reusit sa creasca capacitatea de stocare fara a face bateria mai mare sau mult mai grea. Aceasta a fost optimizata lucrand pe chimia pilelor pentru a creste densitatea lor energetica, in loc de a suprapune module de baterii suplimentare, o tehnica folosita uzual.

    Aceasta noua tehnologie majora a fost dezvoltata, asigurand in acelasi timp fiabilitatea si siguranta bateriei.
    Capacitatea mare de stocare a bateriei asigura o autonomie mai mare gratie activitatii meticuloase care a avut loc la integrarea bateriei in vehicul. Sistemul de management electronic al bateriei optimizeaza folosirea energiei in miscare, in timp ce noul sistem de circulare a aerului mentine temperatura bateriei la nivel constant.

    ZOE: conceput si produs in totalitate de Renault
    Asa cum isi concepe si isi produce majoritatea trenurilor de rulare, Renault a conceput si produs ZOE gratie nu doar experientei dobandite ca pionier in lumea mobilitatii electrice si ca prim brand de autovehicule electrice, dar si multumita rolurilor sale tehnice si sportive in Campionatul FIA Formula E. Know-how-ul Grupului Renault isi are radacinile in Franta, unde vehiculele si componentele sale de mare valoare sunt concepute si produse.

    La fel ca bateria de 22kWh, noua baterie Z.E. 40 este asamblata in fabrica Flins din apropiere de Paris, aceeasi fabrica responsabila pentru productia modelului Renault Clio.

    Modelul ZOE a fost conceput si tehnologizat la Centrul Tehnologic Renault din Guyancourt, de langa Paris.

    Motorul R90 este produs la fabrica Renault Cleon din Normandia, un punct cheie in domeniul productiei de motoare si sisteme de transmisie. Lansat in primavara anului 2015 si cunoscut initial ca R240, acest motor a fost dezvoltat in intregime de Renault si a dus la completarea a 95 de brevete.

    Carcasa care permite integrarea bateriei in ZOE, precum si sistemele de suspensie fata si spate, au fost concepute de Divizia de Inginerie Vehicule Electrice si Sasiuri a Groupe Renault si sunt produse in fabrica Renault din Le Mans.

    Niveluri de echipare: mai multe optiuni si caracteristici

    Noul model ofera caracteristici noi pentru nivelurile de echipare: doua culori noi pentru caroserie (rosu intens si gri titan). De asemenea, exista noi optiuni de interior care ofera un design modern si mai stralucitor: contur cromat al consolei R-LINK, tipar geometric alocat bordului si un finisaj gri metalic lucios fume pentru gravajul manetei de viteze, ramele difuzoarelor, oglinzi reglabile electric, jante noi si elemente de tapiterie noi pentru versiunile INTENS.

    Versiunea INTENS vine acum tapiterie noua si jante noi de aluminiu de 16 inch in doua tonuri. Exista un plus de rafinament la interior, gratie unui nou finisaj pe negru a tapiteriei si diferitelor materiale din habitaclu. De asemenea, un nou pachet interior albastru este disponibil pentru versiunile de top.

    Noul Renault KOLEOS in avanpremiera in Romania va fi disponibil pentru vanzare in iunie 2017
    Stil si dotare exclusivista
    Dezvaluit la Beijing, in aprilie 2016 si deja comercializat in Australia, Turcia, tarile din Golf si in unele tari din America de Sud si Asia.
    Noul model este un SUV autentic, de segment D, cu design impunator, tractiune integrala, aptitudini in teren accidentat, avand garda la sol de 210 mm, un interior rafinat si confortabil, cu 5 locuri si tableta multimedia R-Link 2. Noul Koleos combina stilul robust de SUV cu rafinamentul si confortul unei berline.
    In functie de nivelul de echipare, clientii vor putea alege o tapiterie din textil sau piele, bare de plafon din aluminiu, card "maini libere", asistenta la parcare fata si spate, sistemul multimedia R-Link 2 cu ecran tactil de 7", harta Europei, Bluetooth, radio digital. Pe versiunile de echipare superioare, noul SUV ofera jante din aliaj de 18'', faruri cu tehnologie LED Pure Vision, tapiterie din piele Riviera Noir Titane, Gris Platine sau Marron Sienne si ambianta luminoasa interioara, camera de marsarier si R-Link 2 cu un ecran tactil de 8.7”, sistemul „Easy Park Assist” si sistemul audio Bose.

    Noul Captur completeaza gama Renault de modele crossover
    Noul Captur, crossover-ul urban cel mai bine vandut in Europa in 2016, cu 215,670 de unitati, se reinventeaza prin design si tehnologie, mentinand caracterul practic.  

    Posibilitati multiple de personalizare

    Captur mentine elementele esentiale care au contribuit la succesul sau, inclusiv caroseria in doua nuante. Posibilitatile de personalizare au fost insa extinse, iar clientii pot alege acum dintre peste 30 de combinatii diferite pentru a-si personaliza propria masina. Noul model face un pas mai departe in acest proces al diferentierii, propunand sase pachete de personalizare a interiorului si o diversitate de culori – Ivory, Ocean Blue, Caramel, Red si Satin Chrome. Pentru exterior sunt propuse cinci pachete: Ivory, Ocean Blue, Capuccino, Red si Atacama Orange (pentru suruburile rotilor si protectiile pentru pasajele rotilor).
    Design crossover accentuat, interior rafinat si elemente tehnologice intuitive

    Noul Captur este echipat, in functie de versiune, cu proiectoare full LED Pure Vision. Aceasta tehnologie rafineaza design-ul exterior si imbunatateste siguranta, oferind o mai mare eficienta. Luminile de zi cu LED, in forma literei « C », sunt integrate in bara de protectie inferioara, recreand astfel identitatea luminoasa a brand-ului. Luminile din spate sunt dotate cu aceeasi semnatura, vizibila atat noaptea, cat si ziua.

    Captur a fost reproiectat pentru a se incadra in noua linie de design propusa de fratele sau mai mare, Kadjar. Astfel, grila a fost redesenata, primind o noua banda cromata. Bara de protectie include noi elemente de design, care subliniaza personalitatea aventuriera a modelului Captur. Patru tipuri de pneuri sunt disponibile pentru primele trei niveluri de echipare: doua de 16”, Extrême & Adventure, si doua de 17”, Emotion & Explore.
    De la al treilea nivel de echipare, Captur poate fi echipat cu un pavilion vitrat fix. Disponibil numai in configuratie in doua nuante, aceasta noua caracteristica imbunatateste lumina ambientala in cabina.

    Design-ul interior este mai rafinat datorita materialelor de calitate, elementelor cromate fine si culorilor sobre, dar elegante. De asemenea, volanul a fost reproiectat, iar schimbatorul de viteze adopta un stil nou. Panourile portierelor au fost redesenate, integrand armonios butoanele de comanda. Plafonul are elemente de iluminare cu LED si lumini individuale de lectura.
    Pe versiunile de top, noul design al scaunelor imbunatateste suportul lateral. 

    Un plus de tehnologie pentru confort

    Totodata, Captur isi pastreaza caracteristicile cele mai practice, inclusiv sertarul Easy Life si tapiteria detasabila. Avand preocuparea de a satisface nevoile tuturor clientilor sai, noul model propune trei sisteme multimedia: Media Nav Evolution, Renault R-Link Evolution si sistemul R & Go, disponibil de la nivelul de intrare in gama.
    Pentru prima data in segmentul sau, Renault ofera sistemul de avertizare asupra unghiului mort „Blind Spot Warning” si sistemul "Easy Park Assist", ambele disponibile pe versiunile superioare. Pentru o experienta acustica unica, printre optionale gasim si calitatea premium Bose® Sound System.


    O gama Renault complet reinnoita, cea mai tanara din Europa



    Din 2012, Renault a modernizat si extins complet gama. In doar cinci ani, nu mai putin de 11 noi modele au fost lansate, in timp ce alte 15 au fost revizuite. Renault nu este doar cel mai mare producator francez de autovehicule, are acum si cea mai tanara gama din Europa.


    Cu cea mai recenta versiune re-stilizata a modelelor sale, marca isi innoieste oferta si isi reafirma ambitiile in segmentul de crossover cu trei vehicule:

    -    Noul Captur, crossover urban personalizabil de segment B
    -    Noul Koleos, lansat la nivel international in 2016 , un vehicul de segment D care reuneste calitatile unui SUV si utilitatea unei berline de segment mare.
    -    Kadjar, lansat in Romania in 2015, crossover de segment C, seducator si aventurier.

    Extended Grip, Renault X-Track si Renault Master 4x4 : noi solutii de mobilitate crescuta
    Tehnologia Extended Grip pe Kangoo, Trafic si Master

    Intreaga gama de vehicule comerciale de serie propune tehnologia Extended Grip: din 2013 pe Kangoo, iar pe Master si Trafic incepand cu jumatatea anului 2014.
    Extended Grip imbunatateste puterea de tractiune a rotilor, la pornire si la viteza mica pe suprafete de drum accidentat sau suprafete alunecoase cum ar fi zapada, noroi sau nisip. Acest sistem intervine atunci cand este activat manual de catre utilizator. Intr-adevar, in cazul in care sistemul detecteaza ca rotile motrice patineaza, iar celelalte sunt imobile, intuieste ca aderenta este foarte scazuta si reduce puterea motorului. Considerand ca, pentru a permite un start pe zapada, noroi sau gheata, cel mai bine este ca rotile sa fie lasate sa se roteasca pentru a gasi aderenta, dar mai ales pentru a prinde viteza, folosind putina aderenta disponibila. Utilizatorul mentine apoi controlul puterii motorului prin actionarea asupra pedalei de acceleratie.

    Tehnologia Renault X-Track pe Kangoo, Trafic si Master

    Renault X-Track pe gama de utilitare transforma un vehicul utilitar de serie cu tractiune 4x2 intr-o versiune capabila sa ruleze pe drumuri dificile. Aceasta transformare este realizata de Poclain Véhicules, expert in domeniul mobilitatii sporite si partener vechi al marcii Renault.

    Tehnologia Renault X-Track poate oferi o mobilitate superioara pe teren accidentat, pe drumuri inzapezite sau pe rute degradate. Aceasta ofera abilitati de mobilitate superioare celor obtinute cu ajutorul sistemului Extended Grip. Este o alternativa la sistemul de tractiune integrala, atunci cand utilizarea nu se face in conditii foarte dificile.

    Acest sistem actioneaza asupra a 4 componente ale masinii:
    -    Diferentialul cu alunecare limitata : instalat in cutia de viteze, in locul celui obisnuit. Este un sistem mecanic de transfer a cuplului bazat pe frictiunea a 8 discuri dispuse alternativ. 
    -    Suspensie inaltata:  inaltarea vehiculului permite trecerea obstacolelor neobisnuite care pot fi intalnite pe drumuri dificile. Garda la sol a vehiculului este crescuta cu aproximativ 30 mm pe Kangoo si cu 40mm pe Trafic si Master.
    -    Protectie pentru sasiu: scutul de sub motor (3 mm) protejeaza carterul (Kangoo, Trafic si Master). Scutul pentru sasiu (2 mm) protejeaza conductele de frana si combustibil de sub podea (pe Kangoo).
    -    Pneuri « Mud & Snow » : acestea permit vehiculului sa ruleze pe teren dificil. Ele faciliteaza evacuarea apei, a zapezii si a noroiului care pot obstructiona banda de rulare si transmit la sol cuplul motor necesar pentru progresia vehiculului.

    Renault Master 4x4

    Renault Master 4x4 este realizat in colaborare cu Oberaigner Automotive, un carosier german cu expertiza in domeniul tractiunii integrale. Transmisia modelului dispune de 2 moduri de functionare: mod 4x2 (drumuri usoare) si modelul 4x4 pentru rutele mai dificile. In modul 4x4 Renault Master ofera un rulaj sigur pe drumuri cu pante, teren alunecos, zone noroioase, etc.

    Acest sistem actioneaza asupra a 5 componente ale masinii:
    -    Transmisia 4x4 (4 roti motrice): pentru mai multa mobilitate. In modul 4x2, intregul cuplu al cutiei de viteze este trimis de catre cutia de transfer la puntea spate. In modul 4x4, cuplul este impartit intre trenuri de rulare in functie de incarcarea, trenul de rulare cel mai incarcat primeste cel mai bun cuplu.
    -    Reductorul (rapoarte scurte) pentru un cuplu mai mare. Un reductor este de asemenea, activabil pentru conditii dificile, marind cuplul motor in afara cutiei de viteze cu circa 40%. Cand reductorul este dezactivat, roata cutiei de transfer la raportul 1: 1 este in angrenare cu roata cutiei de viteze (in modul 4x4 sau modul 4x2). Cand reductorul este activat, roata cutiei de transfer la raportul 1: 1,42 este in raport cu treapta cutiei de viteze (in modul 4x2 sau modul 4x4).
    -    Suspensie inaltata:  65 mm pentru rotile din fata, iar pentru cele din spate 58 mm
    -    Protectie pentru sasiu: scuturi pentru motor si sasiu pentru a proteja carcasa si conductele de frana si de combustibil de sub podea.
    -    Pneuri « Mud & Snow ».

    Renault si strategia sa de motorsport


    Renault a avut o implicare neintrerupta in Formula 1 timp de aproape 40 de ani. In 1977, Renault a revolutionat competitia cu introducerea motorului turbo, o tehnica ce a devenit repede norma in acest sport. Marca a participat la mai mult de 600 competitii Grand Prix, obtinand 168 de victorii, 12 titluri de Constructor si 11 titluri pentru piloti.

    Prin decizia de a continua implicarea in Formula 1, Renault confirma faptul ca vede motorsportul ca pe o parte esentiala a identitatii brandului. Formula 1 este simbolul suprem al pasiunii pentru automobile, iar pasiunea defineste marca Renault, lucru exprimat prin semnatura de brand, "Passion for life". Pe langa faptul ca seduce multi clienti, Formula 1 determina motivatia angajatilor. Fiind varful culminant in motorsport, Formula 1 impune excelenta tehnologica si operationala. Acest domeniu este oportunitatea perfecta unde Renault poate prezenta expertiza tehnologica pe care o foloseste pentru produsele sale in beneficiul clientilor.

    Formula 1 este un mijloc pentru Renault de a accelera dezvoltarea si de a ramane in fruntea progresului tehnologic in acest sport. De asemenea, permite ca Renault sa construiasca punti de legatura intre tehnologiile avansate utilizate in campionatul mondial si masinile sale de serie, in special in domeniile vehiculelor electrice si hibride.

    In acord cu angajamentul sau in F1, Renault va dezvolta gama sa RS prin intensificarea investitiilor cu scopul de a fi activ pe fiecare continent si pe cat mai multe segmente, cu vehicule care raspund pietelor cu nevoi diferite.  

    Formula 1 sustine promovarea gradul de constientizare a brandului Renault si imaginea sa in toate pietele sale din intreaga lume.






    Vizualizari: 1519