rss

PEUGEOT 308 RACING CUP: NASCUT PENTRU A CONCURA

  1. 01/09/2015
  2. Categoria: Peugeot
    Vezi toate fotografiile (2)

    Inginerii PEUGEOT SPORT si-au focusat intreaga atentie pe modelul PEUGEOT 308, astfel incat toatA chintesentA know-how-ului si a expertizei dobandite sA ia forma versiunii 308 GTi by PEUGEOT SPORT, cel mai radical model din gama MArcii. InsA acestia nu s-au multumit cu succesul deja obtinut si au hotArat sA meargA mai departe lansand o nouA provocare: dezvoltarea versiunii de curse a acestui model. Tranzitia de la versiunea de stradA la cea de pistA a condus la aparitia PEUGEOT 308 Racing Cup!

    ConceputA de designerii Peugeot, alura aerodinamicA cu proportii generoase a  PEUGEOT 308 Racing Cup este simbolul evident ale inovatiilor tehnologice, pro-puse de marcA in motorsport. Noua versiune va satisface chiar si pe acei clienti deo-sebit de pretentiosi,  avizi dupA performantA si senzatii inedite la bord. Propulsat de acelasi motor de 1.6-litri THP ca cel ce se ascunde sub capota modelului 308 GTi by PEUGEOT SPORT, 308 Racing Cup dezvoltA 308 CP (+38CP comparativ cu 308 GTi by PEUGEOT SPORT) incA din prima fazA de dezvoltare!

    O siluetA atractivA, sportivA

    Alura, liniile si finetea aerodinamicA denotA din prima clipA ADN-ul modelului. Avand ca model de bazA PEUGEOT 308GTi by PEUGEOT SPORT, recunoscut pentru caracterul asertiv, 308 Racing Cup vine cu propriul look cu linii musculoase, distinctive.
    Arcadele noului PEUGEOT 308 Racing Cup au fost mArite pentru a gAzdui jantele ample, conferind un look atletic, inconfundabil. Acest lucru este, fArA indoialA, indi-cat si de ecartamentul mArit la 1.910 mm - 106 mm fatA de versiunea 308 GTi by PEUGEOT SPORT.
    Spoilerele din fatA si spate cat si splitter-ul frontal sunt specifice versiunii 308 Rac-ing Cup, conferind o notA agresivA eficientei aerodinamice.
    Deosebit de distinctive sunt si jantele pe 18” ce pot fi echipate cu anvelope de ploaie sau de uscat (27/65).


    Tehnologie on-board

    Propulsorul de 1.6-litri THP este derivat direct din sistemul de propulsie, care ac-tioneazA versiunea 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Specialistii in motorizAri ai MAr-cii de la Vélizy i-au imbunAnAtAtit performanta, pentru a face fatA cu succes con-curentei ridicate din domeniul motorsport. In acest mod, dar si prin echiparea cu sis-temul turbo sau 208T16, PEUGEOT 308 Racing Cup a depAsit deja performanta atinsA de 308. Dezvoltarea ulterioarA va oferi posibilitatea de a atinge o performantA mai mare cu adevArat revolutionarA.
    PEUGEOT 308 Racing Cup imprumutA, de asemenea, elemente ale suspensiei din versiunea de stradA, precum pivotii si axul spate. Pe alte segmente, cu scopul de a adapta masina la curse, inginerii MArcii au optat pentru anumite piese specifice, precum discurile de franA cu 6 pistoane. De altfel, cutia de viteze secventialA  in 6 trepte este propusA alAturi de padelele volan.
    Greutatea noului PEUGEOT 308 Racing Cup s-a numArat printre prioritAti, fiind re-dusA la 1.000 kg - 1.050 kg.

    Perspectiva unei cariere internationale

    Versiunea PEUGEOT 308 Racing Cup va fi disponibilA incepand cu sfarsitul anului 2016 clientilor din intreaga lume. Se preconizeazA ca successor al RCZ Racing Cup atat in campionatele de tip “single-make” cat si in competitiile de sedan si versiuni sport precum VLN din Germania, CER din Spania, CITE in Italia si BGDC in Belgia, chiar si in cadrul campionatelor de andurantA precum 24H Series.

    Un cocktail tentant dezvAluit la Frankfurt

    Versiunea PEUGEOT 308 Racing Cup va fi expusA in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt ce va avea loc in intervalul 17-27 Septembrie. Apoi, in lumina reflectoare-lor de la Frankurt, va fi prezentat publicului larg pentru prima oarA la Paul Ricard, Franta, in cadrul unei demonstratii  stabilite pentru finala Turneului  2015 GT  (24-25 Octombrie).


    Informatii tehnice
    Motorizare
    Tip: propulsor de 1.6-litri THP de la 308 GTi by PEUGEOT SPORT (sistem turbo pre-luat de la 208 T16)
    Putere: 308Cp
    Capacitate cilindricA: 1.600cc
    Putere max: cel putin 308CP
    Diametru teavA de esapament: 70mm
    Rezervor: standard
    Injectie: directA, la inaltA presiune

    Transmisie
    Cutie de viteze secventialA cu 6 rapoarte asociatA padelelor volan.

    Sasiu
    StructurA: caroserie intAritA cu lonjeroane multi-point standard FIA.
    Caroserie: spoilere fatA/spate si aripi specifice.
    SuprafatA vitratA: geamuri laterale spate si geamul spate din policarbonat.
    Greutate: minim: 1.000kg / maxim: 1.050kg.
    Distribuirea greutAtii fatA/spate : 63% / 37%.
    Ax reglabil/unghi de cAdere a rotilor/ampatament/unghi consolA spate/amortizori (compresie si recul).
    Jack: trei elevatoare pneumatice.

    Dimensiuni
    Lungime: 4.288mm (fArA consola spate specificA WTCC).
    LAtime: 1.910mm.
    Ampatament: 2.620mm.
    Spoilere si console fatA specifice.

    AerodinamicA
    Splitter frontal.
    ConsolA spate specificA WTCC.

    Anvelope
    Specifice: 10” x 18”.
    Anvelope de ploaie si de uscat (27/65).








    Vizualizari: 1632