© 2025 Auto.ro
La finalul anilor '90 si inceputul anilor 2000, Carlos Ghosn a readus Renault pe profit si a salvat Nissan de la faliment. Aceste reusite i-au adus mai multe recunoasteri din partea unor reviste importante precum Fortune sau Financial Times.
Dupa ce a fost investit in functia de presedinte al consiliului direct si director general la Nissan, acelasi Ghosn a preluat si fraiele Renault nascandu-se astfel alianta Renault-Nissan.
Acum, oficialul a fost arestat la Tokyo dupa ce a fost suspectat ca si-a subevaluat declaratiile fiscale cu circa 44 de milioane de dolari. Ghosn a colaborat de buna voie cu procurorii si a fost intr-un final retinut pentru fals in declaratii.
Totodata, o ancheta interna care se desfasura de cateva luni a aratat ca atat el cat si un alt director, Greg Kelly, au mintit in declaratiile financiare din ultimii ani. Mai mult decat atat, Ghosn este acuzat si ca ar fi folosit banii si activele companiei in scop personal.
Potrivit Reuters, consiliul director al Nissan a propus deja inlaturarea celor doi oficiali din toate functiile detinute.
Electrificarea forțată a flotelor rent-a-car riscă să saboteze un sector esențial pentru diaspora romaneasca
Licitații auto SUA: cum funcționează și cum economisești la import
Formula 1 2025: Banca Transilvania, partener oficial al echipei McLaren la GP Ungaria
Simulatoare auto vs. condus în realitate – cât de autentică poate deveni experiența de joc?
Cele mai ciudate funcții ale mașinilor care există cu adevărat
Merita sa iti cumperi un Audi second-hand din Germania