rss

Ce planuri are grupul Renault Nissan cu Mitsubishi? Va reusi Carlos Ghosn sa redreseze comercial brand-ul japonez?

  1. 28/06/2017
  2. Categoria: Mitsubishi
    Vezi toate fotografiile (1)

    Mitsubishi Motors Corp. intentioneaza sa stimuleze vanzarile suplimentare in China si Statele Unite, utilizand "cutia de scule" Renault-Nissan pentru produse, tehnologii si fabrici, au declarat directorii executivi pentru Automotive News.

    Mitsubishi nu a reusit sa obtina o aderenta suficienta pe cele doua mari piete auto din lume, mai sus mentionate, deoarece a fost lipsita de resurse, a declarat presedintele Mitsubishi, Carlos Ghosn.
     
    Acest lucru va fi remediat acum, a declarat Ghosn inainte de intalnirea anuala a actionarilor. La conferinta de presa, Ghosn a fost flancat de catre directorul executiv al Mitsubishi, Osamu Masuko.

    "Mare parte din acest potential depinde de noi produse", a declarat Ghosn despre revenirea Mitsubishi. "Exista multe necesitati care nu au fost abordate de Mitsubishi, deoarece Mitsubishi nu are tehnologia sau nu are segmentul sau nu are platforma".

    In cadrul planului de revenire, Masuko doreste sa tripleze vanzarile Mitsubishi in China la 300.000 de vehicule pe an la inceputul anilor 2020, de la mai putin de 100.000 in anul fiscal incheiat, prin introducerea de noi produse si extinderea retelei de distribuitori.

    Mitsubishi va primi ajutor din partea Aliantei Renault-Nissan, acordul global de proprietate intelectuala care a avut loc anul trecut, cand Nissan a preluat un pachet de 34% de actiuni si a preluat controlul  rivalului  sau japonez mai mic.

    Ghosn a promis o recuperare in forma de "V" pentru Mitsubishi, care a inregistrat profituri anul trecut, pe fondul unui scandal asupra ratingurilor de consum de combustibil falsificate. Aceasta criza a deschis usa pentru Ghosn, CEO-ul comun al Nissan si Renault, pentru a orchestra preluarea Mitsubishi si pentru a se proclama presedinte pe noua alianta.

    Planul de redresare a inceput sa se concentreze in special pe afacerile din Asia de Sud-Est, unde are Mitsubishi radacini adanci. Dar, mergand mai departe, se va concentra mai mult pe SUA si China, a spus Ghosn. Extinderea este esentiala datorita marimii ambelor piete.

    Ghosn a promis rezultate, in special in China, inca din anul viitor.
    "Fara indoiala, pentru mine, potentialul de dezvoltare si crestere al lui Mitsubishi in China este foarte mare si, speram, il veti vedea imediat, nu in cinci ani. Veti vedea anul viitor si anul urmator" , a spus Ghosn.

    Nici Ghosn, nici Masuko nu au oferit detalii despre ce lipsuri din gama Mitsubishi trebuie eliminate. Dar Masuko a declarat ca vehiculele electrice si crossover-urile vor fi in centrul atentiei, iar Ghosn a declarat ca Alianta intentioneaza sa furnizeze componentele EV pentru a maximiza costurile si eficienta departamentului Cercetare - Dezvoltare.

    Carlos Ghosn are o bogata experienta, demonstrata, cu brand-urile aflate in dificultate comerciala. Probabil va reutiliza planurile de reformare folosite la Nissan si apoi la unele modele Renault. Ramane de vazut cum vor evolua lucrurile.

    Vizualizari: 800