rss

MITSUBISHI L200 Sport Utility Truck – cea de-a 5-a generatie

  1. 05/03/2015
  2. Categoria: Mitsubishi
  3. Tags: L200
    Vezi toate fotografiile (1)

    Dupa 9 ani si 1,300,000 de unitati produse, pana in decembrie 2014, actualul model pick-up Mitsubishi L200 este pe punctul de a fi retras, o data cu lansarea in premiera europeana, a succesorului sau, la cea de-a 85a editie a Salonului International de la Geneva – noul model reprezentand viitoarea generatie de pick-up de o tona.

    Fabricat in cea de-a 2-a uzina Mitsubishi Motors din Thailanda, uzina Laem Chabang, noul L200 are un target de vanzari de 200,000 unitati/an (vs.130,000 unitati pentru actualul L200), ce urmeaza a fi comercializate pe toate pietele globale (exceptand Japonia, SUA si Canada), Europa fiind cea de-a 2-a sa piata de desfacere (12%), dupa grupul tarilor ASEAN.
    In Europa, unde volumul total al vanzarilor, actualului model L200, va ajunge la peste 220,000 unitati pana la finalul productiei, modelul L200 aduce cel mai mare profit regiunii. In 2014 – ultimul an de productie complet – au fost vandute 18,371 unitati (excluzand Rusia si Ukraina), reprezentand 13% din piata europeana a producatorului japonez (34 de tari), acest volum de vanzari impresionant fiind realizat in mare parte de Anglia, Turcia, Franta, Germania si Austria.

    O noua generatie

    Cea de-a 5-a generatie de L200, ce a fost dezvoltata 100% de catre MMC timp de 28 de luni, si care reprezinta cea mai recenta expresie a conceptului de camioneta Sport Utility Truck, este menita sa satisfaca nevoile tot mai diversificate ale clientilor de pick-up-uri, la nivel global, oferind mai mult stil, confort, manevrabilitate si rezistenta. 
    Noul L200 a fost proiectat astfel incat impactul asupra mediului sa fie cat mai redus - in acest caz este vorba de scaderea emisiilor de CO2 de la 199 g/km minim, valoarea modelului L200 actual, pana la 169 g/km minim pentru noul L200 (vs. 180
    - 265 g/km valorile competitiei).

    Mitsubishi Motors Corporation are o abordare ampla in ceea ce priveste responsabilitatea corporativa, modelul L200 fiind un foarte bun exemplu al acestei abordari de inginerie sustenabila: aspectul cel mai important pentru MMC este posibilitatea de a oferi clientilor sai, autovehicule cu impact redus asupra mediului inconjurator, indiferent de segment, categorie sau de posibilele beneficii fiscale. 

    Caracteristici principale:

    -    Noul stil sportiv, pastreaza expresiva linie laterala caracteristica de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab), realizand in acelasi timp un nivel scazut al coeficientului aerodinamic in valoare de 0.40 Cx si mentinand greutatea in limite rezonabile pentru a obtine un excelent raport putere/greutate.
    -    Cresterea spatiozitatii in raport cu dimensiunile totale compacte (pastrand totodata cea mai stransa raza de bracaj din segment de 5.9 m) si lungimea eficienta a benei.
    -    Sporirea calitatii percepute la interior multumita scaunelor confortabile, pozitiei excelente la volan, confortului sporit pe parcursul calatoriei, si altele.
    -    Un plus de confort oferit de usile duble (adica 4 usi) pe versiunea Club Cab.
    -    Noul motor diesel MIVEC 2.4L 154 CP / 181 CP este versiunea mai mare a motoarelor 4N13 (ce echipeaza ASX si Lancer) si 4N14 (ce echipeaza Outlander). Noul motor ce echipeaza modelul L200 face ca emisiile de CO2 sa scada de la 199g/km (vechiul model) la 169g/km. (vs. competitori intre 180 si 265 g/km).
    -    Folosirea unei noi cutii manuale in 6 trepte si a noii cutii automate in 5 trepte, pentru o performanta imbunatatita, emisii de CO2  scazute si reducerea costurilor de mentenanta.
    -    Fiabilitate crescuta datorita designului – de la o structura si un sasiu puternice pana la intretinerea grupului moto-propulsor (intervalul de schimb de ulei al motorului marit de la 15.000 km la 20.000 km pentru noul L200, de la intervalul de schimb de ulei al transmisiei automate de la 80.000km la “utilizare pe viata” pentru noul L200, pana la tratamentul anticoroziune al caroseriei mult imbunatatit fata de precedentul model).
    -    Siguranta pro-activa imbunatatita:
    -    SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II – care acum ofera o stabilitate mai buna in curbe chiar si pe drumuri pavate, cu posibilitatea selectarii celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie;
    -    Noul sasiu este cu 7% mai rigid fata de precedentul model;
    -    Sistem de suspensie imbunatatit;
    -    Adaugarea sistemelor: de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistata la tractarea unei remorci (TSA), asistenta la pornirea din rampa (HSA);
    -    Faruri HiD, cu lumini de zi cu LED si proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai buna pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate redusa
    -    Siguranta pasiva imbunatatita prin dezvoltarea noii caroserii RISE, patentata de catre MMC, si adaugarea airbag-ului pentru genunchii soferului.

    Noi dotari disponibile:


    -    Camera video pentru mers in marsalier;
    -    Sistem de operare fara cheie cu buton de pornire / oprire motor;
    -    Pilot automat cu limitator de viteza adaptiv;
    -    Aer conditionat automat dual;
    -    Padele pentru schimbarea treptelor de viteza montate pe volan;
    -    Posibilitatea ajustarii volanului pe inaltime si adancime;
    -    Un nou sistem audio digital;
    -    Port USB, etc

    Vizualizari: 2358