rss

Mazda introduce SKYACTIV-X in 2019, primul motor comercial pe benzina din lume care utilizeaza aprinderea prin compresie

  1. 11/08/2017
  2. Categoria: Mazda
  3. Tags: SKYACTIV-X
    Vezi toate fotografiile (2)

    Mazda Motor Corporation a anuntat "Zoom-Zoom 2030", o viziune noua pe termen lung pentru dezvoltarea tehnologica care se asteapta pana in anul 2030. Ca parte a noii tehnologii pentru a realiza aceasta viziune, Compania a dezvaluit intentia de a introduce un motor de generatie urmator, denumit SKYACTIV-X, in 2019. SKYACTIV-X va fi primul motor comercial pe benzina din lume care va utiliza aprinderea combustibilului prin compresie.

    Sub viziunea originala "Zoom-Zoom sustenabil" anuntata in 2007, compania s-a straduit sa ofere atat placerea de a conduce, cat si performanta exceptionala in materie de mediu si siguranta.

    Motorul urmator de generatie SKYACTIV-X

    • SKYACTIV-X este primul motor comercial pe benzina din lume care utilizeaza aprinderea prin comprimare, in care amestecul combustibil-aer se aprinde spontan cand este comprimat de piston

    • O metoda de combustie propriu-zisa numita aprindere prin comprimare controlata cu scanteie depaseste doua aspecte care impiedicau comercializarea motoarelor pe benzina cu aprindere prin compresie: maximizarea zonei in care este posibila aprinderea prin compresie si realizarea unei tranzitii fara intreruperi intre aprinderea prin comprimare si aprinderea prin scanteie.

    Caracteristici


    • Acest nou motor cu ardere combina avantajele motoarelor pe benzina si diesel pentru a obtine performante exceptionale in ceea ce priveste performanta de mediu, putere si acceleratie.

    • Aprinderea prin comprimare si un compresor pentru imbunatatirea consumului de combustibil ofera un raspuns fara precedent al motorului si creste cuplul cu 10-30% fata de actualul motor pe benzina SKYACTIV-G.

    • Aprinderea prin compresie face posibila o ardere super-usoara care imbunatateste eficienta motorului cu pana la 20-30% fata de actualul SKYACTIV-G si de la 35 la 45 de procente fata de motorul pe benzina a lui Mazda din 2008. SKYACTIV-X este similar sau depaseste cel mai recent motor diesel SKYACTIV-D in eficienta combustibilului.

    • Cu o eficienta ridicata intr-o gama larga de sarcini ale motorului ofera mai multa libertate cutiei de viteze in alegerea rapoartelor de transmisie, si performante sporite de conducere.

    Vizualizari: 1457