rss

Filmul noului Civic Type R aduce la viata „cealalta fata” Honda

  1. 30/10/2014
  2. Categoria: Honda
    Vezi toate fotografiile (1)

    Un nou film interactiv online de la Honda, lansat pe 30 octombrie, aduce la viata „cealalta fata” a brandului inainte de mult asteptata lansare a noului model Civic Type R din 2015.

    Honda este renumita pentru reputatia sa in ceea ce priveste excelenta in inginerie, tehnologie si fiabilitate. Dar „cealalta fata”, nascuta din mostenirea din lumea curselor si din setea de inovatie, este subiectul principal al acestei campanii.

    In anul 2015, Honda va lansa noul model Civic Type R – ce promite a fi cel mai extrem si performant model ce poarta faimoasa emblema rosie „H” – reprezentand perfect cealalta fata a marcii. Asa cum filmul evidentiaza, modelul Type R este alter-ego-ul modelului Civic hatchback, pe care clientii il cunosc si in care acestia au incredere.

    Filmul intentioneaza sa aduca la viata aceste doua laturi ale Honda, punand fanii in mijlocul unei naratiuni pline de adrenalina. Povestea se desfasoara in doua istorisiri paralele, una ce are loc in timpul zilei iar alta in timpul noptii.  Istorisirea din timpul zilei evidentiaza un tata ce isi ia fiica de la scoala cu masina sa Civic de culoare alba si o duce la o petrecere surpriza. In contrast, povestea din timpul noptii arata cealalta latura a tatalui – un politist sub acoperire ce conduce o banda de hoti de arta, intr-un model Type R, de culoare rosie. Desi au nuante complet diferite, cele doua povesti se oglindesc perfect din punct de vedere al compozitiei.

    Filmul incepe cu modelul Civic in timpul zilei, cu titluri indemnand la interactiune pe masura ce sunt afisate. Din acest punct, privitorul poate trece de la naratiunea Civic la Type R prin simpla apasare a butonului ‚R’ de pe tastatura. Efectul este dramatic si plin de adrenalina, schimbarea majora intre cele doua povesti repetand senzatia oferita la apasarea butonului ‚R’ al noului Type R pentru a activarea modului ‚Race’.

    Apasarea tastei ‚R’ pune abilitatile regizorului la dispozitia privitorilor, permitandu-le sa schimbe in timp real cele doua povestiri in oglinda. Cu ajutorului sunetului si al scenelor ce se potrivesc perfect, nu puteti sa nu simtiti puterea celeilalte fete Honda.

    Filmul se lanseaza pe YouTube la data 30 octombrie, demarand o campanie pan-europeana gandita sa ruleze pana in 2015. Puteti vizualiza filmul aici: https://youtu.be/7ov6Zq_bp6c.

    Ca o bucurie suplimentara pentru fani, Gabriele Tarquini, pilotul echipei Honda in WTCC, are o participare speciala. Dar doar daca clipiti, il veti rata! Este ascuns pentru a incuraja si mai mult angajamentul in canalele de social media.

    Martin Moll, Directorul de Marketing al Honda Motor Europe, afirma, „Aceasta campanie marcheaza un moment semnificativ pentru marca noastra. Civic Type R este unul din cele patru modele noi pe care Honda le lanseaza in anul 2015 si va avea un rol extrem de important asupra imaginii marcii. Asa cum produsele noastre sunt renumite ca fiind inovative, stilul nostru de comunicare va amplifica acest lucru. Spre exemplu, nu cunosc ca nimeni sa fi creat un continut interactiv pentru utilizator in acelasi mod dramatic, ce ar trebui sa ii confere un nivel si mai ridicat de atractivitate.”

    Materialul a fost filmat de cunoscutul regizor Daniel Wolfe, forta creatoare din spatele reclamelor premiate, a materialelor video  si a filmului ‚Catch Me Daddy’ prezentat la Festivalul de Film Cannes. Muzica a fost creata de Bobby Krlic de la The Haxan Cloak.

    Daniel Wolfe, regizor la Somesuch afirma: “'Imi place aceasta idee, simplitatea bruta a unui buton. Type R. Utilizatorul creeaza. Tranziteaza intre doua lumi. A fost o bucurie sa lucrez la crearea a doua naratiuni dualiste ce se intrepatrund. Sa colaborez cu Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi si Mourad Frarema. Sa inregistrez pe 35mm cu Robbie Ryan. Sa creez doua laturi ale lumii Honda, si aducerea lor in coliziune. Honda are un trecut extraordinar in ceea ce priveste publicitatea, si a fost o placere sa colaborez cu Scott Dungate, Lou Hake si cu echipa Wieden pe acest proiect.'

    Scott Dungate, Creative Director la Wieden+Kennedy London, afirma, “Frumusetea acestei idei este simplitatea interactionarii. Simpla apasare a tastei ‚R’ ofera privitorului  puterea de a gestiona filmul, mutand intre doua povesti. Trecerea de la universul de zi al Civic la universul nocturn palpitant al modelului TYPE R este extrem de satisfacatoare si de palpitanta. Este ca si cum ati trece in modul Sport si apoi accelerati la maxim. Obtineti un sentiment de putere si exaltare. Astfel, speram ca privitorii vor simti si vor vedea cealalta fata Honda.’ 

    Vizualizari: 1554
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »