rss

Citroen C3 Aircross sau C3 Picasso. Care sunt principalele diferente ?

  1. 20/09/2017
  2. Categoria: Citroën
    Vezi toate fotografiile (7)

    De ce era necesar un nou monovolum C3 de data aceasta numit Aircross, care doar ce s-a lansat la Salonul Auto de la Frankfurt?

    Citroën C3 Aircross este un  SUV mic, care a imprumutat designul de la C3 Picasso in toamna anului 2017. Citroen C3 Picasso a implinit aproape 10 ani, fiind lansat in 2008.  El a fost inlocuit de noul C3 Aircross, o masina ce urmeaza trendul SUV-urilor urbane sau de segment B.

    C3 Picasso era conceput ca un minimonolum, segment pe cale de a fi inlocuit de SUV-urile urbane, clate pe acelasi design, insa cu o capacitate de trece imbunatatita. In acest punct, C3 Aircross are totul pregatit in materie protective, console scurte, garda la sol marita, panouril de protectie din plastic in jurul aripilor si plansa de bord modificata, cu aplecare catre utilitatea SUV-urilor. Insa nu trebuie inteles ca ne putem aventura pe off road, pentru ca Aircross este un SUV “modern” fara tractiune integrala. Cu toate acestea dotarile si capabilitatile masinii nu va limiteaza placerea de a iesi in natura cu familia, pe drumuri neamenajate din zone care nu va afecteaza siguranta.  Lucru la care C3 Picasso era limitat.
    Stilul lui C3 Picasso s-a pastrat destul de bine in timp, dar cel al lui C3 Aircross este la zi cu moda. Grafica cu doua trepte a blocurilor optice, preluata de la noul Citroen C3 , este originala, iar programul de personalizare este extins. Este posibil sa aveti un acoperis colorat disociat fata de cel al caroseriei inferioare, precum si corpurile oglinzilor si barele de pe plafon colorate. Chiar si obloanele mici din spate pot fi personalizate. C3 Aircross are o lungime de 4,15 m, cu 7 cm mai mult decat C3 Picasso.

    Tabloul de bord al lui C3 Picasso s-a invechit, mai ales atunci cand ne uitam la suita de butoane de pe consola centrala si Solutia aplicata afisajului sistemului multimedia. La noul C3 Aircross, stilul este mai rafinat, ergonomia este mult mai buna si atmosfera mai prietenoasa datorita elementelor de interior personalizabile.

    Echipamentul modelului C3 Aircross este mai modern. Exista un ecran tactil cu navigatie GPS cu 3D si informatii despre trafic, incarcator prin inductie pentru smartphone, o trapa panoramica pornire fara comenzi manuale si un head-up display. Ecranul in C3 Picasso este integrat incorect. Sa nu mai vorbim de numeroasele sisteme de asistare disponibile la parcare in C3 Aircross: Park Assist, monitorizarea unghiului mort.

    C3 Picasso era apreciat pentru modularitatea si spatiul generos de la bord . Citroën a avut ideea sa-si mentina punctele forte in scaunul din spate care culiseaza, numarul de spatii de depozitare, portbagajul practiccu un volum bun (de la 410 pana la 520 de litri, in functie de pozitia banchetei) sau pragul de incarcare pozitionat jos. Scaunul din spate al modelului C3 Aircross este similar ca in C3 Picasso. Este convenabil sa mariti volumul incarcaturii sau sa o plasati in spate. Daca Citroen C3 Aircross a devenit SUV din exterior, a pastrat toate aspectele practice ale lui C3 Picasso in interior. Acest lucru face ca noul C3 Aircross sa fie un automobil simpatic, dar si versatil.

    Vizualizari: 2307