rss

Vanzarile de automobile electrificate ale BMW Group au depasit 10.000 de unitati in septembrie

  1. 17/10/2017
  2. Categoria: BMW
    Vezi toate fotografiile (1)

    Vanzarile de automobile electrificate ale BMW Group in primele trei trimestre ale anului 2017 au depasit totalul realizat de-a lungul intregului an 2016; in septembrie, vanzarile de modele electrificate au depasit pragul de 10.000 de unitati pentru prima data pe parcursul unei singure luni. Cu un portofoliu de automobile electrificate ce totalizeaza deja noua modele, 10.786 (+50.5%) de automobile BMW i, BMW iPerformance si MINI Electric au fost livrate in septembrie, ceea ce a dus totalul pentru acest an la 68.687 de unitati (+64,2%).

    Septembrie a inregistrat, de asemenea, o crestere a vanzarilor globale ale BMW Group. In ciuda schimbarii actuale a modelului BMW X3 - unul semnificativ -, livrarile in aceasta luna au totalizat 239.764 de automobile (+0,8%) la nivel mondial, astfel ca totalul acestui an a ajuns la 1.811.234 de unitati (+3,7%). Ambele date reprezinta cele mai bune vanzari din istorie pentru perioada respectiva.

    Vanzarile marcii BMW la nivel global, in primele trei trimestre din 2017, au crescut cu 3,9%, totalizand 1.537.497 de livrari catre clientii de pe mapamond. Aceste date-record pot fi atribuite vanzarilor mai mari pentru o varietate de modele din portofoliu. Familia BMW X ramane un vector de crestere puternica, in ciuda faptului ca disponibilitatea BMW X3 a fost afectata semnificativ de schimbarea modelului. In primele noua luni ale anului, vanzarile BMW X au crescut cu 12,5% (total 522.360 de automobile). Alte modele care au contribuit semnificativ la cresterea vanzarilor in acest an au fost BMW Seria 1 (143.018 / +10,8%) si BMW Seria 7 (47.880 / +14,7%). Totodata, in septembrie, noul BMW Seria 5 a inregistrat o crestere a vanzarilor de 48,8% (23.737 de unitati ) la nivel mondial, cu exceptia Chinei, unde Seria 5 este in faza de schimbare a modelului.

    In primele noua luni ale anului, MINI a inregistrat noi vanzari-record: in intreaga lume s-au livrat 271.394 de automobile catre clienti, cu o crestere de 2,8%. "MINI continua sa obtina o crestere sustenabila a vanzarilor, noul MINI Countryman dovedindu-se un factor important de crestere", a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administratie al BMW AG si responsabil pentru MINI, Rolls-Royce si BMW Motorrad. "Popularitatea primului MINI plug-in hybrid, care a fost deja livrat catre peste 2.700 de clienti din intreaga lume de cand a fost lansat in iunie, este foarte interesanta", a continuat el. Aproape unul din zece Countryman vandute in septembrie a fost MINI Cooper SE Countryman ALL4.

    Marca Rolls-Royce, avand sediul la Goodwood, a livrat clientilor 2.343 de automobile (-10,7%) in primele trei trimestre ale anului. Acest rezultat tine seama de absenta actuala a modelului Phantom de pe piata, in asteptarea primelor livrari catre clienti ale noului Phantom in ianuarie 2018, si de conditiile de piata dificile din cadrul sectorului de lux global in mai multe regiuni din intreaga lume. O reechilibrare semnificativa a uzinei de productie a companiei in vederea pregatirii pentru noi modele a continuat pe parcursul acestei perioade. Noul Phantom a fost prezentat in luna iulie la Londra si a inregistrat un numar semnificativ de comenzi.

    BMW Motorrad a inregistrat din nou vanzari-record in septembrie, cu 14.090 de motociclete si maxiscutere livrate clientilor. Aceasta a fost o crestere de 15,3% fata de anul precedent. In primele noua luni ale anului, clientilor le-au fost livrate 127.818 unitati - o crestere de 10,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

    Vanzarile BMW & MINI in regiuni
    Cu situatia economica globala ramasa volatila pe mai multe piete, BMW Group continua sa se concentreze pe obtinerea unei cresteri profitabile, sustenabile si echilibrate in intreaga lume.

    In ciuda vicisitudinilor importante pe piata importanta din Marea Britanie, vanzarile BMW si MINI din Europa au crescut usor in primele trei trimestre ale anului, cu un total de 815.681 de automobile (+1,1%) livrate clientilor.

    Asia continua sa fie un vector de crestere semnificativ pentru vanzarile BMW Group, cu o performanta foarte buna a pietei din China. Vanzarile din Asia au crescut cu 13,2% (620.287) in cursul anului.

    Declinul actual al pietei de automobile din SUA se reflecta in datele BMW Group pentru America, care in acest an sunt mai mici cu 3,3% fata de nivelul anului trecut.

    Vizualizari: 858