rss

Rebrandingul Badsi-Nissan, inca un pas prin lansarea site-ului Badsi.ro

  1. 20/11/2014
    Vezi toate fotografiile (4)

    In ultimii ani, piata prestarilor de servicii din Romania devine tot mai dinamica si competitiva. Trendul ascendent determina jucatorii sa gaseasca permanent metode de a se distinge de competitie si a prevedea noile nevoi ale clientilor.

     

    De multe ori, companiile se axeza pe imbunatatirea serviciilor existente sau cautarea metodelor alternative de a gasi produse si servicii conexe cu care si-ar putea surprinde clientii. Daca pana acum sintagma „era clientului” a ramas utilizata doar la nivel declarativ, acum devine evidenta necesitatea de a o pune in aplicare si pentru romani.

     

    Badsi a observat necesitatea de a oferi servicii auto de o calitate ireprosabila, bazandu-se in schimb pe valoarea adaugata pe care o poate aduce clientului prin factorul uman, prin atitudinea consilierilor fata de client si crearea unui mediu placut.

     

    Compania a ramas cunoscuta publicului larg ca fiind cel mai important dealer Nissan, avand 22 de ani de experienta ca service autorizat si importator unic Nissan in Romania si Moldova pana la incheierea aliantei Renault-Nissan.

     

    Experienta s-a acumulat, intre timp Badsi a devenit service multimarca, iar schimbul de generatii a adus odata cu el simplitatea si dinamismul actiunilor. Pentru client, evolutia s-a materializat in crearea unei relatii mai sincere si mai transparente cu consilierii, bazate pe comunicare si sfaturi utile pe care le-ai acorda oricarui prieten.

     

    Transformarea treptata s-a distins in ultimul an pe piata de servisare auto printr-o campanie Badsi de usoara transformare a imaginii, care sa coincida cu valorile companiei si sa ofere valoare adaugata clientului prin experienta personalizata pe care o are in service, prin apropierea de acesta si crearea unei relatii bazate pe sinceritate.

     

    Obsesia pentru nevoile clientului a imbracat o forma profesionista prin incercarea de a face orice pentru a multumi clientul si a primi recomandarea fiecaruia. Practic, ce tactica de comunicare de marketing ar putea fi mai eficienta decat recomandarea sincera a unui cunoscut care a trait o experienta foarte placuta in service si a fost tratat mai bine decat se astepta?

     

    Pentru a putea face orice pentru client, fiecare companie incearca sa prevada nevoile acestuia, sa ii poata oferi orice ar avea nevoie simplu, eficient, la un click distanta. Aceasta metoda de apropiere de client a fost folosita si de Badsi prin cel mai vizibil pas al acestei pozitionari pe piata: un nou site Badsi.ro, care pune in valoare acest mod de a gandi altfel apropierea de client.

     

    Site-ul Badsi.ro a fost gandit „altfel”, asa incat clientul sa poata apela rapid la tehnologia de varf pentru a economisi timp – serviciul de preluare-predare auto de la domiciliu, posibilitatea de a vizualiza masina pe rampa printr-un singur click, chiar din propriul fotoliu, oferirea informatiilor cele mai simple, utile, care acorda posibilitatea de a solicita de pe orice pagina serviciul dorit.

     

    Vizualizari: 2124